Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8247 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יתחיל בפרטים על המערכת:

HU פיוניר 1550

קדמיים פיוניר 150W

אחוריים 330W accelerate 6*9

טויטרים פשוטים ב-50 שח

 

אני אוהב לשמוע עם הרבה בס (כמה שאפשר לשמיעה נקייה), ואני שומע מוסיקה מכל הסוגים.

מישהו יכול לעזור לי בלכוונן את המערכת שלי.

בבס, טרבל ומיד יש דרגות מ +5 עד ל 5-. איך אתם ממליצים לכוונן?

איך לכוונון את ה-FAD ? יותר קדימה או יותר אחורה ובכמה +15 עד ל 15-.

מה זה SLA ואיך לכוונן אותו.

 

שיחקתי עם הכיוונונים שהמתקין כיוון לי ועכשיו אני לא מרוצה.

 

אם אתם יכולים אז תעזרו לי בבקשה.

"במכונית יפנית חדשה, בירידות אני דוהר"

פורסם

אין ניסים ונפלאות (כמעט) בתחום האודיו (אני תמיד אומר)... :cry:

אם רוצים באסים טובים הולכים על מגבר וסאב. משחק עם הכיוונים של המערכת יכול לשפר במעט, ועלול מצד שני להזיק.

פורסם

אני אגיד לך איך אני מכוון את שלי..... שים את הווליום ברמה גבוהה

יחסית במקרה שלך על 23-4

עכשיו תעלה את הבאס לרמה שבה אתה שומע אותו טוב בווליום הזה בזמן שכל שאר הפרמטרים על אפס אחר כך תעלה את המיד עד לרמה שבה הוא משתלב טוב לפי האוזן שלך עם הבאס ולבסוף תעלה את ההיי שישתלב עם שניהם.

בקיצור תעבוד לפי הבאס - ככה אני עושה את זה, לא בטוח שזה יעבוד גם לך....

כשתשמע בווליום חלש (תדאג לשים את המערכת על loud כדי לקבל צליל מלא.

 

תום

כל חור שחור בלילה.... גם אגזוז.

פורסם
אין ניסים ונפלאות (כמעט) בתחום האודיו (אני תמיד אומר)... :cry:

אם רוצים באסים טובים הולכים על מגבר וסאב. משחק עם הכיוונים של המערכת יכול לשפר במעט, ועלול מצד שני להזיק.

 

זהברור שאם אני רוצה בסים אז סאב ומגבר, אך זה לא באפשרותי כרגע (וגם מתגייס ממש בקרוב ולא רוצה להשקיע)..... אבל אני רוצה לשמוע את ההכי טוב שאפשר מהמערכת שיש לי (אני לא מנסה לעשות מהמערכת שיש לי משהו שהיא לא). ואני יודע שאפשר לשמוע יותר טוב כי זה היה ככה פעם...

 

אני ינסה לכוונן לפי הבאס, כי זה מה שאני הכי אוהב בעקרון

"במכונית יפנית חדשה, בירידות אני דוהר"

×
×
  • תוכן חדש...