Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6566 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
CEYAL , שאלה בסיסית למדי , אבל עדיין נחוצה - כמה אתה מוציא אותו להליכות?

(ולא , חצר זה ממש לא תחליף להליכות).

חצי שעה ברגלי לידך - והוא נרדם כמו מלאך.

 

מניסיון של 3 כלבים ש2 מהם עם רמות אנרגיה מאוד גבוהות. (לפעמים עוד קצת משחק בסוף ההליכה של FETCH והוא גמר את הערב)

 

ליביו

 

אז זהו שהוא יוצא כמעט כל היום.

בבוקר - לסיבוב קצר של 5 דקות כי אין זמן.

אבל כשהילדים חוזרים מהגנים ובתי הספר - הוא בחוץ שעות על שעות.

ובסוף עוד בלילה הוא יוצא לסיבוב של חצי שעה בערך.

 

אגב - אתמול בלילה הוצאתי אותו בשעה 12 בלילה לסיבוב בלי חגורה כדי שיתפרק.

הוא השתולל כאילו ישן כל היום.

כשחזרתי - נתתי לו לשתות ולאכול והוא נראה מסטול

אבל

 

בשעה 2 הוא התעורר כמו שעון והתחיל לנבוח כמו משוגע.

נאלצתי לקשור אותו עד 7 בבוקר.

 

לדעתי משהו משגע אותו בחוץ כי כשהוא קשור ולא מתחת לכיפת השמיים (יש לי מרפסת קטנה פנימית)הוא פשוט ישן.

 

אגב - גם עכשיו הוא ישן כמו פגר.

פורסם
מה יש לו לעשות בבית? לאכול את הספות?

תאמין לי הלוואי עלי גינה כמו שלו. יש לו מלונה, גינה ענקית וצעצועים.

 

הגינה לא שלך?:conf:

אתה קושר אותו אצל השכנים?:bad-word:

אולי זה מה שמעצבן אותו.

ולכל החוטאים - רבותי נתראה בגיהינום.

:evil::evil::evil:

פורסם

יש קולר נביחות- כל פעם שהכלב נובח הוא מקבל זץ לצוואר.

אני אישית לא חובב פתרונות כאלה (למרות שבדמיון שלי זה מצחיק...) והייתי מתייעץ בקשר לסירוס ו/או מכניס אותו בלילה הביתה- כלב מחונך לא אוכל רהיטים.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

קולר חשמלי לנביחות הוא לא כלי שעושים בו שימוש מאלפים, למיטב ידיעתי. יש מאלפים שבמקרים מאוד קיצוניים משתמשים בקולרים חשמליים כדי להכחיד התנהגות בעייתית, אבל זה לעולם לא כלי אוטומטי, תמיד נמצא בשליטת המאלף ונועד למקרים קיצוניים ביותר (כלב תוקפני עם פוטנציאל נזק גדול, לדוגמא).

 

גם כלוב טיסה הוא לא פתרון קסם. הרגלת הכלב אליו הוא תהליך מובנה שיש לעשות עם ליווי או במינימום ייעוץ מקצועי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

FALOU - מסכים ב100% עם כל מה שכתבת.

קולר אוטומטי לדעתי הוא פתרון רע מאוד (גם קולר חשמלי הוא קלי ראדיקלי מאוד ונמצא רחוק מאוד בשרשרת ולרוב לאגרסיות).

וכלוב הוא פיתרון רק כשמלווים בהסבר של בעל מקצוע על איך כמה ולמה , הוא לא פיתרון קסם , חד וחלק , אבל הוא פיתרון מצוין שבסופו של דבר הכלב מקבל את הכלוב בתור המלונה שלו ומקום המבטחים שהוא לא צריך לדאוג בו - רק לישון.

 

ונביחות זה בהחלט לא משהו שבא מתוך מקום של רוגע ומנוחה.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

יש לו מלונה

בחורף הוא ישן שם בלי בעיה. בקיץ כנראה חם לו שם אז הוא ישן על הריצפה פשוט.

 

עדכון מהלילה.

הכלב אכל רק ממש מאוחר - בערך ב 10 ולפני זה יצא לטיול ארוך.

הוא ישן כמו מת עד הבוקר (6-7) ככה שאולי זה הפתרון באמת ותודה לכם

×
×
  • תוכן חדש...