Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8239 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ד"א נראה לי המפגינים עדיין שמה.. וכלום לא קרה

אז אל תצפו שמישהו ישים עליכם ז*ן

פורסם

חברה עוד חודשים אחרי מרוץ פיילוט ברמvת שפיטה וחוקיי FIA במושב החורף כנראה החוק יעבור.

עד אז אנחנו חייבים להתמיד ולהראות שאי אפשר לעצור אותנו.

אין צורך לריב עם המשטרה פשוט, לדלג ממקום למקום , ולהרחיק מאיתנו את כל הילדים הקטנים ואנשים חסרי תרבות מוטרית או מקצוענות וכך יהיה פה גרעין קשה שיוכל להשתלב

לאחר מכן ב מרוצי דראג ראלי קרוס ראלי או כל מה שיהיה בארץ.

צריך מצד אחד להתמיד ומצד שני לשמור על רמה גבוהה של תרבות! גם מוטרית כמובן

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
חברה עוד חודשים אחרי מרוץ פיילוט ברמvת שפיטה וחוקיי FIA במושב החורף כנראה החוק יעבור.

עד אז אנחנו חייבים להתמיד ולהראות שאי אפשר לעצור אותנו.

אין צורך לריב עם המשטרה פשוט, לדלג ממקום למקום , ולהרחיק מאיתנו את כל הילדים הקטנים ואנשים חסרי תרבות מוטרית או מקצוענות וכך יהיה פה גרעין קשה שיוכל להשתלב

לאחר מכן ב מרוצי דראג ראלי קרוס ראלי או כל מה שיהיה בארץ.

צריך מצד אחד להתמיד ומצד שני לשמור על רמה גבוהה של תרבות! גם מוטרית כמובן

 

בסך הכל אני בעד.

רק שתדע שכדי לערוך רייסים "ברמה גבוהה", המידע ייצטרך להיות חסוי, ולא לעבור מפה לאוזן כמו במקרה הפתח-תקוואי.

 

 

לדעתי כל מה שצריך הוא טריבונה+משטח אספלט עצום (ע"ע מנחתים למיניהם). זה הכל. ללא שום מסלולים מסובכים.

 

 

:wink:

172

פורסם

תעזבו את הכנסת.

 

אנחנו חיים במדינה דמוקרטית, שבה, עקרונית, "כל מה שלא נאסר - מותר".

 

קיום אירועי ספורט מוטורי לא נאסר בשום חוק, ולכן, עקרונית, מותר. הבעיה היא שהמשטרה לא מאשרת מירוצים.

 

לכן צריך פשוט להפציץ את המשטרה בבקשות לקיום אירועי ספורט מוטורי. המשטרה תסרב, ואז צריך, אחרי כל סירוב, לפנות לבג"ץ ולביא את הנושא לסדר היום.

 

המשטרה והפרקליטות, שיתמודדו עם עשרות בג"צים, שלכאורה לא קשורים זה לזה, יצטרו למצוא דרך לאשר אירועים מוטוריים, כי, כאמור, זה לא נאסר בשום חוק.

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם
תעזבו את הכנסת.

 

אנחנו חיים במדינה דמוקרטית, שבה, עקרונית, "כל מה שלא נאסר - מותר".

 

קיום אירועי ספורט מוטורי לא נאסר בשום חוק, ולכן, עקרונית, מותר. הבעיה היא שהמשטרה לא מאשרת מירוצים.

 

לכן צריך פשוט להפציץ את המשטרה בבקשות לקיום אירועי ספורט מוטורי. המשטרה תסרב, ואז צריך, אחרי כל סירוב, לפנות לבג"ץ ולביא את הנושא לסדר היום.

 

המשטרה והפרקליטות, שיתמודדו עם עשרות בג"צים, שלכאורה לא קשורים זה לזה, יצטרו למצוא דרך לאשר אירועים מוטוריים, כי, כאמור, זה לא נאסר בשום חוק.

 

סליחה , איך אתה יודע שאין חוק שאוסר את המירוצים ???

אתה עורך דין או משהו ...

 

( זה נועד כדי להבין אם זה באמת נכון ---- נא לא להבין את זה בדרך אחרת :wink: )

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

*כי יש חוק שאוסר מירוצים בכבישים ציבוריים (לא שיש אלטרנטיבה אחרת).

*יש חוק בנוגע למהירות (שמין הסתם המכוניות המשתתפות במירוץ עוברות את המהירות המותרת.

 

 

איך ללבנון יש ולנו אין??? :mad:

פורסם
*כי יש חוק שאוסר מירוצים בכבישים ציבוריים (לא שיש אלטרנטיבה אחרת).

*יש חוק בנוגע למהירות (שמין הסתם המכוניות המשתתפות במירוץ עוברות את המהירות המותרת.

 

 

איך ללבנון יש ולנו אין??? :mad:

 

א. יש חוק שאוסר שימוש ברכב מנועי ללא ביטוח.

ב. ביטוח חובה אינו מכסה שימוש ברכב למטרת תחרות או מירוץ.

 

מ-א+ב יוצא שאסור לקיים תחרויות או מירוצים ברכב מנועי בארץ. זה הכל.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...