Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8269 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

8) איזה מגניב.. אני יד 7 ואין לי חורים כאלה! הדיברוית מותקנת על פלסטיק אחר, ובו יש המון חורים משום מה, אבל לא רואים אותם, חוץ מזה הדיבורית שם.. לצערי היא של נוקיה 5110, אבל יש לי כזו ואני משתמש בה כשאני נוסע רחוק או צפוי שאני אצטרך לדבר בדרך..

חוץ מזה, ברור שאיזה שלט שווה יפתור את כל הבעיה.. תכתוב משהו כמו "אם תנשק אותי, אולי אהפוך לכרית אויר" כמו באגדות כשהצפרדע הופך לנסיכה :roll:

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם

עזבו אותכם מדיבוריות, אם הבנאדם היה צריך דיברית הוא היה מתקין אחת מבלי לחשוב פעמים באותו המקום (או שמצד שני הוא חייל ואין לו כסף לדיבורית).

 

אז רעיון אחר תתקין שם מחזיק כוסות/פחיות, גם שימושי וגם יסתיר את החור.

"במכונית יפנית חדשה, בירידות אני דוהר"

פורסם

מזכיר לי כשמכרתי את הבלאנו של ההורים שלי , היתה שם את אותה הבעיה.

אז פשוט התקנתי להם דיבורית של אריקסון מלפני 500 שנה שהיתה לי זרוקה בבית

והם עוד חשבו שיצאתי איתם לארג'.... 8)

 

 

בקשר למדבקה של שגריר, זאת מדבקה חשובה בכל פיג'ו ישנה יחסית,

לדעתי המדבקה מפחידה את הרכב ומונעת ממנו להתקלקל (בתוספת הבובה של טאז)

:wink:

 

 

והצעה פרקטית לאלו שעוד לא חוררו...

אפשר לקנות את הבית שיושב בתוכו הטייפ / CD כאשר מרותכת לו זרוע של דיבורית

ועליה אפשר להתקין מה שרוצים ללא חירור (מצורפת תמונה קצת מטושטשת אבל זה מה יש לי כרגע)

P7040018.JPG

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אגב, אולי לא כל כך רלוונטי לשאלה הספציפית - אבל באותו נושא:

מלבד סוגיית החורים, כשאתם הולכים להתקין דיבורית ברכב עם כרית אויר לנוסע, שימו לב טוב טוב איפה שמים לכם את הדיבורית. אתם לא רוצים בזמן תאונה דיבורית שעפה לכם לפנים.

פורסם

באתר הזה יש פתרון לחורים של הדיבורית. מדובר פה על "פלח" ייעודי, אבל אפשר לעצב כל חתיכת ברזל לצורה הרצויה ולהציב אותה במקום דומה ועליה להריכב את הדיבורית (לא כולל חיווט. מצד שני, גם החורים לא קשורים לחיווט)

http://www.bajtel.com.pl/3/20-4.htm

 

כמו כן, מצד שמאל של התמונות יש טבלת יצרנים. אפשר לבחור את הדגם הצפציפי של הרכב ע"מ לדעת מה לפרק כדי להגיע לבורג שאפשר לחבר עליו את ה"פלח".

פורסם
באתר הזה יש פתרון לחורים של הדיבורית. מדובר פה על "פלח" ייעודי, אבל אפשר לעצב כל חתיכת ברזל לצורה הרצויה ולהציב אותה במקום דומה ועליה להריכב את הדיבורית (לא כולל חיווט. מצד שני, גם החורים לא קשורים לחיווט)

http://www.bajtel.com.pl/3/20-4.htm

 

 

אותו רעיון כמו אצלי.

אגב הרכב בתמונה שם זה 306 מבפנים...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

טוב, אז ככה:

דיבורית אני לא רוצה, גם כי ממש אין לי כרגע כסף פנוי :( כל שקל מהמשכורת הולך לאוטו....

 

ויש סיבה מיוחדת לכל דבר באוטו!!!

 

כיסוי להגה - נתן לי הבוס הקודם שלי,שהוא גם שכן שלי. אז אני לא יכול להוריד אותו, חבל שהוא לא בכחול..

 

כיסויי מושב - באו עם האוטו, לדעתי די יפים...

 

טסות ערביות+מדבקת GASTRA- באו עם האוטו, נשארו כדי שאנשים יחשבו שאני איזה ערסווט ולא יתעסקו עם האוטו

 

טאז - אמא קנתה לי כשקניתי את האוטו לפני שנתיים ומאז זה נשאר.

 

שגריר - בא עם האוטו, פוחד להוריד כי כבר הורדתי אחת וזה הוריד לי קצת מהצבע (חייב רעיונות איך להוריד)

 

רדיו דיסק - קניתי לפני חודש! 3 משכורות צהליות אבל הייתי חייב...

 

קעקוע ספיידר מן - לא ראיתם!!! על הדש בורד :lol: מודה, די מפגר :oops:

 

 

אקיצר סטינו מהנושא. תביאו אותה במשפטי מחץ........ כמו שהיו פה כמה..

פורסם

אקיצר סטינו מהנושא. תביאו אותה במשפטי מחץ........ כמו שהיו פה כמה..

 

1."נא לפרוק את רובה הציד לפני הכניסה לרכב"

2."הטרמיטים בדש-בורד זה כלום לעומת המנדבושקס בכסא הנוסע"

3."רכב זה שוקם ע"י ביה"ס הטכני של אונר"א - עזה"

4."רכוש גן רותי"

5."אין להסניף חומצה ברכב"

 

נמרוד

פורסם

אקיצר סטינו מהנושא. תביאו אותה במשפטי מחץ........ כמו שהיו פה כמה..

 

אמינות של פיאט היא כמו שנות כלב: בשנה אחת מתקנים כמו בשבע שנות סובארו.

 

נמרוד

 

אהבתי :lol: למרות שזה לא ממש נכון אבל שויין..

פורסם
אקיצר סטינו מהנושא. תביאו אותה במשפטי מחץ........ כמו שהיו פה כמה..

"נא לא לזרוק בדלי סיגריות וגפרורים החוצה" נותן תחושה של נסיעה בטנדר סובארו מאחורה...

 

אבל לדעתי הדבר היפה ביותר שאתה יכול לעשות זה להוריד מהאינטרנט איזה דוגמא של טרייבל או משהו כזה - איזו שהיא דוגמא אבסטרקטית, להדפיס על מדבקה איכותית עם רקע דומה מה שיותר לצבע של הדאשבורד ולהדביק.

פורסם

מצטרף לשרשור:

 

גם לי יש 3 חורים מעצבנים בטויוטה קורולה מבעל הרכב הקודם.

אצלי להבדיל זה לא פלסטיק אלא גיסוי פלסטי עדין שמתחת יש ספוג קשיח.

 

הצבע אצלי לא שחור אלא חום כהה. למישהו יש רעיון?

האם יש אפוקסי חום/ סיליקון חום?

 

תודה

102_0285_1.jpg

I30 CW

×
×
  • תוכן חדש...