Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אשמח אם רק אנשים שיודעים בוודאות מה הם אומרים, יגיבו.

מנוע RGY (של 605 טורבו) עם מחשב מקורי, יודע להתמודד הרמת גדישה בעזרת בוסט קונטרול (apexi)?

שמעתי עד כה 2 דעות, אשמח אם תאמתו אחד מהם או שתחדשו במידה והם לא נכונות.

דעה ראשונה: המחשב המקורי יודע להתמודד עם גדישה של עד 0.9 BAR ולכן אין צורך בצ'יפ מכיוון שהוא יודע

להזרים יותר דלק בהתאם לכמות האוויר שגדלה.

דעה שנייה: מחשב מקורי יודע להתמודד אך ורק עם הסטאפ המקורי ולכן אין מצב שהוא יתמודד עם הרמת גדישה, דבר שיכול

להוביל לתקלות רבות. אי לכך ובהתאם לזאת, חייב צ'יפ. עם עדיפות לקאסטום. הרמת גדישה ללא צ'יפ תוביל מהר מאוד לסופו של המנוע.

 

 

 

תודה מראש.

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

יש MF2. סליחה על הבורות, האם קיים MAP מקורי במנוע וצריך להחליפו ל3BAR?

יש כאן חבר'ה עם 306 שגודשים או גדשו, אשמח לשמוע גם אתכם.

 

לילה טוב.

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

לא מחליפים סתם מאפ במחשב . כי המחשב לא ידע כמה דלק לתת , אי לכך ובהתאם לזאת , אתה תיאלץ לבנות צ'יפ שיתאים לשינוי . או להחליף מנוע עקב תקלה רצינית כי אתה אהבל .

 

אתה רוצה לתת עוד גדישה ?

 

מתח את הוויסגייט ל 0.8 כמדומני זה המקסימום שאפשר על המזרקים המקוריים .

 

רוצה להשקיע כסף ? קנה בוסטקונטרול .

 

לא רוצה להשקיע כסף ועדיין להרים גדישה בלי למתוח וויסטגייט ? חבר מן ברז שיטעה את המחשב וככה תוכל לגדוש יותר .

 

שוב , להזכירך :

 

מעל 0.8 לא תהיה לך מספיק ספיקת דלק לגדישה . ומעל 1.0 באר המחשב ינתק לך את ההצתה . (אם אני לא טועה כ 4 שניות מעל 1.0 הוא מנתק , ככה שפיק קטן , זה אפשרי )

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

יאשה, כניראה שלא הבנת אותי נכון.

יש בוסט קונטרול (APEXI) ויש MF2.

השאלה שלי היא, האם העלת גדישה מעבר למקור (0.4) עד כ0.8-0.7 ללא צ'יפ תגרום נזק.

הנזק שאני שואל עליו הוא, שהאם המחשב המקורי בצירוף הבוסט קונטרול יודע לתת מספיק דלק על מנת שבוכנה לא תעוף מהמנוע בגדישה של עד 0.8-0.7.

 

יום טוב שיהיה.

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

אם יש לך בוסט קונטרולר ו MF2 אין סיבה לשחק בקטנות,תרים לכמעט באר ותכוון את הדלק בהתאם אם תצליח בכלל עם ה MF2 הזה,וזהו,בתיאוריה אתה תיסע מאוד חזק.

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם
השאלה שלי היא, האם העלת גדישה מעבר למקור (0.4) עד כ0.8-0.7 ללא צ'יפ תגרום נזק.

הנזק שאני שואל עליו הוא, שהאם המחשב המקורי בצירוף הבוסט קונטרול יודע לתת מספיק דלק על מנת שבוכנה לא תעוף מהמנוע בגדישה של עד 0.8-0.7.

 

אם היית יודע לקרוא היית מבין שהמחשב מסוגל ליודע לספק כמות מתאימה עד ל 0.8 באר .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

יפה, אז השאלה שלי נענתה.

המחשב המקורי כן יודע לספק מספיק דלק עד ל 0.8 באר. חסכנו צ'יפ.

תקן אותי אם אני טועה, הMF2 בא ליידי ביטוי רק מעבר ל0.8 באר?

כאשר המחשב המקורי מפסיק את ספיקת הדלק.

 

תודה על העזרה.

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

המחשב יכול לספק גם דלק ב BAR ויותר.

השאלה היא עד כמה המחשב שלך מתמודד עם שינויים ונהיגה ספורטיבית!:wink:

אתה רוצה כוח, תשפר את מערכת ניהול המנוע שלך!!!

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם
תקן אותי אם אני טועה, הMF2 בא ליידי ביטוי רק מעבר ל0.8 באר?

 

ה MF2 אמור להיות מחובר ליחדת דלק אחרת , משמע - או מזרק נוסף או רביעיית מזרקים .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

בתקווה שזו רביעיה נוספת.

רוצה להיות בטוח שזה בטוח, שים wideband, שים EGT ותכוון את ה MF2.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

מ 0.8 ועד באר ,עם הסטאפ המקורי יהיה מחסור בדלק .

ניתן לפתור זאת ע"י שימוש במזרקים של gti 6 ,שהם מעט גדולים יותר, והשיפור מורגש גם בשאר תחומי העבודה אפילו בסרק!

נבדק עם וויד בנד + egt.

קח בחשבון שלגדוש עם הטורבו המקורי מעל 0.7 באופן קבוע ,יקצר את חייו מאוד.

כשמישהו צועק טיפש ואני מסתובב, זה אומר שאני טיפש?

×
×
  • תוכן חדש...