Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6651 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבקש את עזרתכם במציאת סדנא במרכז העוסקת בדברים האלה לפולו 98:

 

1) פנסי חזית עם פרוג'קטור. מעדיף בלי Angel Eyes

2) Bad-Boy. תוספת פלסטיק למכסה מנוע, ייעודית לפולו מהשנתון שלי.

 

מצ"ב תמונות.

je_polo6n1.jpg

2.jpg

פורסם

אם אתה לא הולך להתקין קיט קסנון אז אנג'ל אייז סתם בזבוז כסף.

וTGP כבר לא ממש קיימים הם התאחדו עם PIT-STOP.

 

אז להגיע לTGP אין אפשרות להגיע יותר.

פורסם

ה"ילד הרע" לא גורמים לכך שהפנס הקדמי יאיר לפחות מרחק ?

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
ה"ילד הרע" לא גורמים לכך שהפנס הקדמי יאיר לפחות מרחק ?

זה מכסה לך קצת מהפנס, מין הסתם ברור שחלק קטן מהתאורה תפגם.

 

 

אין כל בעיה ביצירת הקשר כי פרטי ההתקשרות (טל' וכתובת) שמופיעים באתר TGP הנם גם של "פיט סטופ".

בברכה - רפי לין :-)

 

המספר של TGP שמופיע באתר הבית הוא של פיט סטופ.

פורסם

פיט סטופ רכשו את TGP. TGP לא קיים יותר. זה פשוט האתר הישן. הציוד היום הוא פיט סטופ!

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
אם אתה לא הולך להתקין קיט קסנון אז אנג'ל אייז סתם בזבוז כסף.

מה הקשר בין השניים? או שאצלך "אנג'ל אייז" = פנס עם פרוג'קטור (עדשה)? כי זה לא.

עם ההיכרות שלי עם הסיוויק (בניד פור ספיד) הייתי אומר שזה אוטו לא רע גם לסיבובים :wink:.
פורסם

מנצל את השרשור-הבנתי כי עושים בעיות בטסטים, אם מותקן קסנון ללא אישור מהחברה.

 

אם מותקן קסנון יחד עם האנגלאייז זה תקין?

פורסם

לא יעזור לך אנג'ל אייז נכון לתקופה החדשה.

לפי החוק כול מי שיש לו קיט קסנון מותקן ברכב שלא הותקן אצל היצרן או בא מהחברה יורד מהכביש.

זאת תומרת שלא תוכל לעבור טסט.

 

נכון לעכשיו הפיתרון הכי טוב למי שיש קסנון הוא לחזור לנורות הרגילות לפני הטסט ולחזור לקסנון אחרי הטסט.

פורסם

או שיחכה עד שהמשטרה תעזור אותו ואז הוא יקבל הורדה על הקסנון.

סוף סוף אנשים יבינו שרוב חברות הקסנון שיש בארץ ברמה ירודה ומסנוורים,אי אפשר להסתכל על הכביש שמישהו נוסע מולך בלילה.

לבעלי הפרוג'קטורים,איתם אין בעיה של סינוור בתנאי שהפנס מכוון :)

Got To love It

פורסם
או שיחכה עד שהמשטרה תעזור אותו ואז הוא יקבל הורדה על הקסנון.

סוף סוף אנשים יבינו שרוב חברות הקסנון שיש בארץ ברמה ירודה ומסנוורים,אי אפשר להסתכל על הכביש שמישהו נוסע מולך בלילה.

לבעלי הפרוג'קטורים,איתם אין בעיה של סינוור בתנאי שהפנס מכוון :)

 

צודק, כול בעלי הקסנון שלא מכון ומסנוור לך את הצורה צריך להוריד אותם.

אבל מי שהקסנון שלו לא מסנוור ומכון כמו שצריך זה פשוט חבל.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
לא יעזור לך אנג'ל אייז נכון לתקופה החדשה.

לפי החוק כול מי שיש לו קיט קסנון מותקן ברכב שלא הותקן אצל היצרן או בא מהחברה יורד מהכביש.

זאת תומרת שלא תוכל לעבור טסט.

 

נכון לעכשיו הפיתרון הכי טוב למי שיש קסנון הוא לחזור לנורות הרגילות לפני הטסט ולחזור לקסנון אחרי הטסט.

מה בדבר מקרה של תאונה?

אם יגיע בוחן ויראה שהיה התקן לא חוקי, חברת הביטוח יכולה להשתמט מתשלום. אני צודק?

Never argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience.

×
×
  • תוכן חדש...