Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8231 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במסגרת תפקידי בצה"ל אני מסתובב הרבה בבסיסים בכל רחבי הארץ, אתמול נתקלתי בנגד ששמו בישראל עובד צהל שם פרטי, צהל, שם משפחה, עובד

 

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

I don't drive fast, I fly low

פורסם

לי היה סגן רס"ר בשם אורי חורי :lol: .

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם

ולי קוראים

tigi li

ועשיתי עליה מדרום קוריאה לפני מספר חודשים

:p

 

אגב זוגתי שתחיה

chadorbi me achor

ואני הכרנו בסדנת קילוף פטריות שמפניון בדרום/מערב מישורי אינדונזיה :idea:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

אפרופו שמות ונגדים

שהגעתי לבסיס שלי היה אצלנו רס"ר

בשם "וויליאם ניסן"

קראו לו ווילי או בלשון עובדי הרס"ר וילי בלי W כאילו. vili

הוא היה חצי שוודי וחצי מרוקאי , איך שהוא הגן השוודי השתלט

על גופו והוא כולו בלונדיני כחול עניים אירופאי לחלוטין.

אבל שהוא פותח את הפה , פניני לשון מרוקאים יוצאים , אחד הדברים

המצחיקים ביותר ששמעתי בחיים שלי.

שתראו שוודי צועק " כפרה עליך וואלק אני אתה לא מנקה יש לך עסק עם ווילי"

אחד הדמויות הכי מצחיקות שראיתי בחיי והוא גם היה מנייאק לא קטן לחיילים.

הוא נהג ב BX .. סתם לידע הכללי.

משום מה לכל הרסרים בצבא יש או BX או סובארו DL

:roll:

פורסם
אם לא תלמד,תהיה נגד :roll:

:lol::lol::lol:

אהבתי!

 

ויש גם את:

יותר חכם חמור בטבע מנגד בקבע.

 

אש אש אש ! , אני חי"רניק טיפש !!! (מה קשור?)

 

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם
אפרופו שמות ונגדים

שהגעתי לבסיס שלי היה אצלנו רס"ר

בשם "וויליאם ניסן"

קראו לו ווילי או בלשון עובדי הרס"ר וילי בלי W כאילו. vili

הוא היה חצי שוודי וחצי מרוקאי , איך שהוא הגן השוודי השתלט

על גופו והוא כולו בלונדיני כחול עניים אירופאי לחלוטין.

אבל שהוא פותח את הפה , פניני לשון מרוקאים יוצאים , אחד הדברים

המצחיקים ביותר ששמעתי בחיים שלי.

שתראו שוודי צועק " כפרה עליך וואלק אני אתה לא מנקה יש לך עסק עם ווילי"

אחד הדמויות הכי מצחיקות שראיתי בחיי והוא גם היה מנייאק לא קטן לחיילים.

הוא נהג ב BX .. סתם לידע הכללי.

משום מה לכל הרסרים בצבא יש או BX או סובארו DL

:roll:

 

תיקון... לרס"ר שלנו בבסיס יש 106 ראלי... אל תישאל אותי למה.... :shock:

פורסם
אפרופו שמות ונגדים

שהגעתי לבסיס שלי היה אצלנו רס"ר

בשם "וויליאם ניסן"

קראו לו ווילי או בלשון עובדי הרס"ר וילי בלי W כאילו. vili

הוא היה חצי שוודי וחצי מרוקאי , איך שהוא הגן השוודי השתלט

על גופו והוא כולו בלונדיני כחול עניים אירופאי לחלוטין.

אבל שהוא פותח את הפה , פניני לשון מרוקאים יוצאים , אחד הדברים

המצחיקים ביותר ששמעתי בחיים שלי.

שתראו שוודי צועק " כפרה עליך וואלק אני אתה לא מנקה יש לך עסק עם ווילי"

אחד הדמויות הכי מצחיקות שראיתי בחיי והוא גם היה מנייאק לא קטן לחיילים.

הוא נהג ב BX .. סתם לידע הכללי.

משום מה לכל הרסרים בצבא יש או BX או סובארו DL

:roll:

 

תיקון... לרס"ר שלנו בבסיס יש 106 ראלי... אל תישאל אותי למה.... :shock:

 

 

אתה משרת בצריפין - מדובר בראלי דור 1

מכיר את האוטו.

פורסם
לי היה סגן רס"ר בשם אורי חורי :lol: .

 

שירתת במב"ס בתל השומר ... נכון ? 8)

 

לא,בה"ד 11 בצריפין (רק עכשיו סיימתי שם קורס).

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

×
×
  • תוכן חדש...