Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6503 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה מדבר שטויות.

זה לא קשור לדגם או למחיר, אתה יכול לבוא ולבקש מה שאתה רוצה, אבל לא תקבל כלום. אולי משהו בהנחה של אלף ש"ח (ואני גם מגזים). אתה יודע כמה עולה תוספת של צבע מטאלי ב-A6 למשל? תקבל על זה הנחה? מתנה? בארץ לא מתמקחים כי זה חסר תועלת וזה גם לא נהוג, זה לא דילר רכבים בארה"ב או בריטניה. על מחזיק מפתחות יקחו לך 30 ש"ח וזה אחרי שקנית רכב ב-400K.

 

אתה מאוד טועה. כל יבואני מותגי היוקרה, ללא יוצא מן הכלל, מתמחרים כך שאפשר יהיה להוריד אותם במחיר, בשביל ההרגשה הטובה של הלקוח. למעשה, זה גם גורם לרכבים של היבואן להראות יקרים יותר משל התחרות, מה שבוודאי לא מזיק למקדם היוקרה.

 

אפשר - בקלות - להגיע עם החבר'ה האלה ל10% הנחה, מנסיון.

 

לא רק זה, אלא שככל שאתה מוסיף אופציות, יותר קל להתמקח. חלק אפשר לקבל בחינם לגמרי, על הדרך. זה בגלל מקדם הרווח הגבוה שטמון באופציות.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

יכול להיות שזה קורה כדי למכור מהר רכבים שנשארו במלאי או לקראת סוף שנת דגם. אבא שלי מכיר אנשים שקנו מרצדס, ולא את הראשונה שלהם, ולא קיבלו בורג במתנה או בהנחה. אדם שנכנס לסוכנות במטרה לקנות רכב ב-300K לא יתחיל להתמקח על המחיר, זה אפילו לא עובר לו בראש. גם הנציג בסוכנות יודע שזה לא הומלס שבא לקנות A6. כשמישהו נכנס במטרה לקנות רכב כזה, הוא יקנה אותו. אתה רוצה להגיד שאם אני נכנס לסוכנות מרצדס עכשיו ומתעניין ב-S350 שעולה 770K ש"ח, מתיישב בשולחן, מדבר קצת ובסוף קונה אותה בפחות מ-700K? מצטער זה נשמע לי הזוי...

פורסם
יכול להיות שזה קורה כדי למכור מהר רכבים שנשארו במלאי או לקראת סוף שנת דגם. אבא שלי מכיר אנשים שקנו מרצדס, ולא את הראשונה שלהם, ולא קיבלו בורג במתנה או בהנחה. אדם שנכנס לסוכנות במטרה לקנות רכב ב-300K לא יתחיל להתמקח על המחיר, זה אפילו לא עובר לו בראש. גם הנציג בסוכנות יודע שזה לא הומלס שבא לקנות A6. כשמישהו נכנס במטרה לקנות רכב כזה, הוא יקנה אותו. אתה רוצה להגיד שאם אני נכנס לסוכנות מרצדס עכשיו ומתעניין ב-S350 שעולה 770K ש"ח, מתיישב בשולחן, מדבר קצת ובסוף קונה אותה בפחות מ-700K? מצטער זה נשמע לי הזוי...

 

יפה שזה נשמע לך הזוי, המציאות מראה אחרת.

בעלי ממון הבאים לרכוש רכב פאר מתמקחים על מחיר הרכב ללא כל בושה, אם במחיר הרכב עצמו או בשידרוגים אשר הם דורשים לקבל ללא תוספת למחיר הרכב.

לבעלי הממון יש יד קפוצה כאשר מדובר בהוצאת כסף , חברות היוקרה יודעות זאת ומצפרות אותם בהנחות או שווה כסף אחר (למשל קניית הרכב לאחר X שנים במחיר מחירון מלא).

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

כאמור למי שרואה בחיתה שלי יש לי כבר שנה וצצי +

פאסאט הייליין TDI

הרכב באמת לפעמיים אוכל שמן בצורה די מוזרה,

אבל הרכב רכב מצויין,נוח מפנק בעל כוח והכי חשוב,נתן הכי הרבה בהכי קצת כסף מתי שאני קניתי את הרכב,

ישמע אולי קצת מצחיק,אבל פשוט לא בא לי לקנות אותו רכב חדש ואני מעוניין לשנות,

 

מי שאמר פה שהפסאט CC תתמוחר באזור 250-300K מאיפה הבאת את נתון המחיר?

היום פסאט כמו שלי עולה חדש סביב 250K...

סדרה 3 דיזל רק ביבוא אישי?

Skoda Superb Elegance 1.8 TSI

Alfa Romeo 159 2.4JTDm 20V 200hp

פורסם

שיווק הסופרב החדשה יחיל רק בינואר 2009 (9 חודשי המתנה רק לשיווק. עוד חודש+ להזמנה)

 

לדעתי הרכב היוצא הוא מדהים ובמחיר מצויין.

 

רציתי גם לרכוש אותו אבל ההמתנה גדולה עלי. 10 חודשים זה יותר מדי בשבילי להמתין לאוטו. זה הזמן שלוקח לי לבנות בניין.

 

Skoda_Superb_1.jpg

פורסם
התמקחות? אתה רציני? התמקחת פעם על מחיר רכב בסוכנות? יצחקו לך בפנים שלא תדע מאיפה זה בא.

 

מה אתה אומר?....

 

אפשר ועוד איך להתמקח. יש סוכנויות שבהן המחירון הוא רק בשביל הפרוטוקול.

פורסם
אתה מדבר שטויות.

זה לא קשור לדגם או למחיר, אתה יכול לבוא ולבקש מה שאתה רוצה, אבל לא תקבל כלום. אולי משהו בהנחה של אלף ש"ח (ואני גם מגזים). אתה יודע כמה עולה תוספת של צבע מטאלי ב-A6 למשל? תקבל על זה הנחה? מתנה? בארץ לא מתמקחים כי זה חסר תועלת וזה גם לא נהוג, זה לא דילר רכבים בארה"ב או בריטניה. על מחזיק מפתחות יקחו לך 30 ש"ח וזה אחרי שקנית רכב ב-400K.

אני מתמקח בכל פעם ברגע שאני נכנס לסוכנות רכב :wink:.

אומנם אני לא משיג הרבה, ובכלל, לא יורידו לך את מחיר הרכב, אבל, אחרי התמקחות קצרה, או שהם יביאו לך תוספות ב3.5-5 אלף שקל, או שאתה קם והולך..

זה מה שאני עשיתי כשקניתי לבן את הRAV4 שלו..

אם צוחקים לך בפנים, זה מה שאומר שאתה צריך לקום וללכת משם, כנראה הרכב לא שווה את היחס שהם נותנים, גם אחרי הקנייה.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

[quote=קטין על הכביש;1658564מי שאמר פה שהפסאט CC תתמוחר באזור 250-300K מאיפה הבאת את נתון המחיר?

היום פסאט כמו שלי עולה חדש סביב 250K...

סדרה 3 דיזל רק ביבוא אישי?

 

פאסאט CC תעלה 300K ש"ח ותיתן איבזור מלא עם מנוע 2.0T 200 כ"ס 28.6/1700-500 קג"מ

0-100 = 7.8 שניות

237 קמ"ש.

 

מושבי עור נאפה חשמליים.

זיכרונות למושב הנהג+מראות.

חימום למושבים.

מערכת KEYLESS.

מסך מגע

צנג'ר 6 MP3

חיישני חניה קדימה אחורה.

מערכת חניה אוט'.

סאן רוף ענק פנורמי (עולה ויורד בלבד).

מתלי אויר אדפטיביים (אפשרות לקומפורט,רגיל וספורט).

וילון אחורי חשמלי.

מזגן בקרת אקלים אלקטרוני (הכל יופיע על מסך המגע כולל חיישני החניה) פיצול במיזוג , פתחי מיזוג ליושבים מאחור.

חיישן לחץ אויר בצמיגים.

צמיגי קונטיננטל מיוחדים אשר מתקנים פנצ'ר (אל תקר) עם שכבת גומי מיוחדת בפנים אשר מתקנת פנצ'ר!

חישוקי 17"

חיישן מראה מתכהה למניעת סינוור.

מערכת תאורה אוט'.

ועוד.. אני כבר לא זוכר (היום היתה הדרכה על הרכב..)

הרכב נראה מדהים!! (נכון אני משוחד , אבל אני באמת מאוהב בLOOK שלו- פשוט יפייפה!).

מי שמעונין בעוד פרטים יכול לשאול בה"פ.

עומר.

 

.

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
התמקחות? אתה רציני? התמקחת פעם על מחיר רכב בסוכנות? יצחקו לך בפנים שלא תדע מאיפה זה בא.

 

יצחקו לך בפנים?

באותו רגע אתה צריך לקום וללכת, ולא לחשוב לחזור לשם עוד פעם.

 

מה אתה אומר?....

 

אפשר ועוד איך להתמקח. יש סוכנויות שבהן המחירון הוא רק בשביל הפרוטוקול.

 

^^

×
×
  • תוכן חדש...