Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8231 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אפרופו שמות ונגדים

שהגעתי לבסיס שלי היה אצלנו רס"ר

בשם "וויליאם ניסן"

קראו לו ווילי או בלשון עובדי הרס"ר וילי בלי W כאילו. vili

הוא היה חצי שוודי וחצי מרוקאי , איך שהוא הגן השוודי השתלט

על גופו והוא כולו בלונדיני כחול עניים אירופאי לחלוטין.

אבל שהוא פותח את הפה , פניני לשון מרוקאים יוצאים , אחד הדברים

המצחיקים ביותר ששמעתי בחיים שלי.

שתראו שוודי צועק " כפרה עליך וואלק אני אתה לא מנקה יש לך עסק עם ווילי"

אחד הדמויות הכי מצחיקות שראיתי בחיי והוא גם היה מנייאק לא קטן לחיילים.

הוא נהג ב BX .. סתם לידע הכללי.

משום מה לכל הרסרים בצבא יש או BX או סובארו DL

:roll:

 

תיקון... לרס"ר שלנו בבסיס יש 106 ראלי... אל תישאל אותי למה.... :shock:

 

 

אתה משרת בצריפין - מדובר בראלי דור 1

מכיר את האוטו.

 

לא, אני דווקה משרת בפלמחים ואני מדבר על ראלי דור שני... :lol:

אתה אומר אולי יש מחתרת של רס"רים שעושים רייסים?? :shock:

פורסם
אפרופו שמות ונגדים

שהגעתי לבסיס שלי היה אצלנו רס"ר

בשם "וויליאם ניסן"

קראו לו ווילי או בלשון עובדי הרס"ר וילי בלי W כאילו. vili

הוא היה חצי שוודי וחצי מרוקאי , איך שהוא הגן השוודי השתלט

על גופו והוא כולו בלונדיני כחול עניים אירופאי לחלוטין.

אבל שהוא פותח את הפה , פניני לשון מרוקאים יוצאים , אחד הדברים

המצחיקים ביותר ששמעתי בחיים שלי.

שתראו שוודי צועק " כפרה עליך וואלק אני אתה לא מנקה יש לך עסק עם ווילי"

אחד הדמויות הכי מצחיקות שראיתי בחיי והוא גם היה מנייאק לא קטן לחיילים.

הוא נהג ב BX .. סתם לידע הכללי.

משום מה לכל הרסרים בצבא יש או BX או סובארו DL

:roll:

 

תיקון... לרס"ר שלנו בבסיס יש 106 ראלי... אל תישאל אותי למה.... :shock:

 

 

אתה משרת בצריפין - מדובר בראלי דור 1

מכיר את האוטו.

 

לא, אני דווקה משרת בפלמחים ואני מדבר על ראלי דור שני... :lol:

אתה אומר אולי יש מחתרת של רס"רים שעושים רייסים?? :shock:

 

כשביקרתי בתל נוף ראיתי ראלי דור ראשון, וגם פגו GTI205 אדומה, אבל לא ראיתי עם זה של 1 הרסרים....

פורסם
אפרופו שמות ונגדים

שהגעתי לבסיס שלי היה אצלנו רס"ר

בשם "וויליאם ניסן"

קראו לו ווילי או בלשון עובדי הרס"ר וילי בלי W כאילו. vili

הוא היה חצי שוודי וחצי מרוקאי , איך שהוא הגן השוודי השתלט

על גופו והוא כולו בלונדיני כחול עניים אירופאי לחלוטין.

אבל שהוא פותח את הפה , פניני לשון מרוקאים יוצאים , אחד הדברים

המצחיקים ביותר ששמעתי בחיים שלי.

שתראו שוודי צועק " כפרה עליך וואלק אני אתה לא מנקה יש לך עסק עם ווילי"

אחד הדמויות הכי מצחיקות שראיתי בחיי והוא גם היה מנייאק לא קטן לחיילים.

הוא נהג ב BX .. סתם לידע הכללי.

משום מה לכל הרסרים בצבא יש או BX או סובארו DL

:roll:

 

תיקון... לרס"ר שלנו בבסיס יש 106 ראלי... אל תישאל אותי למה.... :shock:

 

 

אתה משרת בצריפין - מדובר בראלי דור 1

מכיר את האוטו.

 

לא, אני דווקה משרת בפלמחים ואני מדבר על ראלי דור שני... :lol:

אתה אומר אולי יש מחתרת של רס"רים שעושים רייסים?? :shock:

גם אני משרת בפלמחים. מאיפה אתה בבסיס?

פורסם
אפרופו שמות ונגדים

שהגעתי לבסיס שלי היה אצלנו רס"ר

בשם "וויליאם ניסן"

קראו לו ווילי או בלשון עובדי הרס"ר וילי בלי W כאילו. vili

הוא היה חצי שוודי וחצי מרוקאי , איך שהוא הגן השוודי השתלט

על גופו והוא כולו בלונדיני כחול עניים אירופאי לחלוטין.

אבל שהוא פותח את הפה , פניני לשון מרוקאים יוצאים , אחד הדברים

המצחיקים ביותר ששמעתי בחיים שלי.

שתראו שוודי צועק " כפרה עליך וואלק אני אתה לא מנקה יש לך עסק עם ווילי"

אחד הדמויות הכי מצחיקות שראיתי בחיי והוא גם היה מנייאק לא קטן לחיילים.

הוא נהג ב BX .. סתם לידע הכללי.

משום מה לכל הרסרים בצבא יש או BX או סובארו DL

:roll:

 

תיקון... לרס"ר שלנו בבסיס יש 106 ראלי... אל תישאל אותי למה.... :shock:

 

 

אתה משרת בצריפין - מדובר בראלי דור 1

מכיר את האוטו.

 

לא, אני דווקה משרת בפלמחים ואני מדבר על ראלי דור שני... :lol:

אתה אומר אולי יש מחתרת של רס"רים שעושים רייסים?? :shock:

 

כשביקרתי בתל נוף ראיתי ראלי דור ראשון, וגם פגו GTI205 אדומה, אבל לא ראיתי עם זה של 1 הרסרים....

 

אני ראיתי כבר כמה דברים יפים אצלי בבסיס (גלילות)

106 XSI משופרת

TT משופרת

קאררה גי טי

מוסטנג גי טי

ALFA 147 GTA כסופה

שששששששששירוקו אדומה

פורסם

אמממ אם כבר בענייני צבא,במה רוב הג'ובניקים עוסקים?? :lol: אני רוצה לדעת מה מצפה לי בקרוב...

 

נ.ב יש לי צו שני ב20.1.2004 :)

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם
אפרופו שמות ונגדים

שהגעתי לבסיס שלי היה אצלנו רס"ר

בשם "וויליאם ניסן"

קראו לו ווילי או בלשון עובדי הרס"ר וילי בלי W כאילו. vili

הוא היה חצי שוודי וחצי מרוקאי , איך שהוא הגן השוודי השתלט

על גופו והוא כולו בלונדיני כחול עניים אירופאי לחלוטין.

אבל שהוא פותח את הפה , פניני לשון מרוקאים יוצאים , אחד הדברים

המצחיקים ביותר ששמעתי בחיים שלי.

שתראו שוודי צועק " כפרה עליך וואלק אני אתה לא מנקה יש לך עסק עם ווילי"

אחד הדמויות הכי מצחיקות שראיתי בחיי והוא גם היה מנייאק לא קטן לחיילים.

הוא נהג ב BX .. סתם לידע הכללי.

משום מה לכל הרסרים בצבא יש או BX או סובארו DL

:roll:

 

תיקון... לרס"ר שלנו בבסיס יש 106 ראלי... אל תישאל אותי למה.... :shock:

 

 

אתה משרת בצריפין - מדובר בראלי דור 1

מכיר את האוטו.

 

לא, אני דווקה משרת בפלמחים ואני מדבר על ראלי דור שני... :lol:

אתה אומר אולי יש מחתרת של רס"רים שעושים רייסים?? :shock:

 

מי יודע , אולי...

 

הראלי דור ראשון היא שנת 94 למייטב זכרוני והיא שייכת

לרס"ר בבסיס בתוך צריפין.

אולי מישהו מכיר

פורסם

שהייתי בגיבוש בבסיס חיל הים בחיפה,

קלטתי שם

גולף GTI אדומה, ומושקעת מאוד!

 

ו205GTI שנראית שמורה מאוד מאוד מאוד !...

 

עשה לי את הגיבוש ! :lol:

 

ניר.

×
×
  • תוכן חדש...