Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6682 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה יכול להיות 2 מתיחות כאילו על הצופים ?

נראה לי מפחיד מידי ... תראו באיזה כורוח הבחור עושה את המשימה הקטנה...

זה הלינק.

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

לא ידידי, לא מתיחה כלל.

 

לפני הרבה זמן קיבלתי מייל עם לינק לסרטון הזה, שהכל התחיל בבדיחה והבחור הלא נכון נפל קורבן.

זה לא הסתיים יפה כפי שאפשר לראות.

GS300.

פורסם

נראה לך באמת ?

ירית פעם באקדח ?

 

נראה לך שככה זה היה נראה?

 

והכל מצולם, ולא עשו מזה סקנדל, מה גם שרואים את העשן יוצא מהחלק שמסתובב, בקיצור - פיקות :)

 

לא אמיתי בגרוש

פורסם

הוא גם ירה פעם אחת ואז ירה מעוד זווית, כאילו הוא לא פגע. אם הוא לא פגע, למה התיבה לא התנקבה?

בברכת יום טוב, רועי. תמיד מוכן ושמח לעזור, בכל נושא.

פורסם

לפי מה שהבנתי קצת מהאתר שלהם הדבר הוא אמיתי ...

וזה היה איזה גנסטאר שחשב שעלו עליו או משהו כזה .

מישהו יכול להשיג עוד מידע ? סתם מתוך סקרנות :| זה הורג אותי הדבר הזה

וכן יראיתי פעם באקדח , אני לא סמתי לב להבדלים רבים .:?

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

תראו מאיפה הוא מוציא את האקדח.

הכל מוכן, האקדח טעון, ולא נצור. ואין הדף

מדובר במתיחה

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

בוודאי שזה מתיחה. ראית פעם תיבת דואר כחולה?

...

איזה שאלות מוזרות...:arrow::roll:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לא ידידי, לא מתיחה כלל.

 

לפני הרבה זמן קיבלתי מייל עם לינק לסרטון הזה, שהכל התחיל בבדיחה והבחור הלא נכון נפל קורבן.

זה לא הסתיים יפה כפי שאפשר לראות.

זה בטח מאותם המיילים שאם אתה לא שולח ל500 איש בדקה יקרה לך משהו רע..בקיצור ממש לא נראה אמיתי.

:-) just smile
פורסם

כן סרטון מוכר, ניתן לראות בבירור חיוך ממזרי של ה "יורה" , כאשר הוא בודק את הדואר שלו ומוציא ישר אקדח טעון, ללא כל היסוס למי שלידו, ומשחרר כמה כדורים, לפי הקטע,נגיד שהוא פיספס ועוד מנסה לירות מזוית מטורפת, איך זה שהכדור לא ניקב את התיבה או לפחות יצר בה שקע?

 

כמו כן, הבחור מגיע נינוח, שם ודאר ועושה את עצמו כאילו מחכה לדואר שיפול?

 

הרי אם הגעת לשלוח דואר נכון? בשביל מה לך לעמוד ולהתחיל לבדוק מה יש לך ביד? כאילו מה, אתה מחכה למשהו?

הרי ברור שבבית הכנת דואר ובדקת הלא כך? ורואים ממש שהוא בודק ובכמה שניות הללו, הדואר שלו נופל בחזרה והוא ישר ללא כל היסוס או מחשבה , "מנקב" את הבחור המסכן.:lol:

 

לפי דעתי, זה מבויים חבל על הזמן, אני יכול להכין יותר מצחיק, רציני ומעניין עם החבר'ה, למעשה, כל אחד, עם קצת מחשבה.

 

אבל זאת דעתי.

פורסם

נראה לי שזה דווקא אמיתי.

 

שמם לב שבדיוק ברגע שהוא מתחיל לירות, המוזיקה העליזה מפסיקה. ותחושת זעזוע משתלטת על הצופה..

 

אני הרגשתי בתוכי, כאילו אני צועק: "אל תירה!" :?

 

דווקא הנמתחים הראשונים נראים מבוימים.

 

הם מכניסים את המעטפה, ואז מחכים 3 שניות ליד התיבה :roll:

פורסם
נראה לי שזה דווקא אמיתי.

 

שמם לב שבדיוק ברגע שהוא מתחיל לירות, המוזיקה העליזה מפסיקה. ותחושת זעזוע משתלטת על הצופה..

 

אני הרגשתי בתוכי, כאילו אני צועק: "אל תירה!" :?

 

דווקא הנמתחים הראשונים נראים מבוימים.

 

הם מכניסים את המעטפה, ואז מחכים 3 שניות ליד התיבה :roll:

 

והנה מה שהעלתי בחכתו של גוגל...

 

http://www.snopes.com/photos/advertisements/mailbox.asp

 

(למי שמתעצל - לא, זה לא אמיתי)

פורסם

הדופק חזר =)

תודה :)

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

×
×
  • תוכן חדש...