Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6722 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מכיר מישהו שהוא עולה חדשה מרוסיה והוא מהנדס.

מה עליו לעשות על מנת להרשם כמהנדס אצל רשם המהנדסים והאדריכלים?

 

תודה

פורסם

לא ניראה לי שזה כול כך קל.

אתה ידוע כמה פרופסורים מרוסיה יש שמנקים עכשיו שירותים ורחובות?:roll:עצוב.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

ברור שקל זה לא יהיה

אבל הוא מהנדס ממש טוב,הוא בנה המון בניינים כמהנדס ביצוע במוסקבה ובכל רוסיה גם כבישים וגשרים.

 

מישהו יכול לתת תשובות מדוייקות?

פורסם

שיפנה לרשם המהנדסים:

http://www.moit.gov.il/NR/exeres/C7ADE8A0-A5AC-49F3-A10C-CACEF7667CF1,frameless.htm

 

שם יסבירו לו מה עליו לעשות בכדי שיכירו בתואר שלו בארץ ויתנו לו מספר רשוי.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

יש לרשם רשימת מוסדות בחו"ל שהוא מכיר בתארים שלהם.

אם חבר שלך למד באחד מהנ"ל - עליו להביא אישורים / דיפלומה המעידים על כך.

 

אם המוסד שהוא למד בו אינו מוכר מטעם הרשם בארץ, עליו יהיה להשלים לימודים בארץ ע"פ דרישות הרשם.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
רז,תודה.

אבל הטלפון באתר לא מעודכן ניסיתי כבר להתקשר

אולי מישהו יודע מה התהליך בהמרת התואר למוכר בארץ?

 

אני כתבתי לך בבירור: שיפנה למרכז קליטה!

 

הם מתחילים לטפל בכל הניירת מבחינת יעוץ ושליחת מסמכים, יסבירו לו בדיוק מה עליו לעשות ולעבור. כמובן שיש תהליך ואימות מסמכים שברשותו, אבל זה מתחיל במרכז הקליטה. גם מבחינת ידע השפה יהיה לו יותר קל לשאול הכל במרכז הקליטה.

 

בגדול יש לפנות למשרד העבודה והרווחה ולהרשם בפנקס המהנדסים והאדריכלים.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם
אני מכיר מישהו שהוא עולה חדשה מרוסיה והוא מהנדס.

צר לי, אבל עם המקצוע שלו עדיף לו לחזור לרוסיה, כי פה יעשו לו את המוות עד שיקבל דיפלומה תקפה בארץ, עם הזילזול שיש למדינה הזאת בעולים בעלי השכלה גבוהה.

כפי שנאמר מעליי, רואים כאן דוקטורים ופרופסורים מנקים רחובות, או עומדים עם מגנומטר בכניסה לסופר, אז מה אני אגיד על מהנדס בניין? עדיף בשבילו שינסה את מזלו במדינה שיש בה יותר כבוד לאנשים עם תואר ומקצוע.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אני לא מבין למה ישנם אנשים שמתלהמים כל כך על הדרישות המחמירות בארץ לרישום כמהנדס/רופא/קבלן או כל מקצוע אחר שיש?? הרי חובת ההוכחה חלה על העולה החדש וזאת למנוע מצבים שמרמים... היית רוצה שיבדוק אותך רופא במיון שכל הידע הרפואי מסתכם בלימודים או מכינה ללימודי רפואה ולא סיים מעולם לימודים? או היית רוצה לנסוע במחלף שהמהנס שתכנן אותו מעולם לא למד הנדסת בניין?

אני חושב שזה בסדר גמור שבודקים בחשדנות כל מי שלא למד בארץ ובסופו של דבר מי שמביא תעודות ומוכיח שלמד במוסד מוכר אז הוא מקבל את הרשיון בארץ ועובדה שלא מעט עולים חדשים כן עובדים במקצוע המקורי שלהם מחו"ל.

בסופו של דבר הרוב יודעים שמספיקים כמה דולרים על מנת לרכוש דיפלומות פיקטיביות בכל תחום שתחפוץ.

פורסם

גם לעולים מארה"ב עושים את זה?



ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

מיכאל, ההודעה שלך מדגישה, מבלי שהתכוונת, את ההבדל בין המנטליות הישראלית לרוסית.

איך בדיוק רופא יזייף תואר? ומה עם הנסיון שלו? גם את זה הוא יזייף?

 

הדבר היחידי שעולים חדשים זייפו בהמוניהם זה רשיונות נהיגה, כי ידעו שאפשר לקבל פטור

ממע"מ ברכישת רכב חדש בישראל, במסגרת סל הקליטה.

 

לא ידוע לי על מקרים שזוייפו תארים אקדמאיים, במיוחד בהנדסה. רופאים וכיו"ב בד"כ גיבו את

הדיפלומות שלהם בשנים של ניסיון, אבל במקרים רבים גם זה לא הספיק, כי לממשלה יש דרישות

מטומטמות ומנותקות מהמציאות. לא תמיד ההגיון פעל פה, יותר מדי אנשים הדרדרו לעבודות זמניות

שלא ניצלו את כישוריהם, משום שהתעייפו מהמלחמות במערכת.

 

בקיצור, נראה שהבנתך בנושא זה שטחית למדי. במקומך, לא הייתי נכנס לדיון. זה לא מוסיף לך כבוד.

×
×
  • תוכן חדש...