Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לקוח של YES האם כדאי לעבור לHOT?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איך דמי אחזקת קו 25 ש"ח כשכולם משלמים 80?

 

אומנם 80 לחודשיים, אבל בכל זאת לחודש יוצא 40 ולא 25

 

אתה מגדיר את הקו כקו קל...

משלם יותר על שיחות, פחות על אחזקה.

מכיוון שאני משתמש בו בעיקר לאינטרנט ולשיחות נכנסות (יש לי סלולרי על חשבון העבודה), אז זה בדיוק מה שאני צריך.

 

ניתן גם להגדיר אותו כקו לאינטרט בלבד ללא מספר.

 

 

אגב, הסאגה שלי עם הוט ממשיכה, עוד שבוע אני רודף אחריהם, עוד שבוע אף אחד לא חזר אליי ואני לא מקבל תשובות.

 

 

לעומת זאת הרגע הרמתי טלפון ל YES וביקשתי פתרון לבעיה עם הפלזמה החדשה שלי (צריך לשדרג לי ממיר ולבדוק כמה דברים) - מחר בבוקר יתייצב טכנאי.

בכלל לא ציפיתי שיבוא מישהו לפני שבוע הבא, ושוב הם מפתיעים לטובה.

אם היה כזה מצב בהוט, או שהיו מגלגלים את האחריות עליי, או שהיו קובעים איתי עוד שבוע ואז מבטלים אחרי שחיכיתי חצי יום בבית.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

להוט יש יתרון אחד על יס - השלט האדום שלהם יכול לשלוט על מכשיר DVD (נוסה ועבד עם וידיאו פנסוניק משנת 92 ו-DVD טושיבה חדש).



מעבר לזה - שירות לקוי, סרטי ישר-ל-וידיאו משנות ה-90, מודם אינטרנט שיוצא מסינכרון מסיבות שהטכנאים שלהם מתקשים להסביר, ממיר איטי (ועוד דחפו לי סמסונג משנת תרפפ"ו במקום אחד שהיה נתקע כל הזמן).

לא היה לי את הטלפון שלהם, אבל אם אתה או בני משפחתך לא מרבים לדבר בטלפון / אין לכם פקס בבית, אז לדעתי לא שווה בכלל להחזיק טלפון קווי בין אם זה בזק/הוט/012/בזק בינ"ל/וואטאבר.

והכי חשוב - בהוט אין CARTOON NETWORK :cry::x:evil:

 

מה גם שביס קיבלתי חבילה יותר משתלמת של 215 ש"ח (עובדי בזק) לכל החבילות עם שלושה ממירים (היה גם יס מקס שניתן לשלושה חודשי ניסיון. מכשיר מעולה, קל ונוח לשימוש, אך הוחזר עקב חוסר רצון להתחייב לשלוש שנים). בנוסף הם גם שילמו בשבילי את הקנס יציאה מהתחייבות בהוט. וההתחייבות איתם הייתה כולה לשנה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אצל אימי יש יס בבית על 5 ממירים רגילים+2 ערוצי פרימיום משלמים 235 ש"ח,ככה שיש לך מה לדבר עם יס על המחיר.

תעשה לעצמך טובה תישאר ביס.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

מצחיק, לי דווקא היו בעיות עם YES.

 

כשנכנסתי לדירה החדשה חשבתי להתחבר אליהם. הדירה כבר מחוברת להוט והתקשרתי ליס רק כדי לשאול על המבצע. הם לקחו את הנייד שלי כדי לחזור אלי ומאותו הרגע קיבלתי מהם עשרות שיחות, לפחות שיחה אחת ביום ולפעמים יותר, למשך כמעט חודש. בהתחלה הייתי נחמד, אבל אחרי שבועיים של הצקות שבהם ביקשתי בקוש וחזור :-P שיורידו אותי מהרשימה, הם - עדיין המשיכו להתקשר. רק אחרי חודש זה הפסיק ואחרי שביקשתי לדבר עם נציג בכיר יותר שהבטיח לי שהורדתי סופית מהרשימות. האמת - אני רק מקווה שכאם באמת אתחבר אליהם הם ישרתו אותי באותו האופן :wink: (רק בלי טלפונים ב-8 בבוקר, בבקשה).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

חד משמעית - יס.

 

היינו בבית לקוחות של הוט ממש מתחילת דרכם (עוד כשהיה מת"ב זהב ותבל) ולבסוף עזבנו אותם בגלל השירות הגרוע שלא ניתן לתאר פה, וגם בגלל התכנים המשעממים. נכון שיש להם VOD אבל אפשר לומר עליו - ערוץ 1, מיליון תקלות.

ועזבנו אותם אחרי "שברנו" התחייבות ושילמנו קנס של 500 שקל - אבל ביס לקחו אחריות (זה היה התנאי למעבר) וזיכו אותנו .

תישאר ביס.

ולגבי התקלות בחורף, אני חייב לציין שאולי פעם אחת נתקלתי בזה וזהו. לא משהו קריטי לעומת הוט.

 

ניב

לא חותם

פורסם
תתחדש ותפרט :)

 

 

תודה.

 

דרשתי מהם פתרון ל2 בעיות.

 

בעיה ראשונה: לפלזמה שלי אין כניסת SCART (רכשתי סמסונג 42 אינץ' מדגם Q91) ויש להזינו מממיר YES ע"י SVIDEO

(אפשר גם עם קומפוזיט שאיכות התמונה שלו פחות טובה, או קומפוננט שדורש טרנסקודר שיכול לעלות 500-1000 ש"ח ולא בטוח ישפר משהו).

הממירים הרגילים של YES לא יודעים להוציא SVIDEO לכן ביקשתי מהם שיחליפו לי את הממיר לדגם 3100 שכן תומך בSVIDEO (ויש לו גם יציאות סאונד אופטית וקואקסיאלית 5.1 לחיבור לרסיבר)

 

בעיה שניה: היו לי פסים עולים לרוחב המסך, לאחר מחקר קטן שערכתי, מדובר בבעיית אדמות בין השקע שלYES לחשמל של הבית , בעיה כזו מכונה בז'רגון המקצועי : GROUND LOOP.

 

YES פתרו עבורי את 2 הבעיות, למרות שהציעו בהתחלה פתרון חאפרי לבעיה השניה (חיתוך ההארקה של הטלויזיה),

שדחיתי על הסף.

הבעיה השניה נפתרה ע"י חיבור איזולטור בכניסת ה RF של הממיר.

 

 

ומה קורה עם הוט? אני עדיין רודף אחריהם.

אני נותן להם עד סוף החודש להעביר אותי או לנתק אותי ולבטל לי את ההתחייבות אחרת אני מפעיל את העורך דין שלי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
הדבר שהכי מעצבן בYES זה התקלות בחורף

 

לא יודע איפה אתה ממוקם, או מה ההבנה שלך בעניין צלחות - אבל יס משתמשת בעיקר בצלחות 0.80 ו 1 מטר , כדי לקלוט את עמוס לא צריך יותר מ 0.80 (עם 0.60 ו LNB טוב עם DB נמוך אפשר לקלוט מעולה) , החורף הישראלי הוא חרטה.. (תבוא קצת לספרד.. תרגיש חורף) לי יש צלחת 1.20 לא של YES, עם 4 LNB שונים ועדיין לא היה לי אפילו דקה אחת של בעיית קליטה בכל החורף.

 

במקרה הכי גרוע יכול להיות שה LNB שלך מיושן , וכל מה שאתה צריך לעשות זה להזמין טכנאי של YES שיחליף לך אותו (הם עושים את זה בכל מקרה - משדרגים שאין לטכנאים עבודה )

 

לפותח השירשור - אני ממליץ בחום על YES וזה רק כי השירות של הוט מסריח. גם אם יש להם פי 10 יותר ערוצים , עדיין השירות מסריח.

 

אה כן , ושתעביר ערוץ - תוכל ללכת לקחת קפה , לחזור, ואז אולי הוא יעבור. ;)

פורסם

היתה לי פעם אחת תקלה בחורף בכל התקופה שאני ב YES, ואז איזה דקה או 2 לא היה שידור.

זה היה בגלל שגרתי בבית פרטי עם עץ גבוה בדיוק מול הצלחת, ויחד עם מזג האוויר הסוער והעננות זה כבר היה יותר מדי.

 

אבל חוצמזה, לא זכורה לי אף תקלה מלבד זאת שהיתה בכל הארץ עקב שידורי ספינת ביון ליד חופי לבנון.

 

כבר היו לי הרבה יותר תקלות בהוט עם מים שנכנסו לתשתית או לארונות שלהם ודברים נוספים.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

מצטרף לכל אלו אשר משבחים את YES.

אנחנו מהמנויים הראשונים שלהם (התחברנו בסביבות 99'-00') ולא מתחרטים לרגע. במהלך התקופה הזאת הוחלף ממיר שהתחיל לעשות בעיות ושלט שהגיע לסוף חייו. בחורפים הקשים היו, מדיי פעם, 'פריזים' והפסקות שידורים לתקופות קצרות. ב-2 החורפים האחרונים קשה לי להיזכר בדברים דומים. אפילו בתקופה שמנויים רבים סבלו מתקלות מסתוריות עקב אותה "ספינת ביון"- לא סבלנו משום תקלה בשידורים.

כל פנייה שלנו לשירות הלקוחות\התמיכה הטכנית-ולא היו הרבה כאלה-טופלה במהירות, באדיבות ,במסירות ולשביעות רצוננו המלאה.

 

מבחינת התוכן, לעומת זאת, אני חושב שיש תיקו בין 2 החברות. אסור לשכוח שמידיי תקופה ערוץ כזה או אחר נעלם מן הממיר באופן מסתורי עקב "...אחוזי צפייה זעומים, חוסר עניין, אחזקה יקרה...".

ל-HOT, מבחינתי לפחות, יש אס בדמותו של ערוץ 8 והשידורים החוזרים של "נשואים פלוס".

מקריאה מרפרפת של ביקורות הבנתי ש"קליפורניקיישן" ו"תגיד לי שאתה אוהב אותי" הן שתי סדרות ששוות צפייה. טרם צפיתי בהן בעצמי. מישהו יכול לאשר האם הן "שוות" הורדה?

 

שבוע טוב,

יגאל.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם

אמנם זה קצת סוטה מהדיון אבל בכל זאת - קליפורניקיישן זו סדרה חמודה, שהיתרון היחידי שלה מול הקהל הגברי הוא שהיא עוסקת בסקס במגוון צורות ועם הרבה, ובכן, עניין ויזואלי... בהתחלה חשבתי שדוכובני החליט לחזור ליומני הנעל האדומה, אם אתם זוכרים :wink:

 

אם כבר סדרה ממש טובה (שכבר הומלצה כאן בעבר) - dexter.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לא יודע בקשר ליס או הוט, אבל אני את מירב הסדרות מוריד באינטרנט וצורב על DVD. יש לזה רק יתרונות:

 

1. איכות טובה יותר

2. שידור במסך רחב (מתאים לפלזמה/LCD)

3. אפשר להוריד הכל ביחד ולראות כמה פרקים ברצף אם רוצים (ובהרבה סדרות רוצים)

4. אפשר לראות מתי שבא לך, בלי להצטרך ליס מקס או הוט VOD

5. אפשר לראות אצל חברים או איפה שתרצה

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

כמו שאחרים כתבו פה - אני ממש נגד מעבר להוט.

 

היה לי טלוויזיה שלהם, אינטרנט וקו טלפון. וכיום יש לי רק קו טלפון שגם אותו הייתי רוצה לעזוב, הסיבה - שרות לקוי.

 

לא תאמינו כמה זה מתסכל שיש תקלה חוזרת באינטרנט למישהו שעובד מהבית ולוקחים כמה ימים עד שמגיע טכנאי, הטכנאי טוען שהוא תיקן ואחרי שעתיים חוזרת התקלה ושוב אין אינטרנט. החברה לא מוכנה לשלוח טכנאי בכיר ואפילו איומים בפרישה לא עזרו.

 

בסוף עברנו ליס, טלוויזיה, אינטרנט ואפילו קו פקס. רק הקו טלפון עוד נשאר וגם איתו עושים לנו בעיות שרות (קבעו איתנו למעבר דירה ולא הגיעו, שרות שסופק בסוף רק אחרי שבועיים!)

 

בקיצור, בגלל השרות - YES

 

בקשר לתכנים, אני מעדיף את התכנים של יס, אבל להוט יש יתרון עם ה HOT VOD

 

לשיקולך


×
×
  • תוכן חדש...