Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

ברשותי הונדה סיוויק 2002

 

שאני מפעיל את המזגן

המזגן באופן כלל כן מקרר

אבל לעיתים בנסיעה קבועה של 100 קמ"ש

ישנה תחושה של גלים של קור ולא קור רציף כלומר פתאום מרגישים גל טוב כזה של קור

שחולף לו.. אז נוצר מצב שמקבלים תפוקת קור ממוצעת אך לא מכסימלית אפשרית מהמיזוג

עכשיו אני לא יודע לסווג את אם זוהי בעיה בכלל שכן באופן כללי המזגן מקרר אבל לא מקפיא

 

האם זוהי התנהגות תקינה?

 

 

אם לא מה יכולה להיות הבעיה?

 

נ.ב: ברכב אין בקרת אקלים אך מחוון ה"טמפ" נמצא במצב של קור מכסימלי

 

תודה מראש....

למכירה - ספר היינס מקורי לפולקסווגן פולו

2000-2002 כחדש ! ! !

פורסם

דווקא במהירויות גבוהות מזגן חלש אמור לקרר יותר טוב מאשר במצב נסיעה איטית. במהירויות גבוהות הרדיאטור של המזגן מתקרר מהרוח בנוסף למאוורר.

 

המדחס ברכב לא עובד כל הזמן. הוא דוחס אוויר מגיע ללחץ מסוים ומפסיק עד שיורד הלחץ וחוזר חלילה. אתה לא אמור להרגיש בהפסקות האלה בעוצמת הקור. יתכן וההפסקות ברכבך ארוכות מידי.

יש לבדוק האם לא חסר גז.

פורסם

לא מולה גז מאז שהרכב הוצא מהסוכנות

האם התופעה שתיארתי מתאימה למצב שבו חסר גז?

 

האם מישהו יכול להמליץ על מזגניסט מומלץ באזור ראשון לציון?

כמה אמורה לעלות בדיקה ומילוי גז?

 

תודה מראש.

 

amico :-)

למכירה - ספר היינס מקורי לפולקסווגן פולו

2000-2002 כחדש ! ! !

פורסם

הייתי ממליץ לך כבעל הונדה לטפל במוסך המורשה המרכזי של הונדה עצמה , הם ידעו בדיוק איך לסדר לך תופעה זו.

לפרטים על המוסך הקרוב לאיזור מגורך כנס לאתר http://www.honda.co.il.

"הפחד הוא רק תחושה , האומץ לנסות זו המעלה."

פורסם

אני הייתי ממליץ לך לעשות מספר בדיקות ופעולות לפני שתיגש למזגניסט

*תבדוק אם המאווררים פועלים כאשר המזגן דולק

*שטוף את המעבה (רדיאטור מזגן חיצוני)

*אם לאחר כל אלו לכאורה יראה תקין יתכן וישנה סתימה במע' ויש צורך לבצע שטיפה במע' אותה הייתי ממליץ לעשות אצל מקצוען ולא איזה חאפר שחושב שהוא יודע למלא גז לאחר מכן להחליף שסתום התפשטות ומייבש.

מחיר של עב' כזו נע בין 500 ל800 שח תלוי אצל מי עושים את התיקון הזה.

[החתימה הוסרה כיוון שלא עמדה בכללי הפורום. אנא קרא את הכללים.]

×
×
  • תוכן חדש...