Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6717 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

לפני חודשיים נירכש הרכב (כרכב שני - לאישה ), במסגרת "ישור קו" לרכב ולאור העובדה כי במהלך הנסיעה עליו

מרגישים את כבישי ארצנו את מהמורות ובורות הכבישים, מה גם מפאת גיל הרכב, אני מעוניין לשפר את נוחות הנסיעה בו וכן את הבטיחות.

על הפרק עומדים, החלפת בולמי זעזועים וצמיגי הרכב.

כאן עולות מס' שאלות :

 

1) במה להתחיל האם בהחלפת הבולמים או בצמיגים ?

 

2) לאחר קריאה לגבי סוגי הצמיגים השונים למדתי שיש הבדלים בין סוגי הצמיגים של אותו יצרן ויצאתי מבולבל.

האם ניתן לקבל המלצה לדגם ספציפי של צמיג בעל נתונים 175/70R13 מתוך דגש על נוחות ואחיזה .

 

3) לגבי בולמי זעזועים קיימת עבורי התלבטות, האם להחליף לבולם מקורי (mado ) או לשדרג את הבולם,

לדוגמא לבולמי מונרו סנטה-טראק.

האם שידרוג מאין זה משפר את נוחות הנהיגה בצורה משמעותית ?

אשמח לקבל רשמים מאלה שאכן שידרגו את הבולמים לסנטה -טראק.

פורסם

אני באופן אישי החלפתי קודם בולמים(תחליפים), וכעת אני מחליף את הצמיגים.

לגבי הצמיגים אני יכול להמליץ על שני דגמים :

1.יוקוהמה A DRIVE (מה שאני בחרתי), תבדוק אם יש C DRIVE במידה שלך , שהוא יותר אכותי.

2. קונטי אקו קונטאקט .(היה העדיפות שלי אבל לא נמצא במידה ).

הקונטי קצת יותר יקר מהיוקוהמה(מיוצר בפליפנים ולא ביפן), אפשרות אחרות גם כן טובה(ויקרה) דוגייר DURAGRIP.

לסיום שני דברים חשובים :

א.תדרוש לקבל צמיגים טריים לכל היותר חצי שנה מהייצור(מחודש אוגוסט מסומן כ -3207).

ב.תבדוק את קוד העומס וקוד המהירות של היצרן, ותפעל רק לפי הורואות היצרן.

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

פורסם

כרגע רכשתי זוג KLEBER 155/70 R 13 75T VIAXER

תאריך ייצור - סוף 2007

מומלצים מאוד!

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

1.יוקוהמה A DRIVE (מה שאני בחרתי), תבדוק אם יש C DRIVE במידה שלך , שהוא יותר אכותי.

2. קונטי אקו קונטאקט .(היה העדיפות שלי אבל לא נמצא במידה ).

הקונטי קצת יותר יקר מהיוקוהמה(מיוצר בפליפנים ולא ביפן), אפשרות אחרות גם כן טובה(ויקרה) דוגייר DURAGRIP

.

 

למה קונטי היה בעדיפות אצלך ? יש לך מושג לגבי ההבדלים בין סוגי הצמיגים שציינת ?

פורסם

להלן דעתי:

 

אם צריך בולמי זעזועים להחליף, מחליפים.

 

אם צריך צמיגים להחליף, מחליפים.

 

אין דבר כזה מה ראשון ומה שני.

 

המצב בכיס לחוץ, אין אפשרות לבצע את שני אלה גם יחד בו זמנית? אם אכן זהו המצב, הרי שיש להכנס לאיש מקצוע מיומן, וישר, והוא זה שיקבע מה דחוף יותר, ואם מדובר בסכנה של ממש, עדיף לא להשתמש ברכב, או לתקן.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

את הבולמים כדאי להחליף לבולמים של KYB או מונרו . ההפרש בינם למקוריים זניח , התמורה שהם נותנים טובה יותר .



כמו כן אל תצפה לשינוי גדול מבחינת נוחות הנהיגה לאחר ההחלפה .

פורסם

הקונטי נחשב לצמיג בעל אחיזה טובה מאוד ביבש וברטוב, יחסית שקט ונוח.

יוקו A הוא הצמיג הבסיסי בסידרה, ה C הרבה יותר טוב ממנו(לא קיים בכל המידות).

באופן כללי הצמיגים של הסידרה Drive נחשבים טובים ובעלי יחס טוב מאוד של עלות-תועלת.

אגב, ,מהם קודי העומס והמהירות שלך?

קח אתר שיעזור לך לקבל הערכת מחירי צמיגים:

 

http://www.tires4u.co.il/homepageAdvance.asp

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

פורסם
להלן דעתי:

 

אם צריך בולמי זעזועים להחליף, מחליפים.

 

אם צריך צמיגים להחליף, מחליפים.

 

אין דבר כזה מה ראשון ומה שני.

 

המצב בכיס לחוץ, אין אפשרות לבצע את שני אלה גם יחד בו זמנית? אם אכן זהו המצב, הרי שיש להכנס לאיש מקצוע מיומן, וישר, והוא זה שיקבע מה דחוף יותר, ואם מדובר בסכנה של ממש, עדיף לא להשתמש ברכב, או לתקן.

 

בברכה

דני

 

שום דבר שציינתי בפתיחת הפוסט אינו בגדר צריך או בטיחותי הצמיגים שמורכבים על הרכב הינם מאמצע 2006 במצב סביר בהחלט המאפשר המשך נסיעה לעוד פרק זמן ממושך ועברו טסט , אך הם מחברה עלומה .

לגבי הבולמים לאחר בדיקה במוסך למרות שאינם מדהימים , ניתן להמשיך "לסחוב" איתם בינתיים .

המטרה בפתיחת הפוסט הינה היתה בשיפור הנוחות ולכן לא בכוונתי לעשות זאת בלחץ אלא בהשקעה כספית בשלבים.

ומכאןן השאלה מה הגורם שיורגש הכי בשיפור נוחות הרכב, בולמים או צמיגים ? ואיזה סוג מכל אחד מהם מומלץ לקבלת שיפור זה ?

פורסם

אם לא צריך, לא מחליפים.

 

לפי תיאורך, ובאם אני מבינו נכון, הרי שהבולמים במצב יחסי פחות טוב מהצמיגים. הן לבולם והן לצמיג , ביחד, וכל אחד לחוד, משמעות עמוקה ומהותית לעניין אחיזה, אף בנהיגה "רגילה".

 

אם אתה מתעקש לבחור באחד מהם, ובהנחה (ככל שהיא נכונה) שמצב הצמיגים פחות גרוע באופן יחסי ממצב הבולמים, אז אני הייתי בוחר בבולמי הזעזועים דווקא.

 

מאידך, אני חושב שאם הצמיג לא במצב מצויין יש להחליפו גם , ובהקדם, במיוחד עת חורף, שכן לצמיג תפקיד בסילוק המיים שנקרים בדרכו, כך למשל, צמיג משופשף יחסית, ישאף ל"טפס" על המיים בכביש (החלקה) במקום לחדור דרכם אל האספלט לאחיזה יחסית מקסימלית.

 

מקווה שהארתי, אף אם לו במעט.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...