Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6750 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השלטים באוטו של אבא שלי פשוט מתפרקים.

ברור העלה שמאחר והאימוביליזר הינו מקורי מחברת מיצובישי רק הם יכולים להתעסק עם זה (?)

הצעה חלקית הניתנה (לא לי) היתה 350 ש"ח ממוסך מיצובישי בקרית גת והבנתי שזה לא כולל קידוד.

- האם לחלופין כדאי להשקיע באזעקה חדשה?

- שווה לטפל בשלטים הקיימים ביחס עלות של חדש?

- כמה אמור לעלות סיפור כזה?

- יש באוטו קודן מקשים נוסף

 

יחיאל

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

1.לא רק במוסך של החברה יכולים לשכפל מפתח עם אימובילייזר- יש הרבה מנעולנים פרטיים שיכולים לעשות את זה. לגבי היכולת והמחירים לשלט חדש או שיפוץ של הישן תשאל את המנעולן. כדאי לבקש המלצה ממומחה וחבר פורום רפי לין על בעל מקצוע טוב באיזור מגורים שלך . קרית גת?

2. מחיר 350 ש"ח לשלט מקורי לדעתי זה לא יקר (כמובן בכל רכב זה שונה אבל לדוגמא באוטו שלי -רנו קנגו חדש ביקשו 1200 ש"ח עבור מפתח עם שלט מובנה לפני קידוד). הקידוד צריך לעלות 100-150 ש"ח.

3. אין קשר בין אימובילייזר מקורי לקודן.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה על היעוץ, אני במרכז, ההורים בק.גת :?.

נבדוק מול עוד כמה בעלי מקצוע ונדע.

אני רק מקווה שזה לא משהו ספציפי שח מיצובישי.

 

י.

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

אז ככה,

ברור נוסף העלה שאכן השלט והאזעקה הינם בעלי צי'פ כזה שתמיד מחליפים קודים בינהם (...משעמם להם)

על כן לא ניתן לבצע שיכפול שלטים רגיל אלא מול "מישהו ספציפי", אני מניח שלא בהכרח של מיצובישי.

אחי יבדוק מקום בבאר-שבע שכבר ביצע ברכב הנ"ל כמה תיקונים מוצלחים.

עדכון בהמשך.

 

י.

[CENTER] [/CENTER]

×
×
  • תוכן חדש...