Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6749 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה קורה אנשים ? אני חדש פה, קראתי המון דברים מעינינים !

ועכשיו לקנייה

עשיתי סקר והרבה המליצו לי על לאודינג אודיו

מה אתם אומרים על המגבר הזה :

http://www.hanizoz.co.il/newStore/store/viewItem.asp?idProduct=8037

בלינק יש מפרט + תמונה של המגבר !

אשמח לשמוע עליו דעות !

 

ועכשיו גם אני כמעט סגור על הסאב של פיונייר 1200 W

ויש לי זוג רמקוליים אחורים של פיונייר 330 W

ומקדימה אין לי אשמח לשמוע על המלצת קומפוננטים !

תודה מראש !~!

פורסם

אם קראת המון דברים מעניינים,אז בלי לשמוע סאב של פיוניר ולהיות סגור עליו, לא מספיק רק לקרוא - צריך גם לשמוע,

לגבי "קדמיים אין לי", אולי כדאי לך לקרוא עוד קצת דברים מעניינים על "במה קדמית" או קומפוננטים.

 

סה"כ החלטה שלך,אבל כדאי להתייעץ עם חברי הפורום ,יישמחו לעזור לך להגיע למקסימום תוצאה בהתאם לתקציב שלך.

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

אם התקציב שלך הוא 3000 רק לקומפוננט אז שווה לך לשמוע את המורל הייבריד וגם את ההרץ אנרג'י שמעתי שהוא מצויין.

בכל מקרה שניהם קומפוננטים מצויינים ברמה גבוהה.

 

בקשר למגבר , לא ממליץ לך ללכת עלו.

אפשרות שנייה היא :

ב3K אפשר להביא קומפוננט טוב וגם מגבר שיגביר טוב את הקומפוננט והסאב.

כמו להביא את המורל דוטק אובשיין ועוד ישאר לך מספיק למגבר טוב!

VW Polo 1.2 TSI

זה לא הגודל, זה הביצועים! :wink:

פורסם

אני חושב שכדאי לך לחשוב על סאב אחר כי אתה כבר משקיע כאן

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם
אם התקציב שלך הוא 3000 רק לקומפוננט אז שווה לך לשמוע את המורל הייבריד וגם את ההרץ אנרג'י שמעתי שהוא מצויין.

 

אני אצא מנקודת הנחה שמדובר ב3K לכל המערכת .

 

המגבר שבחרת בסדר גמור - ע"פ התמונה זו הסדרה האחרונה שלהם

(בניגוד לכמה סוחרים שעדיין מחזיקים את הסדרה הישנה הצהובה) מצד שני , הם רשמו שהתמונה להמחשה בלבד אז לך תדע..:|

לא נראה שזה יהיה מספיק להעיף לך את הרכב אבל להגביר בצורה נאותה לא תהיה בעיה .

 

השאלה היא מה אתה רוצה להגביר איתו ?

לפי המפרט שציינת אני מניח שתלך על הגברתם של שני הפיונירים האחוריים שלך ותגשר שני ערוצים להגברת הסאב אותו אתה מתכנן לרכוש.

אני באופן אישי הייתי שוקל סאב אחר - אני אוהב את הC12 של קיקר ברמת "מחירי הכניסה".

 

תקרא קצת ת'רדים מהחודש האחרון ,

היו כמה בדיוק עבורך , עם השוואות סאבים ומגברים בדיוק לתקציב אותו הצגת.

 

בהצלחה .

תומר.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם
אני אצא מנקודת הנחה שמדובר ב3K לכל המערכת .

 

המגבר שבחרת בסדר גמור - ע"פ התמונה זו הסדרה האחרונה שלהם

(בניגוד לכמה סוחרים שעדיין מחזיקים את הסדרה הישנה הצהובה) מצד שני , הם רשמו שהתמונה להמחשה בלבד אז לך תדע..:|

לא נראה שזה יהיה מספיק להעיף לך את הרכב אבל להגביר בצורה נאותה לא תהיה בעיה .

 

השאלה היא מה אתה רוצה להגביר איתו ?

לפי המפרט שציינת אני מניח שתלך על הגברתם של שני הפיונירים האחוריים שלך ותגשר שני ערוצים להגברת הסאב אותו אתה מתכנן לרכוש.

אני באופן אישי הייתי שוקל סאב אחר - אני אוהב את הC12 של קיקר ברמת "מחירי הכניסה".

 

תקרא קצת ת'רדים מהחודש האחרון ,

היו כמה בדיוק עבורך , עם השוואות סאבים ומגברים בדיוק לתקציב אותו הצגת.

 

בהצלחה .

תומר.

 

תודה רבה גבר, עזרת לי מאוד !~!

פורסם

מגבר - JBL המפורסם :

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=37788

יצא לך בסביבות ה-1500 ש"ח למרות שהייתי ממליץ לך לחפש ב-1000-1200 ש"ח

מגבר של רוקפורד מהסדרות הישנות 4 ערוצים ככה לדעתי יותר כדאי

קומפונט JL AUDIO :

http://www.cheaper.co.il/Product.asp?ProID=648

 

סאבוופר :

רוקפורד P1 או קיקר C12

 

במערכת הזאת תוכל לקבל איכות טובה מאוד וגם עוצמה טובה אני אישית הייתי חורג מהתקציב

ומביא את הרוקפורד P2 למשל כדאי לקבל יותר באס

HU-jvc kdlh810

amp-infinty 475a

comp-infinity refrence 6.5

sw- lanzar vibernat

×
×
  • תוכן חדש...