Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6714 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אז ככה..אני מעוניין להביא רדיו דיסק מחול של קנווד,או אלפיין כמו כן האם כל הדגמים תומכים ברדיו ישראלי??

ועל איזה דגם אתה ממליצים של קנווד וגם מאלפיין??

 

 

תודה על העזרה.

אני לא נוסע מהר,אני טס נמוך

פורסם

בלי שום ספק בכלל אלפיין אין מה להשוות.

יש למכשירי אלפין בעייה אחת שמביאים אותם מחו"ל(יבוא אישי) זה שצריך לכייל אותם לרדיו ישראלי.

אבל אולי זה כך גם בקנווד?

אני יודע שלכייל מכשיר של אלפיין עולה בערך כמו מכשיר חדש... בערך 800 ש"ח

אז אני לא יודע מה התקציב שלך אבל מבחינת איכות אין מה להשוות בכלל..

בהצלחה

פורסם

אלפיין אין ספק שיותר טובים...

אבל אני מחפש מכשיר שאפשר לכייל בתוך המכשיר.. לדוגמא לחיצה על כמה מקשים וזה מסתדר,הבנתי שככה עם קנווד

אני לא נוסע מהר,אני טס נמוך

פורסם

אני לא בטוח אבל אני חושב שזה כך(הכיוון עם הכפתורים) גם ב9855 של אלפיין שהוא מכשיר מצויין גם כמעט כמו ה9887 תברר את זה עם אנשים מהפורום.

יש עוד אופציה שאני הייתי ממליץ לך עליה היא:

לקנות את המכשיר 9887 ולקנות לו גם את הרדיו הלוויני אתה תוכל לשמוע רדיו באיכות גבוהה מאוד (דרך הלווין)מכל העולם זה משהו רציני מאוד אבל אני חושב שהוא תומך רק ב9887 הוא עולה בערך 220$ עם אני לא טועה אז אולי זו גם אופציה שיכולה לבוא בחשבון....

בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...