Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6583 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם :)

אני נכה שמתהלך עם קביים ואני גם גבוה (191)

עד עכשיו אני היתי עם רכב שטח (ניסן טרנו) שבו היה לי מאוד קל לצאת והכנס

אבל הרכב גדול עלי וגובה ממני סכומים אדירים סוף סוף אני יכול למכור אותו ואני מחפש רכב

משפחתי גדול שיהיה לי קל לצאת ולהכנס אבל אני מחפש רכב שיהיה כמה שיותר זול לתחזוקה

ממכירת הרכב שלי והמיסוי שעליו יש לי הנחה אני יכול להשקיע סכום כולל של עד 180K ש"ח

 

 

תודה רבה מראש

פורסם

תן דרישות נוספות מהרכב. כמו שזה נראה עכשיו מה שיתאים לך זה סוג של ג'יפון עירוני - פורסטר החדש, טויוטה ראב4, ניסאן קשקאי.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
שלום לכולם :)

אני נכה שמתהלך עם קביים ואני גם גבוה (191)

עד עכשיו אני היתי עם רכב שטח (ניסן טרנו) שבו היה לי מאוד קל לצאת והכנס

אבל הרכב גדול עלי וגובה ממני סכומים אדירים סוף סוף אני יכול למכור אותו ואני מחפש רכב

משפחתי גדול שיהיה לי קל לצאת ולהכנס אבל אני מחפש רכב שיהיה כמה שיותר זול לתחזוקה

ממכירת הרכב שלי והמיסוי שעליו יש לי הנחה אני יכול להשקיע סכום כולל של עד 180K ש"ח

 

 

תודה רבה מראש

בכל מקרה- בהתחשב במצב הקיים- אולי עדיך היה לבדוק פיזית, עם כל הקושי שבדבר, באולמות התצוגה.

פורסם

כמו שכבר נאמר פה, רכב כביש-שטח ("ג'יפון") אמור להתאים, אין צורך שוב לחזור לרכב שטח גדול ויקר לאחזקה.

האפשרויות שלך הן (לפי סדר עדיפויות שלי, מהטוב ל.. אממ.. פחות טוב ?) :

טויוטה ראב4 - אוטו מעולה, אחד מהטובים בקט', אך עומד לצאת דגם חדש על פי שמועות, הרכב הזה כבר מיושן מעט.

סובארו פורסטר - בייבי, רק נולד, בין הנוחים, הכי מרווח בקט', ככל הנראה גם הכי אמין (על פי אמינות סובארו בעבר), אך קח בחשבון כי התיבה האוטומטית שלו, 4 הילוכים בלבד, גורמת לו לצריכת דלק טיפה גבוהה.

ניסאן קשקאי - אה, לא יודע מה להגיד על הרכב הזה, לא מכיר אותו, מה שאני יודע שהיבואן שלו, קרסו, בין הגרועים שבנמצא מבחינת איכות השירות ומחיר החלקים השערורייתי, ואני מתאר לעצמי שהתנסית כבר איתם.

יונדאי טוסון - ע"פ הידוע לי, רכב בעל צריכת הדלק הגובהה בקט', אמין יחסית, מאובזר יחסית, פחות מרווח מהפורסטר. אוטו בשביל מי שרוצה להירות איש הליסינג המצוי.

קיה ספורטז' - שמעתי הרבה תגובות טובות עליה, מלבד זה שהיא אחותה של הטוסון, בעצם אוטו כמעט זהה לטוסון, רק עם הכיתוב קיה.

פולקסוואגן טיגואן - שמעתי עליו הרבה תגובות רעות מבחינת אמינות (בעיות חשמל) ונוחות נהיגה (מתלים קשים), מעבר לזה אני לא יכול להוסיף כי לא נהגתי עליו.

 

 

אלון.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

לדעתי גם רכבי מיניוואן כגון:

1. רנו סניק

2. סיטרואן C4 פיקאסו

3. הונדה FRV (קצת פחות)

 

גם אלה רכבים שיושבים בהם גבוה וקל להכנס ולצאת מהם.

 

בנוסף לא זוללי דלק כמו הגיפונים (כמובן בכללי. כל מקרה לגופו).

פורסם
כמו שכבר נאמר פה, רכב כביש-שטח ("ג'יפון") אמור להתאים, אין צורך שוב לחזור לרכב שטח גדול ויקר לאחזקה.

האפשרויות שלך הן (לפי סדר עדיפויות שלי, מהטוב ל.. אממ.. פחות טוב ?) :

טויוטה ראב4 - אוטו מעולה, אחד מהטובים בקט', אך עומד לצאת דגם חדש על פי שמועות, הרכב הזה כבר מיושן מעט.

סובארו פורסטר - בייבי, רק נולד, בין הנוחים, הכי מרווח בקט', ככל הנראה גם הכי אמין (על פי אמינות סובארו בעבר), אך קח בחשבון כי התיבה האוטומטית שלו, 4 הילוכים בלבד, גורמת לו לצריכת דלק טיפה גבוהה.

ניסאן קשקאי - אה, לא יודע מה להגיד על הרכב הזה, לא מכיר אותו, מה שאני יודע שהיבואן שלו, קרסו, בין הגרועים שבנמצא מבחינת איכות השירות ומחיר החלקים השערורייתי, ואני מתאר לעצמי שהתנסית כבר איתם.

יונדאי טוסון - ע"פ הידוע לי, רכב בעל צריכת הדלק הגובהה בקט', אמין יחסית, מאובזר יחסית, פחות מרווח מהפורסטר. אוטו בשביל מי שרוצה להירות איש הליסינג המצוי.

קיה ספורטז' - שמעתי הרבה תגובות טובות עליה, מלבד זה שהיא אחותה של הטוסון, בעצם אוטו כמעט זהה לטוסון, רק עם הכיתוב קיה.

פולקסוואגן טיגואן - שמעתי עליו הרבה תגובות רעות מבחינת אמינות (בעיות חשמל) ונוחות נהיגה (מתלים קשים), מעבר לזה אני לא יכול להוסיף כי לא נהגתי עליו.

 

 

אלון.

טיגואן ? הרבה תגובות רעות על אמינות לקויה ? האוטו בקושי חודשיים כאן וכבר קטסטרופה ? מוזר.
פורסם

אם כבר במיניוואן עסקינן,שווה לבדוק את הSMAX,מדובר ברכב מצויין נוח ומאובזר,לגבי בעיית הגובה לדעתי יהיה צורך להגיע פיזית ולבדוק בכל רכב ורכב כדי לא להתאכזב אחרי זה

פורסם
לדעתי גם רכבי מיניוואן כגון:

1. רנו סניק

2. סיטרואן C4 פיקאסו

3. הונדה FRV (קצת פחות)

 

גם אלה רכבים שיושבים בהם גבוה וקל להכנס ולצאת מהם.

 

בנוסף לא זוללי דלק כמו הגיפונים (כמובן בכללי. כל מקרה לגופו).

 

 

מחזק,מכוניות מדהימות נוחות ומהנות לנהיגה.

פורסם

אני לא נכה אבל אני גם גבוה (190) וה307 מספיקה לי די והותר. יש גם בכיסא אופציה להגביה ולהנמיך ואתה באופן כללי יושב קצת יותר גבוה מהמשפחתיות היפניות. לי זה מאוד נוח, וזה חוסך הוצאות מיותרות ברכבים גדולים.

פורסם

תומך בהצעה של הפיקאסו-רכב מאוד מפנק לדוד שלי היה כזה כרגע הוא אצלנו עד שיחזור מחו"ל ואנחנו נהנים ממנו מאוד מאוד שימושי,יפה,נוח,מרווח ומאובזר.

פורסם

אני מטר 92 ועשיתי נסיעת מבחן על ההונדה FR-V

אני יכול לתאר את האוטו הזה כתענוג...מרווח מאוד, נוח, שקט , חזק ויציב כמו סלע

פורסם
טיגואן ? הרבה תגובות רעות על אמינות לקויה ? האוטו בקושי חודשיים כאן וכבר קטסטרופה ? מוזר.

שיהיה מוזר, זה מה ששמעתי (בדגש), זה מה שאני אומר, לא אומר שזה על בטוח נכון, אבל שמעתי.

(חודשים מספיק בשביל שרדיו יתקלקל או או כל דבר שטותי אחר ילך)

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
קיה קרניבל ...תענוג...

איכות חומרים נמוכה מכל המכוניות שהוצעו פה יחדיו, לטעמי לא נוח מספיק, רגישות רכיבים, אומנם בין הגדולים בקט' אבל בשביל היום הוא מתחרה לא אטרקטיבי מספיק, יש את הגלאקסי-SMAX שדומים לו בדלים ועדיפים בהרבה, והפיקאסו שלא נדבר.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

×
×
  • תוכן חדש...