Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6669 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לחברי הפורום.

 

ביום שישי האחרון החלטתי לפנק את רכבי בK44 למיכל הדלק, סתם ללא כל סיבה.

ישנה בעיה שלא קשורה לדלק אבל תגידו אח"כ אם זה מתחבר, במזגן של הרכב הכפתור של חסימת האויר מבחוץ לא עובד, כלומר אם אני נוסע בלילה האויר מבחוץ נכנס בכל זאת לתוך הרכב (כאילו הכפתור לא מושך את המדפים שאמורים לחסום את האויר).

 

אתמול בחמסין שהיה החלטתי להדליק את המזגן על עוצמה חזקה (המזגן היה עובד בלי בעיות בכל רגע ועוצמה)

ואחרי מספר דקות התחלתי להריח ריח של דלק (או גז) דרך פתחי האיוורור של המזגן (והמזגן עדיין מקרר).

ברגע שאני מכבה המזגן הריח נעלם, אם כי אני עדיין חושש שיש ריח מזערי של דלק בגלל העובדה הכפתור לא חוסם את האויר שמגיע מתא המנוע.

וכל זה רק אחרי ששמתי את התוסף K44.

 

מה עוד מוזר, עשיתי כולה 100 ק"מ וירד לי רבע מיכל דלק ! שזה משהו כמו ליטר ל6.5 ק"מ.

כמובן שאני לא יכול להתבסס על זה, או על המחוג, אך אלו התסמינים של הבעיה וסיבה טובה למה אני מריח דלק במזגן.

 

חשבתי ללכת מחר לסדר את בעית החסימה של האויר מחוץ לרכב, בתור התחלה.

 

דעתכם ?

פורסם

לא ייתכן שהרחת ריח של גז. לגז מזגנים אין ריח והוא גם לא דליק. אלא אם הרכב שלך נוסע גם בגז.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

לא, נוסע על בנזין 95.

 

אם כך, למה אני מריח ריח של דלק :?:

 

זה אומר שהמנוע עצמו מוציא את הריח של הדלק, כלומר יש איזו דליפה ?

פורסם

לא חייב, אולי אתה מריח עודפים מנשם לא אטום, בגלל שהתריס לא נסגר. יחד עם זאת תמיד אם יש ריח דלק יש לבדוק זאת ומהר.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

×
×
  • תוכן חדש...