Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6677 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יריב, זה סוג הפלאג:

NGK spark plug PFR6E-10 (plugs) Laser Platinum 3688

 

לגבי הפלאגים- לפי המוסך המורשה צריך להחליף כל 120K ק"מ אך בדר"כ ההחלפה מתבצעת לפני.

בכל אופן, גם את הפלאגים האלה אפשר וכדאי להזמין (מ-EBAY למשל) לפני כדי לחסוך עלויות מיותרות.

אפשר לחסוך כ-300-400 שקל מעלותם במוסך.

והרשימה עוד יכולה להמשך בחסכונות הבאים: הבאת שמן מנוע, נוזל קירור והלאה.

 

 

לגבי המסלול.

אני מאמין שאם היית מתחרה כנגד ה-CUP, או להבדיל הבדלי הבדלות כנגד הקליאו V6,

לא נראה לי שהאיביזה שברשותך הייתה עושה זמנים טובים משלה. ואני מאוד מעריך את האיביזה שברשותך.

הקליאו "לא חזקה" דייה בסל"ד נמוך (והדברים נאמרים בלשון המעטה), ולכן רכב במשקל דומה,

עם 60-70 יותר כ"ס ושיפורי מתלים- סביר להניח שיעשה תוצאה טובה יותר.

איביזה סטנדרתית לא תעשה תוצאה דומה לשלך, גם לא CUPRA.

לפי מה שהבנתי גם, הקליאו הגיע למבחן עם צמיגים במצב של מאזדה 3 מליסינג. אחרי שנגמרה תקופת הליסינג :wink:

 

ולקינוח, אני מאמין שקליאו עם סט-אפ טוב, צמיגים טובים וקיט קטן של שיפור למנוע שיכלול שבלולון כגון זה:

http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=2088&pic=1

והקליאו תעשה זמנים הרבה-הרבה יותר טובים משל האיביזה.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

במחיר של הקיט הזה אני בונה תאיביזה ל450-500כ"ס באמינות...ואז נראה אותן ברינג:evil:.

למה אתם לא הולכים למוסכים אחרים?מה כולם במרכזי אוו מורשים דוקטורים לקליאו ספורט?יש מכונאים הרבה יותר טובים מהמורשים והמרכזי!

כמו שאצלנו[המשופרים] אף אחד לא הולך למרכזי אז גם אצלכם צריך להיות טוב.

פורסם

שאלה טובה באמת :roll:,

טוב שהעלת את זה יריב.

 

הייתה איפשהו תשובה לנושא, לא זכור לי היכן.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

×
×
  • תוכן חדש...