Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6729 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

רציתי לשמוע דעות על המערכת שבניתי\בונה, עוד לא התחלתי להרכיב כלום בגלל האוטו החדש.

כמובן שהאוטו יעברו אטימה לפני הרכבת המערכת, דלתות+באגז'

 

אז ככה:

HU:SONY CDX-M8805

AMP1:CRUNCH DRIVE V-3004

AMP2:Clif DEsigns CD 1.1LE

COMP:HERTZ DIECI DSK-165

REAR: JBL GTO937

 

הסאב שכרגע נמצא בידי הוא JBL GTB1200E

250RMS,

אני מעוניין לסאב שיתאים למגבר שרשמתי למעלה, שיהיה מדוייק וידע גם להיות חזק.

שמעתי על הסאבים של HERTZ איך הסאבים? ואיזה דגם אתם ממליצים עליו?

תקציב כרגע לא הוחלט.

 

תודה לעונים.

פורסם
רדיו דיסק נחמד.

מעבר לזה ממש לא אהבתי את הבחירות.

מה התקציב שלך.

אמיר

 

תוכל לפרט למה בבקשה?

 

תקציב עוד לא הוגדר.

שיהיה סאב איכותי העיקר.

פורסם

איכותי ? IDMAX PEERLES XLS וגם PG ZR12 הכל תלוי בתקציב.

המגבבר הזה יכול להתאים לך אבל תלוי כמה אתה רוצה להשקיע. אם אתה משקיע יותר המגבר הזה מעאפן.

6X9 הייתי מוותר.

קומפוננט לא ברמה לפי דעתי בכלל.

את הקליף דיזיין אני לא מכיר.

אני מציע שפשוט תתן תקציב משוער.

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

האוטו הוא סדאן, האם בכל זאת שווה להעיף את ה6X9 ?

האם שווה לשים את הקומפוננט הנוכחי במקום ה6X9 ומקדימה לשים קומפוננט HI ENERGY או RAINBOW?

וסאב איכותי ?

 

תקציב לסאב עד 1500 כולל תיבה.

 

שבת שלום

פורסם

בקשר לקומפוננט כן ההי אנרג'י הרמה כימעט הכי גבוהה שלהם,ואני לא מכיר יותר גבוהה מההי,כך בחשבון שההי עולה בערך 1700 שקל,

 

ובקשר לסאב למה שלא תיקנה מונו ותסיים את הסיפור?וככה תחבר את הקונפוננט בביאמפינג,

פורסם

תחליף את הקומפ' אם אתה רוצה סאב חזק, אנרג'י או ההאי אנרג'י יעשו לך את העבודה.

לגבי סאב יש לך את הסדרה של אנרג'י שהוא מספק 250 RMS ומדוייק מאוד.

שוב,הכל תלוי במה שהאוזן שלך אוהבת ובכמה שהכיס שלך אוהב.

 

בן.

Got To love It

פורסם
בקשר לקומפוננט כן ההי אנרג'י הרמה כימעט הכי גבוהה שלהם,ואני לא מכיר יותר גבוהה מההי,כך בחשבון שההי עולה בערך 1700 שקל,

 

ובקשר לסאב למה שלא תיקנה מונו ותסיים את הסיפור?וככה תחבר את הקונפוננט בביאמפינג,

 

המגבר של CLIF DESIGNS הוא מונו :shock:...

וההי אנרגי זה הסדרה השלישית, אל תשכח גם את הSPACE והMILLE...

מהו בי אמפינג?:roll:

×
×
  • תוכן חדש...