Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6664 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

היום הכנסתי את הרכב לטיפול 75,000 , ואני אפרט לטובת מי שמתעניין. מדובר ביונדאי גטס 2004 ידנית.

הטיפול אמור לכלול (ע"פ הספר), שמן , פילטר שמן, ואטם לבורג של השמן . ע"פ השוואה בין מוסך לפיד (אצלו ביצעתי את הטיפול), מרכז שירות ת"א ומרכז שירות בני ברק, המחיר הוא 480 ש"ח אחרי מע"מ ולפני הנחה (כולם מסכימים לתת 10% הנחה אם מבקשים יפה).

 

על מחיר זה נוסף 120 ש"ח (לא זוכר אם לפני / אחרי מע"מ, אבל לפני הנחה) עבור תוסף לשמן ולדלק. בטיפול התגלה שצריך להחליף פילטר אויר, ובנוסף פילטר למזגן (ביקשתי שיבדקו במפורש). הנזק בסה"כ , אחרי מע"מ ולפני הנחה היה 1000 ומשהו ש"ח. ביקשתי הנחה מהותית יותר (כשהכנסתי את הרכב לטיפול ביקשתי שיתקשרו אלי לכל דבר שצריך לבצע חוץ מהטיפול, ולא עשו זאת, אז שיחקתי קצת על זה), ובסוף שילמתי 794 ש"ח אחרי מע"מ ולפני הנחה - כ250 ש"ח שנוספו מעל הסכום המקורי בשל החלפת פילטר אויר ופילטר למזגן. לא נעים, לא נורא יחסית למחיר של מוסך מורשה.

 

בנוסף, הרכב נשטף ובוצע וקס (לדעתי) על חשבון המוסך - לא ראיתי אותו מבריק ככה בכל התקופה שהיה אצלי - ושטפתי אותו יותר מפעם אחת.

 

מה דעתכם?

אבי

פורסם

השאלה העיקרית היא על מה שילמתה כמעט 800 ש"ח אם זה על 3 פילטרים ובקבוק שמן אז לדעתי פשוט שחטו לך את הצורה ואפילו מוסך מורשה לא אמור לקחת סכומים כאלו ובטוח שלא על יונדאי.

אם עבדו לפי הספר ועשו את כל הבדיקות שיש לבצע לרכב בעת שהוא נכנס לטיפול 10K כלומר רוב הכסף הלך על עבודה אז זה רק קצת יקר. השאלה הגדולה היא האם באמת עשו את כל מה שדרוש או רק גבו כספית את מה שדרוש, וזה כבר תלוי במקצועיות של המוסך שאת זה אנחנו לא יודעים וחבל שלא היתה שם בשביל לבדוק את זה.

כי בדרך כלל יש די הרבה בדיקות שאמורים לבצע לרכב בעת כניסתו לטיפול 10K.

פורסם

בנוגע לתוסף - בטיפול הקודם אמרתי לא לשים אותו. אבל משום מה כל המוסכים המורשים 'ממליצים מאוד' לשים אותו.

 

בנוגע למקצועיות המוסך - שמעתי עליו דברים טובים, ובטיפול הקודם שהייתי שם (וגם נשארתי לבדוק), הם אכן בדקו את כל הדברים שהם אמורים (ברקסים, רצועות,...).

 

האמת שחשבתי שוב פעם אם ללכת למוסך מורשה או לא - אבל הנוחות והעובדה שמדובר בפעם בשנה בערך, הכריעו את הכף. הטיפול הבא יהיה 90,000, שמכיל גם טיימינג - מה שאומר שבטוח שאעשה אותו במורשה, ולכן הדילמה תעלה רק עוד 30,000 ק"מ בפעם הבאה... (טפו טפו טפו)

פורסם
השאלה העיקרית היא על מה שילמתה כמעט 800 ש"ח אם זה על 3 פילטרים ובקבוק שמן אז לדעתי פשוט שחטו לך את הצורה ואפילו מוסך מורשה לא אמור לקחת סכומים כאלו ובטוח שלא על יונדאי.

אם עבדו לפי הספר ועשו את כל הבדיקות שיש לבצע לרכב בעת שהוא נכנס לטיפול 10K כלומר רוב הכסף הלך על עבודה אז זה רק קצת יקר. השאלה הגדולה היא האם באמת עשו את כל מה שדרוש או רק גבו כספית את מה שדרוש, וזה כבר תלוי במקצועיות של המוסך שאת זה אנחנו לא יודעים וחבל שלא היתה שם בשביל לבדוק את זה.

כי בדרך כלל יש די הרבה בדיקות שאמורים לבצע לרכב בעת כניסתו לטיפול 10K.

 

זו נקודה מעניינת - אתם באמת נשארים במוסך כשמטפלים בו? הייתי עושה את זה כשהייתי תיכוניסט / בצבא וחצי יום חופש שלי לא היה דבר יקר. היום חצי יום חופש הוא דבר מאוד יקר בשבילי - ואני מעדיף לנצל אותו לבילויים, ולא למוסך. נכון, אפשר להכניס את האוטו בשישי - ואז אין בכלל יום מנוחה בכל השבוע.

 

אני רואה את זה כיתרון של מוסך מורשה - שאני יכול להשאיר את האוטו בבטחה בלי להיות שם. זה רק נדמה לי שאני יכול?

×
×
  • תוכן חדש...