Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6549 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ברכב של אבא שלי יש מערכת מקורית הרכב מסוג טויוטה קורלה 2004 עכשיו לאחרונה כאשר אני מכניס דיסק למערכת היא "פולטת" אותו החוצה וזה חזור חלילה, מישהוא אולי יכול לעזור? תודה.

HU:sony CDMX7815

PRONT:morel pulse 6.5.REAR:JBL GT5963

SUB:pioneer TSW307D2

AMP:audiobahn A4004T

פורסם

כנראה זה כמו במאזדה. המערכת בכלל לא אמורה לקרוא דיסקים צרובים , ולכן עושה לך בעיות.

 

ואני מתאר לעצמי שאחרי מאבקים קשים אתה אולי מצליח להפעיל איזה דיסק צרוב ישן.

פאולאנר- זאת הבירה שלי! ואין לה מחליפה

פורסם

מה קשור לשדרג ודיסקים צרובים כל דיסק שהוא היא לא מנה לקירוא אותו בכלל

HU:sony CDMX7815

PRONT:morel pulse 6.5.REAR:JBL GT5963

SUB:pioneer TSW307D2

AMP:audiobahn A4004T

פורסם

אם הרכב עדיין באחריות - זה הזמן לממש אותה.

 

בכל מקרה הייתי מציע לשלוף את הפיוז האחראי לרדיו לכמה דקות ולראות מה קורה אח"כ.

אם זה לא יעזור וכבר אין אחריות - רדיו מפירוק יהיה יקר מאוד ואף אחד לא מבטיח לך שהוא תקין.

 

יש לקורולה מהגרסה שלך את המתאם של גרסת הסאן, שדרכו תוכל להחליף לכל רדיו אחר.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

וזה ככה תמיד היה מההתחלה שהאוטו היה אצלך?

 

כי למשל במאזדה במערכת המקורית יש לה קריזות לפעמים שהיא קוראת דיסקים צרובים מסויימים בפעם הראשונה שמכניסים את הדיסק, ויש כאלה שאם אפילו תשבור את המערכת היא לא תקרא אותם.

פאולאנר- זאת הבירה שלי! ואין לה מחליפה

×
×
  • תוכן חדש...