Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8264 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מי שרוצה להסתכן בדו"ח של 100 ש"ח יכול לנהוג גם לפני שקיבל לידיו את תעודת הרשיון חזרה. השלילה נגמרת בתאריך בו הוחלט שתגמר, בין שקיבלת חזרה את התעודה ובין שלא. רק שמי שנוהג ונעצר לביקורת, עלול לקבל קנס על אי נשיאת מסמכים.

 

השאלה אם זה מתעדכן , זתומרת אם נגמרת לי השלילה ב 17 שזה יוצא יום שלישי , באם אני יוצא ב 12 בלילה, ועוצר אותי שוטר ב 1 או ב 12 וחצי, והוא מריץ את הת"ז שלי במסוף , האם הוא רואה שאני עדיין בשלילה?

פורסם
מי שרוצה להסתכן בדו"ח של 100 ש"ח יכול לנהוג גם לפני שקיבל לידיו את תעודת הרשיון חזרה. השלילה נגמרת בתאריך בו הוחלט שתגמר, בין שקיבלת חזרה את התעודה ובין שלא. רק שמי שנוהג ונעצר לביקורת, עלול לקבל קנס על אי נשיאת מסמכים.

 

השאלה אם זה מתעדכן , זתומרת אם נגמרת לי השלילה ב 17 שזה יוצא יום שלישי , באם אני יוצא ב 12 בלילה, ועוצר אותי שוטר ב 1 או ב 12 וחצי, והוא מריץ את הת"ז שלי במסוף , האם הוא רואה שאני עדיין בשלילה?

 

גם במידה וזה לא יתעדכן, תוכל לאחר מכן להוכיח שהשלילה הסתיימה. אז כן, זה טרטור וסיכון, אבל על פי החוק מותר לך לנהוג.

 

הייתי מנשק אותך אם היית ליידי :) אני אסתפק ב "תודה רבה רבה על המידע !" :)

פורסם
מי שרוצה להסתכן בדו"ח של 100 ש"ח יכול לנהוג גם לפני שקיבל לידיו את תעודת הרשיון חזרה. השלילה נגמרת בתאריך בו הוחלט שתגמר, בין שקיבלת חזרה את התעודה ובין שלא. רק שמי שנוהג ונעצר לביקורת, עלול לקבל קנס על אי נשיאת מסמכים.

 

השאלה אם זה מתעדכן , זתומרת אם נגמרת לי השלילה ב 17 שזה יוצא יום שלישי , באם אני יוצא ב 12 בלילה, ועוצר אותי שוטר ב 1 או ב 12 וחצי, והוא מריץ את הת"ז שלי במסוף , האם הוא רואה שאני עדיין בשלילה?

 

גם במידה וזה לא יתעדכן, תוכל לאחר מכן להוכיח שהשלילה הסתיימה. אז כן, זה טרטור וסיכון, אבל על פי החוק מותר לך לנהוג.

 

הייתי מנשק אותך אם היית ליידי :) :)

אתה אומר שהיא לא LADY??? :lol:

:-)

פורסם

אורן !

 

1.השלילה מסתיימת ביום ה 31 מהיום שבו נלקחה הרשיון ... ביום ה 31 אתה ראשי לנהוג .

2.את הרשיון לא ישלחו לך לפני , אלא רק אחרי , וגם זה לוקח כשבועיים שלושה .

3.אתה יכול לנהוג כבר ביום ה 31 , אך אתה מסתכן בכך ששוטר יעצר אותך ותקבל קנס על נהיגה ללא תעודות .

4.הרשיון מחכה בתחנה של אותו מרחב ששלל ממך את הרשיון .

5.עדיף וגם הרבה יותר מהר ללכת למשרד הרישוי בחולון ולהוציא תעודה חדשה , 50 ש"ח , שדרך אגב , תגיע אליך הרבה יותר מהר מהרשיון המקורי ! ( השוטר בתחנה המליץ לי לעשות את זה ... " זו משטרה ..." , הוא אמר , "לך תוציא חדש ... זה הרבה יותר מהר ! " :mad:

6.זה טוב שאתה אופטימי ! :twisted:

 

 

אהההה !!! ושלא תחשוב על נשיקות ... אני זה לא שיר ! אני נושך !! ואני אדאג לרדוף אותך ! :twisted:

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם
אורן !

 

1.השלילה מסתיימת ביום ה 31 מהיום שבו נלקחה הרשיון ... ביום ה 31 אתה ראשי לנהוג .

2.את הרשיון לא ישלחו לך לפני , אלא רק אחרי , וגם זה לוקח כשבועיים שלושה .

3.אתה יכול לנהוג כבר ביום ה 31 , אך אתה מסתכן בכך ששוטר יעצר אותך ותקבל קנס על נהיגה ללא תעודות .

4.הרשיון מחכה בתחנה של אותו מרחב ששלל ממך את הרשיון .

5.עדיף וגם הרבה יותר מהר ללכת למשרד הרישוי בחולון ולהוציא תעודה חדשה , 50 ש"ח , שדרך אגב , תגיע אליך הרבה יותר מהר מהרשיון המקורי ! ( השוטר בתחנה המליץ לי לעשות את זה ... " זו משטרה ..." , הוא אמר , "לך תוציא חדש ... זה הרבה יותר מהר ! " :mad:

6.זה טוב שאתה אופטימי ! :twisted:

 

 

אהההה !!! ושלא תחשוב על נשיקות ... אני זה לא שיר ! אני נושך !! ואני אדאג לרדוף אותך ! :twisted:

 

למה אתה מבאס אותי יא מגעיל אחד, אם נפסלתי ב 19 , אני יכול לנהוג ב 18. משמע יום שלישי , משמע יום שני בלילה... אני הולך לכביש מסויים ופורק קצת מתח ;) בתקווה רבה ביותר שהגשם לא יהרוס לי :(

×
×
  • תוכן חדש...