Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקש עזרת מבינים בעניין- "אינפוזיה" של K44 למנוע


talhaim2
שימו לב! השרשור הזה בן 7441 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אגב...למה ביצעת ניקוי מזרקים בקורולה היתה בעיה כלשהי או שסתם טיפול מונע ?

 

לא הייתה בעיה ספציפית אבל ידוע שהדלק לא תמיד נקי,ואחרי 150K ק"מ בוודאי שהמזרקים לא כמו שהיו חדשים.

את הניקוי עשיתי לבד עם עזרה של חבר מכונאי.

לא טיפול מונע, אבל יש הבדל מורגש- פחות "רעידות" בסרק, ותגובות חדות יותר בסלד

I30 CW

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

את זה כבר קראתי,אבל עדיין לא הבנתי לאן בדיוק לדחוף את הצינורית.

לפרפר שיש בבית המצערת? (מסומן אצלי בירוק)

 

הרעיון הכללי הוא להכניס את החומר לסעפת היניקה.

יש מכוניות שאפשר לנתק צינורית וואקום (מהסעפת יניקה) ולהזריק דרכה את החומר (בכמויות קטנות !!!) ויש מכוניות שצריך לטפטף את החומר דרך הפרפר מצערת כי אין גישה טובה לצינורית וואקום כלשהיא.

 

איציק

 

מנסיון של פירוק כל מערכת יניקת האויר במנוע, עם חבר-

דווקא אצלי ראיתי צינורית שיונקת אויר, היא נכנסת לתוך מיכל כזה,ששם מתחלק האויר לסעפת ,שבעצם היא 4 מעברים שונים,ואז למנוע.

את ה"מיכל" (מסומן בתמונה) פירקתי לבד, ושם ראיתי המון לכלוך וג'יפה,וניקיתי אותו עם ספריי קרבוקטורים.

 

לפרק את כל מערכת הפילטר אויר זה ממש לא בעיה עבורי, אך להכניס לפרפר את הK44 יהיה "בזבוז" יותר, כי אני יכול בעצם לכניס אותו ישירות ל"מיכל" דרך צינור קטן בצד שיונק אויר,ומשם הוא יגיע יותר מהר לסעפת ואז למנוע.

 

נשאלת השאלה- לאן מגיע K44 הנכנס לסעפת יניקת האויר? לשסתומים?

 

* מצורפץ תמונה, ובה מסומן ה"מיכל" בצהוב (לא ידעתי איך לקרוא לו),

ובירוק עם חץ, צינורית המחוברת אליו ששואבת אויר לתוכו.

 

- אגב, כשאני מוציא את הצינורית החוצה,

אני שומע רעש יניקה והטורים עולים ל2000 , מדוע ?

444.jpg

I30 CW

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

את זה כבר קראתי,אבל עדיין לא הבנתי לאן בדיוק לדחוף את הצינורית.

לפרפר שיש בבית המצערת? (מסומן אצלי בירוק)

 

הרעיון הכללי הוא להכניס את החומר לסעפת היניקה.

יש מכוניות שאפשר לנתק צינורית וואקום (מהסעפת יניקה) ולהזריק דרכה את החומר (בכמויות קטנות !!!) ויש מכוניות שצריך לטפטף את החומר דרך הפרפר מצערת כי אין גישה טובה לצינורית וואקום כלשהיא.

 

איציק

 

מנסיון של פירוק כל מערכת יניקת האויר במנוע, עם חבר-

דווקא אצלי ראיתי צינורית שיונקת אויר, היא נכנסת לתוך מיכל כזה,ששם מתחלק האויר לסעפת ,שבעצם היא 4 מעברים שונים,ואז למנוע.

את ה"מיכל" (מסומן בתמונה) פירקתי לבד, ושם ראיתי המון לכלוך וג'יפה,וניקיתי אותו עם ספריי קרבוקטורים.

 

לפרק את כל מערכת הפילטר אויר זה ממש לא בעיה עבורי, אך להכניס לפרפר את הK44 יהיה "בזבוז" יותר, כי אני יכול בעצם לכניס אותו ישירות ל"מיכל" דרך צינור קטן בצד שיונק אויר,ומשם הוא יגיע יותר מהר לסעפת ואז למנוע.

 

נשאלת השאלה- לאן מגיע K44 הנכנס לסעפת יניקת האויר? לשסתומים?

 

* מצורפץ תמונה, ובה מסומן ה"מיכל" בצהוב (לא ידעתי איך לקרוא לו),

ובירוק עם חץ, צינורית המחוברת אליו ששואבת אויר לתוכו.

 

- אגב, כשאני מוציא את הצינורית החוצה,

אני שומע רעש יניקה והטורים עולים ל2000 , מדוע ?

 

לפי מה שרואים בתמונה, הצינורית וואקום שסימנת שייכת לווסת דלק.

ה"מיכל" שסימנת הוא חלק אינטגרלי מהסעפת יניקה שלך.

ה 44K אכן מגיע לשסתומים, מטרתו היא ניקוי הפיח מבית השריפה ושיפור האטימה של השסתומים - כמו גם שמירה על ביצועי מנוע אופטימליים.

 

בנוגע לעליית הטורים:

ברגע שאתה פותח מעבר אויר נוסף, חיישן ה MAP מזהה לחץ וואקום נמוך יותר (כאילו לחצת מעט על הגז) ולכן משדר למחשב להעלות את הסלד/טורים.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איציק, כתבת לי:

"לפי מה שרואים בתמונה, הצינורית וואקום שסימנת שייכת לווסת דלק.

ה"מיכל" שסימנת הוא חלק אינטגרלי מהסעפת יניקה שלך.

ה 44K אכן מגיע לשסתומים, מטרתו היא ניקוי הפיח מבית השריפה ושיפור האטימה של השסתומים - כמו גם שמירה על ביצועי מנוע אופטימליים.

 

בנוגע לעליית הטורים:

ברגע שאתה פותח מעבר אויר נוסף, חיישן ה MAP מזהה לחץ וואקום נמוך יותר (כאילו לחצת מעט על הגז) ולכן משדר למחשב להעלות את הסלד/טורים."

------------------------------------------------------------------------------

אני יודע שזה חלק אינגרלי לסעפת.

אבל ישנו דבר אחד שלא מסתדר לי:

הכנסת הK44 לתוך הסעפת-החומר מתערבב עם האויר,ומשם לשסתומים.

הכנסת הK44 למיכל דלק- החומר מתערבב עם הדלק ומשם לאינגקטורים ולבוכנה.

 

אלו 2 פעולות שונות לגמרי , לא?

 

ובקשר לחיישן- אני פותח לו מעבר נוסך של אויר,הטורים עולים כי יש יות אויר וכמות דלק נשארת שומה, או שכמות הדלק עולה בהתאם ואז אני מקבל הגברת טורים?

 

תודה ולילה טוב

I30 CW

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7441 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...