Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6545 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ודובי,

 

מה איתך? אתה מהפורשים? מהמורדים? או סתאם עוד אחד שטחנו לו את המוח עד שנמאס לו?

 

נדב

 

נדב בוקר טוב

 

נניח שאתה לא יודע למה עזבתי את IRDA ..."פרשתי" מסיבות אחרות לחלוטין משאר ה"פורשים" .

הם עזבו בגלל "פוליטיקה" ואי הסכמות עם IRDA , אני לא, אני סתם אגואיסט !

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם
בתור צופה מן הצד:

זלמן, הידוע כבוגימן - אתה לא נמצא אי שם בסקנדינביה?

אם התשובה היא כן אז א - מה אתה בכלל מתערב בריבים האלה? ולפי מה שאני רואה ומהרפרוף בהודעות, די מתסיס אותם.

וב' - למה אתם חברי בכלל מתייחסים לאדם שברח מכאן לארץ שבה באמת יש ראלי במקום להילחם על הקמת ראלי ישראלי?

 

בוקר טוב

 

זלמן אכן נמצא בנורבגיה הרחוקה אבל מגיע הרבה לארץ ויש לו זכויות רבות בסיוע לספורט המוטורי הישראלי בכלל ול-IRDA בפרט וכמובן לכל הנווטים בראלי .

חבל שאתה כותב דברים לפני שבדקת אותם ומתסיס סתם.

 

זלמן ובעצם כולם - אני מבקש לא להגיב להודעה המתגרה .

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

ברוך שליט מתנסח:

חברים יקירים

עשרות פעמים כבר נכתב על הנושא ויכתב ואני אחזור על דברי כמו על דברים אחרים שנכתבו.

  1. בצורה הכי ברורה ! לא תקום התאחדות ללא מועדון מרוצי ישראל והחברים שאנו מייצגים.
  2. לכול מי שקורה לנו אמרגנים! מועדון מרוצי ישראל הוא עמותה רשומה שלחברים תרצו או לא זה המצב.
  3. כמו שכתבתי הרבה פעמים, אני לא רואה שיש מישהו שדופק על הדלת ומוכן לקחת את הדברים על עצמו, כך היה עוד בתקופת "המועדון המוטורי הישראלי" וכך גם בתקופתנו אם היה מארגן זה ניגמר במפח נפש של המועדונים לכן הם לקחו זאת על כתפיהם, מעבר לכך כיום IRDA מארגנת ומפיקה את אירועיה (כול סיפור אחר רק יחמיר את המצב ולא אכנס לדברים בלתי רלוונטים לדעתי כרגע בכדי לשמור על תרבות כתיבה של הכותבים בהמשך) אז, בגלל שIRDA מארגנת את אירועיה היא הופכת לאמרגנית? לדעתי לא!
  4. "מועדון מרוצי ישראל" בכול הודעותיו מציין כי האירוע שמוקם הוא לטובת חבריו ופתוח לכול מי שמעוניין להצטרף, לא ראיתי את זה בשום מקום אחר עד לישיבת IRDA האחרונה, לזה לא צריך ישיבה מיוחדת, לזה צריך רוח ספורטיבית ולא רוחות מלחמה.
  5. ברוך שליט לא צריך להתנצל שהוא חלק ממועדון מרוצי ישראל ודבריו נשמעים כמו כול חבר אחר, הניסיון של השנים בתוך סבך הספורט המוטורי מראים רק שיש לי מה לומר ולא אחת הוכח שהם הדרך הנכונה.
  6. ניתן לפתור את סוגיית ההתאחדות בזמן קצר ביותר אם רק יוסרו מחסומי האגו, לא ישיבת IRDA, כמו גם הבחירות הקרובות שיתקיימו בא יפתרו את הסוגייה הנ"ל בלי הסרת מחסומי האגו. ההתעקשות ומשיכת הדברים (דעתי הפרטית) שלא לסגור את הדברים עם "מועדון מרוצי ישראל" אלא עם גבי סרוגו אינה נכונה כי "מועדון מרוצי ישראל" ו"גבי סרוגו" הם דבר אחד.
  7. ישנן שיחות, אך משום מה הן לא מתקדמות לשום מקום, הרבה מהדברים שאלון כותב או בשיחות שיש לנו עם IRDA הדברים די מקובלים צריך רק רצון לשבת ולסגור לדעתי את הפרטים.

ממגדל השן" אני שואל

1. מי החברים במועדון מירוצי ישראל הנחשבים בעיניך כספורטאים משפיעים בהתאחדות העתידה לקום?

למיטב ידיעתי ובהכירי אותך אישית ,מועדון מירוצי ישראל מורכב מימך,אולי בעוד כמה נאמנים (שאגב אני מוקיר ) ועוד מלא לוגואים של עמותות ריקות מתוכן, למעט מועדון המרשלים שזה אחלה מועדון. (מסכים, הצלחה שלך)

2. אף אחד לא צריך לדפוק על דלת ברוך,זה שזמנך פנוי לא אומר שלא יהיו אנשים או גופים אחרים שירצו לקחת על עצמם ניהול התאחדות, אתה לא מועמד יחיד ואין לך שום עדיפות בעיניי על גורם זה או אחר.

אני שוב חוזר ואומר התאחדות מורכבת ממתחרים, אתה לא מתחרה. (ושוב לטעמי מחוברת לחברה כלכלית)

3. הסתבכותך כל הזמן בחצאי אמיתות מהווה לך כרועץ

"אירדא" ביקשה לארגן אירועים מחבריה וזאת עקב כך שניסית לגבות מחירים אסטרונומים בפעילותך כאמרגן מירוצים (זו אגב לא מילת גנאי) העובדה שמייד לאחר האירוע הראשון שהופק לא על ידך ירדו המחירים פלאים.(איך זה?)

4. נסיונותיך לתקוע טריז בין המריבות שהיו בין 2 הפלגים של הנהגים חוזרים אליך כבומרנג (הימרת לא נכון)

אנשים אינם רוצים בשליטה שלך בכל התאחדות שתקום (משיכת אש כבר אמרנו?)

5. נסיונותיך שהמשחק פה הוא אגו היא שוב טעות, נגדך אין שום אגו אתה טוב בארגון אירועים ולטעמי אתה צריך להמשיך במה שאתה טוב

ניהול אנשים,התאחדות, מה לעשות? יש נגדך המון מתנגדים.

6. גבי סרוגו,ברוך שליט אחד הם? בוא נברר

אני יושב בעצת "אירדא" עם סרוגו לנסות לקדם דברים, מעולם לא שמעתי מפיו שאתה והוא אחד הם.

הנכון הוא שסרוגו מנסה למצוא איזו מסגרת משותפת איתך בתוך התאחדות על זה יש עדיין אי הסכמה.(אישית אני מסכים)

כולם יודעים פה ששינאה אישית תהומית שוררת ביני לבין סרוגו אז איפה האגו ברוך? עובדה שאני יושב איתו

לסיכום:

כתיבתך ה"תמה" פה אינה משנה כהוא זה את המצב

אישית יש לך זכויות רבות בספורט המוטורי, גם להרבה אחרים, אל תשכח רק שממ"י ואתה קמתם כעוף החול לתחייה מחודשת רק כאשר "אירדא" לקחה על עצמה את שיקום הספורט בארץ.

עד אז לא הייתם בתמונה, לכן הפסק עם ההתפלספויות,אתה מוזמן אלינו לישיבה ושם תנסה לשכנע מדוע אתה (כפי שהתבטאת) צריך להיות יו"ר ההתאחדות, אולי תגלה שם שאין לך תומכים,או אולי כן?

מצטער שאני כותב לך מ"מגדל השן" רק מה המגדל נמצא על הקרקע.

את הפורום אולי אתה מצליח לשכנע, בוא ונסה לשכנע את אלה שצריכים לתמוך בך, בנורדייה.

דני לוי

מירוצי מכוניות

פורסם

דני לוי כתב תשובותי באדום

 

ממגדל השן" אני שואל

1. מי החברים במועדון מירוצי ישראל הנחשבים בעיניך כספורטאים משפיעים בהתאחדות העתידה לקום?

למיטב ידיעתי ובהכירי אותך אישית ,מועדון מירוצי ישראל מורכב מימך,אולי בעוד כמה נאמנים (שאגב אני מוקיר ) ועוד מלא לוגואים של עמותות ריקות מתוכן, למעט מועדון המרשלים שזה אחלה מועדון. (מסכים, הצלחה שלך) כאשר נעמיד את הרשימה האמיתית אחד מול השני נוכל לדבר על סופרטאים אמיתיים, דע! אלו שעושים כיום למען הקמת האירועים הם אלו שתלו את המפתחות לפני מספר שנים למענך ולשכמוך, אבל יחד עם זאת חזרו בתקופה האחרונה למרוצים ואם האירוע הקרוב שלכם יהיה קצר מובטח לך מספר משתתפים שאתה לא מכיר כולל כמה זקני הדור שישתתפו בו (אני ביניהם).

2. אף אחד לא צריך לדפוק על דלת ברוך,זה שזמנך פנוי לא אומר שלא יהיו אנשים או גופים אחרים שירצו לקחת על עצמם ניהול התאחדות, אתה לא מועמד יחיד ואין לך שום עדיפות בעיניי על גורם זה או אחר.לא כתבתי בשום מקום עד היום שאני מעוניין לנהל את ההתאחדות, כתבתי ש"מועדון מרוצי ישראל" יהיה חלק מהעמותות שיקימו את ההתאחדות, אתה מפמפם משפטים שבלשון המעטה הם לא נכונים.

אני שוב חוזר ואומר התאחדות מורכבת ממתחרים, אתה לא מתחרה. (ושוב לטעמי מחוברת לחברה כלכלית)(ראה תשובתי בסעיף 1)

3. הסתבכותך כל הזמן בחצאי אמיתות מהווה לך כרועץ

"אירדא" ביקשה לארגן אירועים מחבריה וזאת עקב כך שניסית לגבות מחירים אסטרונומים בפעילותך כאמרגן מירוצים (זו אגב לא מילת גנאי) העובדה שמייד לאחר האירוע הראשון שהופק לא על ידך ירדו המחירים פלאים.(איך זה?)"חצאי אמיתות" אתה מצחיק אותי, בוא ונבדוק כמה אתם משלמים כיום? אתם נלחמים כמו תמיד בכולם, צנטרליסטים ולא משתפים את האחרים בהחלטות כך לדוגמא את האירוע האחרון שקבעתם, ירדתם על קביעת התאריך שלנו, מי מיכם העביר אלינו איזה מידע על שינוי התאריך שלכם, שלנו לפחות התפרסם באינטרנט וזאת לאחר שבדקנו אם יש אירועים אחרים על פי פרסומים קודמים של המארגנים, שוב אין שיתוף אין העברת מידע וIRDA ממשיכה להתנהל כבת יענה וטומנת ראשה בחול.

4. נסיונותיך לתקוע טריז בין המריבות שהיו בין 2 הפלגים של הנהגים חוזרים אליך כבומרנג (הימרת לא נכון)

אנשים אינם רוצים בשליטה שלך בכל התאחדות שתקום (משיכת אש כבר אמרנו?)קודם "פורשים" עכשיו זה כבר "שני פלגים" את המריבות יצרתם אתם התוך IRDA זה חזר אליכם כבומרנג (לכיתובך) מי שהולך ונסוג מאימרותיו זאת IRDA, ובכדי שלא תבין נכון את דברי אומר "הצעד שאתם עושים כיום הוא נכון" כך היה צריך להיות, רק הרבה יותר מוקדם! את המקלות בגלגלים אתם במו ידיכם שמתם, אני אתמוך בכול החלטה שתתקבל מסביב לשולחן הדיונים.

5. נסיונותיך שהמשחק פה הוא אגו היא שוב טעות, נגדך אין שום אגו אתה טוב בארגון אירועים ולטעמי אתה צריך להמשיך במה שאתה טוב

ניהול אנשים,התאחדות, מה לעשות? יש נגדך המון מתנגדים.(חזרה על דברים ראה תשובותי דלעיל)

6. גבי סרוגו,ברוך שליט אחד הם? בוא נברר

אני יושב בעצת "אירדא" עם סרוגו לנסות לקדם דברים, מעולם לא שמעתי מפיו שאתה והוא אחד הם.

הנכון הוא שסרוגו מנסה למצוא איזו מסגרת משותפת איתך בתוך התאחדות על זה יש עדיין אי הסכמה.(אישית אני מסכים)

כולם יודעים פה ששינאה אישית תהומית שוררת ביני לבין סרוגו אז איפה האגו ברוך? עובדה שאני יושב איתו

דני, הדברים המוסכמים ובכתב בינינו לבין סרוגו הם כאלו שאני אישית לא מאמין שסרוגו "יתקע לנו סכין בגב", הפעילות שלנו היא משותפת מתואמת, אולי לא שמעת מפיו את הדברים אבל גם לא שמעת את ההפך מזה, אי ההסכמה של שיתוף ממ"י זאת בדיוק הבעייה, ממ"י כמו IRDA לדעתי חייבות להיות מועדונים מייסדים של ההתאחדות אחרי זה נמשיך את הקרבות בבית, אם אתם רוצים בכלל התאחדות? לפעמים נדמה לי שאתם בונים את עצמכם על קרבות רחוב מטופשים. אולי אתם חושבים שכך זה מגדיל את יכולת העשייה שלכם, הפרסום והשד יודע מה עוד, עד עכשיו נכשלתם בכול צעד שעשיתם כולל העליה לרגל לרשות הספורט המוטורי והטלפונים שאתם עושים וטוחנים ליוסי את המוח.

 

לסיכום:

כתיבתך ה"תמה" פה אינה משנה כהוא זה את המצב

אישית יש לך זכויות רבות בספורט המוטורי, גם להרבה אחרים, אל תשכח רק שממ"י ואתה קמתם כעוף החול לתחייה מחודשת רק כאשר "אירדא" לקחה על עצמה את שיקום הספורט בארץ. מילים מילים מילים... ציטוט של דבריך לאחר שלא רצינו לחזור טרם אישור התקנות "אם לא תתעוררו יקומו אחרים ויעשו" אז קמנו מחורבותינו ועשינו, ללא עשייה שלנו מזמן הייתם נמוגים כי מי גרם לכם להיות מה שאתם כיום אני "ברוך שליט" יש את מי לשנוא, יש על מי לזרוק רפש ויש למי לבכות על מסלול "קשה" יש כלים שלא עוברים אותו, אתה "גונב" מאיתנו כסף ומה לא לצטט את דברי אנשי IRDA זה פשוט ללכת לאחור ולקרוא את הכתובים בספר דברי הימים של CARSFORUM ולהבין למה מדוע ואיך ובזכות מי חזרו המרוצים להיות מה שהם כיום, הברכות והתשואות צריכות להיות ל"מועדון מרוצי ישראל" על שלקח את האחריות על עצמו בהקמת האירועים למרות שאינם חוקיים עד לאישור התקנות, היה ועדין צפויים לקנס ומאסר על כול אירוע שהוא מקיים, יצר קשרים עם גופים ממלכתיים וציבוריים ואיפשר לקיים את האירועים כפי שהם, אז זאת התודה מר דני לוי, זאת הברכה, חוץ מלכתוב בלשון מתנשאת, לא חברית שאינה מקדמת כלום לאן אתה רוצה להוביל את הספורט הזה? כמה פעמים אני "נלחם" בחברי שאומרים "בשביל כאלה צריך להתאמץ?" זה מוציא את כול הכייף בעשייה.

יאמר לזכותם של הפורשים/המתפלגים מאז שהתחלנו לפעול איתם ובצורה הכי חשופה יש שקט, כייף לעשות אירועים, יש עם מי לדבר, איפה זה קרה איתכם? אתה בוודאי יודע שאירוע של 11 צוותים בגודל שעשינו אותו לא מכסה את עצמו, תבדוק אצל חברי המתפלגים מה קרה? איך נפתרה סוגייה זו ותבין למה יש בינינו משותף יותר גדול ממה שאתה יכול לדמיין ומדוע הדברים מתנהלים טוב יותר עכשיו.

עד אז לא הייתם בתמונה, לכן הפסק עם ההתפלספויות,אתה מוזמן אלינו לישיבה ושם תנסה לשכנע מדוע אתה (כפי שהתבטאת) צריך להיות יו"ר ההתאחדות, אולי תגלה שם שאין לך תומכים,או אולי כן? (קרא שוב את תשובותי) מעבר לכך אני לא חבר IRDA אין לי צורך לשכנע אף אחד, אנחנו פועלים בדרכינו והתקווה היחידה שישנה אצלי אישית שIRDA תתאושש מחשיבתה הלוחמנית ותצא לדרך חדשה לאחר הבחירות כול זמן שאתה וחבריך תמשיכו לנהל את הדברים מאחורי הקלעים כך יראו הדברים.

יש לי דברים קשים עם אלון חלווה (חבל שנסחף לתקופה קצרה בתרבות הכתיבה הקלוקלת) אבל בשורה התחתונה ישנם דברים שהוא רואה שאין לנו וויכוח איתם וכבר ציינתי בעבר את הדברים, גם איתך יש לי שפה משותפת כול זמן שהיא נעשית בארבע עיניים ובשקט בתוך המערכת ללא פרסום שאינו תורם לאף אחד כלום, אבל בתכונותיך אתה כול הזמן "חופר".

 

מצטער שאני כותב לך מ"מגדל השן" רק מה המגדל נמצא על הקרקע. מזמן כבר לא! וחבל הדבר.

את הפורום אולי אתה מצליח לשכנע, בוא ונסה לשכנע את אלה שצריכים לתמוך בך, בנורדייה.

דני בגדול בכדי שתראה ללא משקפי קריאה!:-)

ברוך שליט אינו מעוניין להיות יו"ר ההתאחדות למרוצי ראלי טוב לו בביתו "מועדון מרוצי ישראל"



ברוך שליט

היחיד שחשוף ונחשף

עד היום לבקורת

פורסם

דני לוי כתב תשובותי באדום

 

ממגדל השן" אני שואל

1. מי החברים במועדון מירוצי ישראל הנחשבים בעיניך כספורטאים משפיעים בהתאחדות העתידה לקום?

למיטב ידיעתי ובהכירי אותך אישית ,מועדון מירוצי ישראל מורכב מימך,אולי בעוד כמה נאמנים (שאגב אני מוקיר ) ועוד מלא לוגואים של עמותות ריקות מתוכן, למעט מועדון המרשלים שזה אחלה מועדון. (מסכים, הצלחה שלך) כאשר נעמיד את הרשימה האמיתית אחד מול השני נוכל לדבר על סופרטאים אמיתיים, דע! אלו שעושים כיום למען הקמת האירועים הם אלו שתלו את המפתחות לפני מספר שנים למענך ולשכמוך, אבל יחד עם זאת חזרו בתקופה האחרונה למרוצים ואם האירוע הקרוב שלכם יהיה קצר מובטח לך מספר משתתפים שאתה לא מכיר כולל כמה זקני הדור שישתתפו בו (אני ביניהם).

2. אף אחד לא צריך לדפוק על דלת ברוך,זה שזמנך פנוי לא אומר שלא יהיו אנשים או גופים אחרים שירצו לקחת על עצמם ניהול התאחדות, אתה לא מועמד יחיד ואין לך שום עדיפות בעיניי על גורם זה או אחר.לא כתבתי בשום מקום עד היום שאני מעוניין לנהל את ההתאחדות, כתבתי ש"מועדון מרוצי ישראל" יהיה חלק מהעמותות שיקימו את ההתאחדות, אתה מפמפם משפטים שבלשון המעטה הם לא נכונים.

אני שוב חוזר ואומר התאחדות מורכבת ממתחרים, אתה לא מתחרה. (ושוב לטעמי מחוברת לחברה כלכלית)(ראה תשובתי בסעיף 1)

3. הסתבכותך כל הזמן בחצאי אמיתות מהווה לך כרועץ

"אירדא" ביקשה לארגן אירועים מחבריה וזאת עקב כך שניסית לגבות מחירים אסטרונומים בפעילותך כאמרגן מירוצים (זו אגב לא מילת גנאי) העובדה שמייד לאחר האירוע הראשון שהופק לא על ידך ירדו המחירים פלאים.(איך זה?)"חצאי אמיתות" אתה מצחיק אותי, בוא ונבדוק כמה אתם משלמים כיום? אתם נלחמים כמו תמיד בכולם, צנטרליסטים ולא משתפים את האחרים בהחלטות כך לדוגמא את האירוע האחרון שקבעתם, ירדתם על קביעת התאריך שלנו, מי מיכם העביר אלינו איזה מידע על שינוי התאריך שלכם, שלנו לפחות התפרסם באינטרנט וזאת לאחר שבדקנו אם יש אירועים אחרים על פי פרסומים קודמים של המארגנים, שוב אין שיתוף אין העברת מידע וIRDA ממשיכה להתנהל כבת יענה וטומנת ראשה בחול.

4. נסיונותיך לתקוע טריז בין המריבות שהיו בין 2 הפלגים של הנהגים חוזרים אליך כבומרנג (הימרת לא נכון)

אנשים אינם רוצים בשליטה שלך בכל התאחדות שתקום (משיכת אש כבר אמרנו?)קודם "פורשים" עכשיו זה כבר "שני פלגים" את המריבות יצרתם אתם התוך IRDA זה חזר אליכם כבומרנג (לכיתובך) מי שהולך ונסוג מאימרותיו זאת IRDA, ובכדי שלא תבין נכון את דברי אומר "הצעד שאתם עושים כיום הוא נכון" כך היה צריך להיות, רק הרבה יותר מוקדם! את המקלות בגלגלים אתם במו ידיכם שמתם, אני אתמוך בכול החלטה שתתקבל מסביב לשולחן הדיונים.

5. נסיונותיך שהמשחק פה הוא אגו היא שוב טעות, נגדך אין שום אגו אתה טוב בארגון אירועים ולטעמי אתה צריך להמשיך במה שאתה טוב

ניהול אנשים,התאחדות, מה לעשות? יש נגדך המון מתנגדים.(חזרה על דברים ראה תשובותי דלעיל)

6. גבי סרוגו,ברוך שליט אחד הם? בוא נברר

אני יושב בעצת "אירדא" עם סרוגו לנסות לקדם דברים, מעולם לא שמעתי מפיו שאתה והוא אחד הם.

הנכון הוא שסרוגו מנסה למצוא איזו מסגרת משותפת איתך בתוך התאחדות על זה יש עדיין אי הסכמה.(אישית אני מסכים)

כולם יודעים פה ששינאה אישית תהומית שוררת ביני לבין סרוגו אז איפה האגו ברוך? עובדה שאני יושב איתו

דני, הדברים המוסכמים ובכתב בינינו לבין סרוגו הם כאלו שאני אישית לא מאמין שסרוגו "יתקע לנו סכין בגב", הפעילות שלנו היא משותפת מתואמת, אולי לא שמעת מפיו את הדברים אבל גם לא שמעת את ההפך מזה, אי ההסכמה של שיתוף ממ"י זאת בדיוק הבעייה, ממ"י כמו IRDA לדעתי חייבות להיות מועדונים מייסדים של ההתאחדות אחרי זה נמשיך את הקרבות בבית, אם אתם רוצים בכלל התאחדות? לפעמים נדמה לי שאתם בונים את עצמכם על קרבות רחוב מטופשים. אולי אתם חושבים שכך זה מגדיל את יכולת העשייה שלכם, הפרסום והשד יודע מה עוד, עד עכשיו נכשלתם בכול צעד שעשיתם כולל העליה לרגל לרשות הספורט המוטורי והטלפונים שאתם עושים וטוחנים ליוסי את המוח.

 

לסיכום:

כתיבתך ה"תמה" פה אינה משנה כהוא זה את המצב

אישית יש לך זכויות רבות בספורט המוטורי, גם להרבה אחרים, אל תשכח רק שממ"י ואתה קמתם כעוף החול לתחייה מחודשת רק כאשר "אירדא" לקחה על עצמה את שיקום הספורט בארץ. מילים מילים מילים... ציטוט של דבריך לאחר שלא רצינו לחזור טרם אישור התקנות "אם לא תתעוררו יקומו אחרים ויעשו" אז קמנו מחורבותינו ועשינו, ללא עשייה שלנו מזמן הייתם נמוגים כי מי גרם לכם להיות מה שאתם כיום אני "ברוך שליט" יש את מי לשנוא, יש על מי לזרוק רפש ויש למי לבכות על מסלול "קשה" יש כלים שלא עוברים אותו, אתה "גונב" מאיתנו כסף ומה לא לצטט את דברי אנשי IRDA זה פשוט ללכת לאחור ולקרוא את הכתובים בספר דברי הימים של CARSFORUM ולהבין למה מדוע ואיך ובזכות מי חזרו המרוצים להיות מה שהם כיום, הברכות והתשואות צריכות להיות ל"מועדון מרוצי ישראל" על שלקח את האחריות על עצמו בהקמת האירועים למרות שאינם חוקיים עד לאישור התקנות, היה ועדין צפויים לקנס ומאסר על כול אירוע שהוא מקיים, יצר קשרים עם גופים ממלכתיים וציבוריים ואיפשר לקיים את האירועים כפי שהם, אז זאת התודה מר דני לוי, זאת הברכה, חוץ מלכתוב בלשון מתנשאת, לא חברית שאינה מקדמת כלום לאן אתה רוצה להוביל את הספורט הזה? כמה פעמים אני "נלחם" בחברי שאומרים "בשביל כאלה צריך להתאמץ?" זה מוציא את כול הכייף בעשייה.

יאמר לזכותם של הפורשים/המתפלגים מאז שהתחלנו לפעול איתם ובצורה הכי חשופה יש שקט, כייף לעשות אירועים, יש עם מי לדבר, איפה זה קרה איתכם? אתה בוודאי יודע שאירוע של 11 צוותים בגודל שעשינו אותו לא מכסה את עצמו, תבדוק אצל חברי המתפלגים מה קרה? איך נפתרה סוגייה זו ותבין למה יש בינינו משותף יותר גדול ממה שאתה יכול לדמיין ומדוע הדברים מתנהלים טוב יותר עכשיו.

עד אז לא הייתם בתמונה, לכן הפסק עם ההתפלספויות,אתה מוזמן אלינו לישיבה ושם תנסה לשכנע מדוע אתה (כפי שהתבטאת) צריך להיות יו"ר ההתאחדות, אולי תגלה שם שאין לך תומכים,או אולי כן? (קרא שוב את תשובותי) מעבר לכך אני לא חבר IRDA אין לי צורך לשכנע אף אחד, אנחנו פועלים בדרכינו והתקווה היחידה שישנה אצלי אישית שIRDA תתאושש מחשיבתה הלוחמנית ותצא לדרך חדשה לאחר הבחירות כול זמן שאתה וחבריך תמשיכו לנהל את הדברים מאחורי הקלעים כך יראו הדברים.

יש לי דברים קשים עם אלון חלווה (חבל שנסחף לתקופה קצרה בתרבות הכתיבה הקלוקלת) אבל בשורה התחתונה ישנם דברים שהוא רואה שאין לנו וויכוח איתם וכבר ציינתי בעבר את הדברים, גם איתך יש לי שפה משותפת כול זמן שהיא נעשית בארבע עיניים ובשקט בתוך המערכת ללא פרסום שאינו תורם לאף אחד כלום, אבל בתכונותיך אתה כול הזמן "חופר".

 

מצטער שאני כותב לך מ"מגדל השן" רק מה המגדל נמצא על הקרקע. מזמן כבר לא! וחבל הדבר.

את הפורום אולי אתה מצליח לשכנע, בוא ונסה לשכנע את אלה שצריכים לתמוך בך, בנורדייה.

דני בגדול בכדי שתראה ללא משקפי קריאה!:-)

ברוך שליט אינו מעוניין להיות יו"ר ההתאחדות למרוצי ראלי טוב לו בביתו "מועדון מרוצי ישראל"

 

 

 

ברוך שליט

היחיד שחשוף ונחשף

עד היום לבקורת

פורסם

והנה ממשיכות ההתנגחויות...

אין לזה שום טעם... לא יצא מזה שום דבר... ואם מישהו פה עדיין לא קלט את זה, אתם המפסידים היחידים מכל הסיפור הזה.

 

בעוד שאצל ענפים אחרים כגון האופנועים אין משחקי כבוד, אין למי יש יותר גדול ואין מי פרש ראשון ולמה אז היום יש להם עמותה מוכרת ורשמית.

מה יש לאנשים שממשיכים להתווכח פה על כלום? זה בדיוק הנקודה, כלום.

זה הבעיה שלנו היהודים משחקי הכבוד ומי צודק יותר מעוורים אותנו וגורמים לנו לשכוח את המטרה.

והמטרה היא הרבה יותר גדולה מאשר חברי העמותות הקטנים שכל מה שהם מתעסקים בו זה התנגחויות.

 

אולי העוסקים בעניין לא קולטים שמשרד התחבורה או הספורט או מי שלא קובע לא מעניין אותו הויכוחים האלה, הוא רוצה יישות אחת שתייצג את הספורט זה הכל אולי לחלק מהאנשים פה לא נעים לשמוע את זה אבל לא יהיה שתי עמותות שמייצגות את אותו ענף לכן תרצו או לא תרצו יש להשלים עם המצב ולהפסיק כבר את הויכוחים האינסופיים שהולכים פה.

 

אני לא מעורב בתחום כמו רבים מחובבי הרכב המושבעים שיש הארץ שמקבלים בחילה רק מלראות את ההתנהלות של העוסקים בתחום.

צר לי שאנשים שלקחו על עצמם להביא לכולנו ספורט מוטורי רשמי הורסים את זה בשם משחקי כבוד.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6545 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...