Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6562 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חבר'ס

 

לפני חצי שנה בערך (בשלג של ינואר) מצאתי גור קטן בן אולי כמה שבועות זרוק ברחוב ומיילל.

לקחתי אותו אלי הביתה.

עבר חיסונים, קיבל רישיון וכל מה שצריך.

 

בשבוע האחרון המסטול פשוט לא יושן ולא נותן לישון

בערך בשעה 3 בלילה - כל לילה - הוא נעמד על הגדר בגינה, מסתכל על השמיים ומתחיל לנבוח כמו מטורף.

הנביחות האלו יכולות להמשך אפילו חצי שעה ברציפות.

 

השכנים כבר מתרגזים ולא עוזר כלום. אפילו צעקות, מכות (קלות) ונסיון להגיש לו כל מיני מעדנים - רק שישתוק.

בלית ברירה ( אחרי שהשכנים כמעט שברו לי את הדלת בלילה האחרון) - מצאתי פיתרון

אני פשוט קושר אותו לדלת החיצונית.

הוא לא רואה את השמיים - יש שקט

הבעיה היא שאני לא רוצה לקשור אותו כל הלילה

 

מישהו מכיר את הבעיה הזאת?

פיתרון?

פורסם
שלום חבר'ס

 

לפני חצי שנה בערך (בשלג של ינואר) מצאתי גור קטן בן אולי כמה שבועות זרוק ברחוב ומיילל.

לקחתי אותו אלי הביתה.

עבר חיסונים, קיבל רישיון וכל מה שצריך.

 

בשבוע האחרון המסטול פשוט לא יושן ולא נותן לישון

בערך בשעה 3 בלילה - כל לילה - הוא נעמד על הגדר בגינה, מסתכל על השמיים ומתחיל לנבוח כמו מטורף.

הנביחות האלו יכולות להמשך אפילו חצי שעה ברציפות.

 

השכנים כבר מתרגזים ולא עוזר כלום. אפילו צעקות, מכות (קלות) ונסיון להגיש לו כל מיני מעדנים - רק שישתוק.

בלית ברירה ( אחרי שהשכנים כמעט שברו לי את הדלת בלילה האחרון) - מצאתי פיתרון

אני פשוט קושר אותו לדלת החיצונית.

הוא לא רואה את השמיים - יש שקט

הבעיה היא שאני לא רוצה לקשור אותו כל הלילה

 

מישהו מכיר את הבעיה הזאת?

פיתרון?

ייחום?

אני לא חושב שצריך לעקר כלבים אבל יכול להיות שיש באיזור כלבה והוא מריח את הריח שלה.

 

נ.ב

אני לא מומחה כלבים אבל זה נשמע מקרה שכזה..

אולי מישהו יותר מתמצא יעזור יותר.

בברכה,

נאור.

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם

ואללה לא חשבתי על זה.

אבל כבר מגיל כזה צעיר הם בעניינים?

אין לו אפילו שנה

 

ולגבי עיקור - לא בא בחשבון.

פורסם

גש לוטרינר מורשה שיחבר אותו לסקאנר ויבדוק אם יש תקלות.

יכול להיות שיש לכלבלב איזה סנסור מזייף :p - אם לא, נסה עדכון תוכנה או שתיגש למתמחה בתחום שיצרוב לך צ'יפ מתאים לגדישה שקטה :twisted:

 

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
גש לוטרינר מורשה שיחבר אותו לסקאנר ויבדוק אם יש תקלות.

יכול להיות שיש לכלבלב איזה סנסור מזייף :p - אם לא, נסה עדכון תוכנה או שתיגש למתמחה בתחום שיצרוב לך צ'יפ מתאים לגדישה שקטה :twisted:

 

 

איציק

 

איציק :shock::screwy: (הרבה זמן לא השתמשתי בסמלון) :screwy:

 

:lol::lol::lol:

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

הרמן, מאז שאיציק רכש רכב צרפתי, הוא פיתח חוש הומור מלבב:lol::lol::lol:

 

אייל, כדורי שינה ?:wink: סתם סתם.

6-7 חודשים זה כבר גיל סביר לפתח חושים ורצון להזדווגות אצל כלבים זכרים.

Veni Vidi Vici

פורסם

אם אתה לא נותן לו לאכול בלילה, הגיע הזמן לעבור לארוחת לילה שתעשה אותו קצת יותר עייף.

 

גם אצלי הכלב נובח לפעמים לכיוון השמיים, מצאתי שהוא פשוט נובח על ציפורים עפות או כאלה שעל העצים (גם מאוחר בלילה זה יכול להיות אם אני משחרר אותו בחצר)

 

נסה גם להשאיר לו צעצועי נשיכה שיהיה לו תעסוקה

 

אתה יכול לסרס אותו אבל שלא תצפה להבדל תוך שבוע, זה לוקח כחצי שנה עד שרמת ההורמונים יורדת בגוף, מה שבטוח זה שאת האופי שלו זה לא משנה (בהנחה והסרוס נעשה בגיל מאוחר יחסית)

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אני לא מבין למה אי אפשר להכניס את הכלב הביתה...

 

מה יש לו לעשות בבית? לאכול את הספות?

תאמין לי הלוואי עלי גינה כמו שלו. יש לו מלונה, גינה ענקית וצעצועים.

 

אם אתה לא נותן לו לאכול בלילה, הגיע הזמן לעבור לארוחת לילה שתעשה אותו קצת יותר עייף.

אתה יכול לסרס אותו אבל שלא תצפה להבדל תוך שבוע, זה לוקח כחצי שנה עד שרמת ההורמונים יורדת בגוף, מה שבטוח זה שאת האופי שלו זה לא משנה (בהנחה והסרוס נעשה בגיל מאוחר יחסית)

 

האמת שהאוכל מונח לידו כל היום. מדובר באוכל יבש ומים ומידי פעם לאורך היום מגיעים תגבורים מכוון הילדים.

אולי באמת כדאי לשמור את כל העודפים ללילה?

לגבי סירוס - שוב - אני לא מתכוון לעשות לו את זה.

 

אתה בטוח שזה לא תן?

האמת? בהתחשב במוצא העלום שלו - הכל יכול להיות..

יש לו גם ככה זקן כמו תייש:lol:

פורסם

תפסיק את האוכל הזה כל היום, חיות בטבע לא אוכלות כל היום.

 

אם אתה מתעקש להאכיל כמה פעמים ביום, זה אפשרי אבל בצורה מסודרת ולא חופשי לפי החלטה שלו, מה גם שבקיץ האוכל מתייבש מהר בחוץ והנמלים וכל המזיקים זה דבר לא נחמד כלכך.

 

תבדוק כמה הוא צריך לקבל יומית, תן לו את זה בלילה פעם אחת ותסגור עניין, מהילדים שיקבל ירקות בתור צ'ופרים, גם בריא וגם הוא מרגיש שינוי מהאוכל היבש וזה משמח אותם מאוד. הכלב שלי חולה ירקות

 

ולדאוג שהמים לא יהיו בשמש אלא במקום מוצל כדי למנוע חימום יתר של המים והכי חשוב למנוע התפתחות ירקת.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

שלום חבר'ס

 

לפני שלושת רבעי שנה בערך (בסוף ספטמבר, שזה בערך תשעה חודשים אחרי דצמבר, חודש שנעדרתי בו מהבית עקב נסיעת עבודה לחו"ל ) אשתי ילדה תינוק קטן ומיילל.

הסכמתי לקחת אותו הביתה.

עבר חיסונים, קיבל מספר ת.ז. וכל מה שצריך.

 

בשבוע האחרון (ובעצם גם בשבוע שלפניו, וגם לפני שבועיים ולמיטב זכרוני גם לפני שלושה ובעצם ממתי שאני זוכר אותו) המסטול פשוט לא יושן ולא נותן לישון

בערך בשעה 3 בלילה (וגם ב 12, 4 ו-6) - כל לילה - הוא מרים את הראש במיטה, מסתכל על התקרה ומתחיל לצרוח כמו מטורף.

הצרחות האלו יכולות להמשך אפילו חצי שעה ברציפות.

 

אני כבר מתרגז ולא עוזר כלום. אפילו התחננות ונסיון להגיש לו כל מיני מעדנים - רק שישתוק.

בלית ברירה (אחרי שאיימתי למסור אותו לאימוץ) - מצאנו פיתרון

אנחנו פשוט מחברים אותו לציצי.

הוא לא רואה את התקרה - יש שקט

הבעיה היא שנמאס לנו לקום.

 

מישהו מכיר את הבעיה הזאת?

פיתרון?

פורסם

תקנה ציצי מדומה שיהיה לו בלול, תחבר מאחורי הציצי המדומה מיכל מלא בחלב והכל יסתדר.

 

יהיה לו ציצי זמין כל הלילה ואתה לא תצטרך לקום.

 

חוץ מזה, גם ככה אתה לא צריך לקום כי לך אין ציצי מלא חלב, הרווחת

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

CEYAL , שאלה בסיסית למדי , אבל עדיין נחוצה - כמה אתה מוציא אותו להליכות?

(ולא , חצר זה ממש לא תחליף להליכות).

חצי שעה ברגלי לידך - והוא נרדם כמו מלאך.

 

מניסיון של 3 כלבים ש2 מהם עם רמות אנרגיה מאוד גבוהות. (לפעמים עוד קצת משחק בסוף ההליכה של FETCH והוא גמר את הערב)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
שלום חבר'ס

 

לפני שלושת רבעי שנה בערך (בסוף ספטמבר, שזה בערך תשעה חודשים אחרי דצמבר, חודש שנעדרתי בו מהבית עקב נסיעת עבודה לחו"ל ) אשתי ילדה תינוק קטן ומיילל.

הסכמתי לקחת אותו הביתה.

עבר חיסונים, קיבל מספר ת.ז. וכל מה שצריך.

 

בשבוע האחרון (ובעצם גם בשבוע שלפניו, וגם לפני שבועיים ולמיטב זכרוני גם לפני שלושה ובעצם ממתי שאני זוכר אותו) המסטול פשוט לא יושן ולא נותן לישון

בערך בשעה 3 בלילה (וגם ב 12, 4 ו-6) - כל לילה - הוא מרים את הראש במיטה, מסתכל על התקרה ומתחיל לצרוח כמו מטורף.

הצרחות האלו יכולות להמשך אפילו חצי שעה ברציפות.

 

אני כבר מתרגז ולא עוזר כלום. אפילו התחננות ונסיון להגיש לו כל מיני מעדנים - רק שישתוק.

בלית ברירה (אחרי שאיימתי למסור אותו לאימוץ) - מצאנו פיתרון

אנחנו פשוט מחברים אותו לציצי.

הוא לא רואה את התקרה - יש שקט

הבעיה היא שנמאס לנו לקום.

 

מישהו מכיר את הבעיה הזאת?

פיתרון?

 

תגיד לו שאם הוא ממשיך אתה מסרס אותו. בד"כ זה עובד.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...