Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6695 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

בזמן האחרון שמתי-לב שהטורים אצלי באוטו קצת גבוהים, במצב של עמידה המחוג על טור 1, ובדר"כ הוא היה בחצי שבין ה-0 ל-1.

כשאני נוסע על 90 קמ"ש המחוג על 3, ולפני בעיית הטורים המחוג היה על 2 וקצת.

בנוסף לזה, כשאני מניע את האוטו המנוע די מרעיש, אבל אחרי שאני נוסע כמה דקות וכשהאוטו קצת מתחמם המנוע לא מרעיש.

 

חבר שלי אמר לי שהבעיה של הטורים יכולה להפתר ע"י שחרור של הבורג של הדוושה, יש אמת בדבריו?

כבר זמן מה שאני מרגיש שהדלק מתרוקן לי מהר מהרגיל :\

הרכב סיאט איביזה שנת 2000, אוטו'.

 

אשמח לקבל עזרה,

שבת שלום.

פורסם

סיבובי סרק תקינים בד"כ בין 800 ל-1000 סל"ד במנוע בנזין ובדיזל 500 ל-1000 סל"ד.

 

לא ציינת איזה רכב ברשותך ומה המנוע. 1000 סל"ד זה נורמלי למנוע בנזין.

 

מבחינת תצרוכת דלק, יכול להיות שהבעייה באחד החיישנים, כגון למדא או אויר.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
סיבובי סרק תקינים בד"כ בין 800 ל-1000 סל"ד במנוע בנזין ובדיזל 500 ל-1000 סל"ד.

 

לא ציינת איזה רכב ברשותך ומה המנוע. 1000 סל"ד זה נורמלי למנוע בנזין.

 

מבחינת תצרוכת דלק, יכול להיות שהבעייה באחד החיישנים, כגון למדא או אויר.

תודה על התשובה המהירה, מדובר בסיאט איביזה שנת 2000, 1600 סמ"ק, אוט'.

אתה בעצם אומר שיכול להיות שזה נורמלי? כי אם זכרוני אינו מטעה אותי לפני מס' חודשים הטורים היו יותר נמוכים,

הגיוני שללא סיבה הם יקפצו אפילו בקצת?

פורסם

בגולף 1.6 אוט' סיבובי סרק הם כ-870סל"ד. במנוע קר סל"ד מעל 1000. אם טורים קופצים ללא סיבה, אז כניראה בגלל חיישן אויר, למדא או דלק. כמו כן נסה K44 ולתדלק בתחנה אחרת.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
בגולף 1.6 אוט' סיבובי סרק הם כ-870סל"ד. במנוע קר סל"ד מעל 1000. אם טורים קופצים ללא סיבה, אז כניראה בגלל חיישן אויר, למדא או דלק. כמו כן נסה K44 ולתדלק בתחנה אחרת.

תודה רבה, עזרת לי מאוד.

עוד בקשה קטנה, אשמח לקבל המלצה על מוסך אמין (אם יש כאלה) שמטפל בבעיה באזור השרון, אני גר בנתניה.. אבל אין לי בעיה להגיע עד להרצליה.

 

שוב תודה.

פורסם

בעיות של סיבובי סרק זה לא חיישן למדה או תוסף לדלק - אתה צריך להגיע למוסך לאבחון מערכת ההזרקה. בצע חיפוש בשרשור המלצות בעלי מקצוע בOFFטופיק.

×
×
  • תוכן חדש...