Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6770 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום..

 

עלה לי רעיון, למה שכל אחד לא יכתוב פה את הסט-אפ שלו בבית?

לא משנה מה, משהו שמחובר לטלויזיה או למחשב, לא משנה מה.

 

העיקר מערכת לבית.

 

אני אתחיל: אצלי- מערכת סטריאו ישנה של פנסוניק (פנסוניק של פעם לא כמו של היום).

2 בוקסות 40RMS כל אחת, בשולחן 2 טויטרים בגודל 3 אינטש' אחד מימין ואחד משמאל.

מחובר ב-AUX למחשב.

 

איך אצלכם?

-אם לא מתאים לפה, אפשר להעביר לאוף-טופיק.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

5.1 .. רק שאצלי זה יותר 3.1 + 2

קיבלתי מערכת Creativ 5.1 אבל כשבאתי לנסות מוזיקה אז 2 רמקולים לא נגנו (בגלל שזה MP3)

אז מה המוח הערבי שלי עשה? חיבר את 2 הרמקולים הנותרים למגבר של ימאהה.

 

אין ספק ששומעים טוב מאד, אבל כנראה שאיבדתי את הסראונד האמיתי, ככה שיש לי ימין/שמאל/באס ושני מידים

 

זהו :)

פורסם

רסיבר JVC 5042 שמוציא 100 RMS ל5 ערוצים ויציאת RCA לסאב

זוג רצפתיים של סאונדווייב

בקרוב יחוברו למחשב אחרי שיחזור משיפוץ

בנוסף מחוברים לDVD

ממיר של YES

וPS2

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם

מגבר של פיוניר מהסוג הישן, 2 בוקסות שבכל אחת נשארו רק הוופרים סביבות ה8 אינטש- 30 40 RMS לא זוכר בדיוק ואליהם בקבלים 2 רמקולים של מערכת כלשהיא של איוואה, חחח אני יודע מערכת הכי שכונה...

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P

פורסם

הייתי אומר שקצת פספסתם פה את הקונספט של הפורום.

 

זאת נישה לאודיו לרכב והאופי של הפורום הזה לא מתעסק בכלל עם סטריאו ביתי כי זה פורום של רכבים - דהיינו "קארספורום".

 

בשביל סטריאו ביתי יש פורום לסטריאו ביתי.

 

רבים מחברי הפורום לרכב הם גם בעלי מערכות ביתיות טובות ומטופחות גם כן. סה"כ גם לי יש סטאפ חביב בבית - אבל זה לא המקום לדבר על זה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

רבים מחברי הפורום לרכב הם גם בעלי מערכות ביתיות טובות ומטופחות גם כן. סה"כ גם לי יש סטאפ חביב בבית - אבל זה לא המקום לדבר על זה.

אני אמרתי, אם לא מתאים לפה אפשר להעביר לאוף-טופיק.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

כל עוד שהת'רד הזה כאן אם זה מעניין לעשות השוואה בין מה שיש לחבר פורום ברכב לבין מה שיש לו בבית - ההבדלים יהיו עצומים בגלל שברכב הקרבה לרמקול הרבה יותר גדולה והסביבה שונה וזה יוצר הבדלים חמורים.

 

ברכב - מה שיש בחתימה.

 

בבית - מערכת רמקולים source point ישנה ומעולה של חברה בשם KEF למי שמכיר, מגבר JVC של קולנוע ביתי (מפתיע מאוד לטובה) סאב אקטיבי של סרווין בבניה אישית (קוביה מעגילה אבל צליל טוב).

 

רמקול סנטר של אלפא טקנולוגי עם קרוס משופר וטוויטר ביתי של מורל במקום המקורי.

 

הHU הביתי זה DVD מקליט של APEX - לא רע.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

זה משתנה.

אבל בבסיס.

יש לי זוג רמקולים של ימהה שקניתי לפני 12 שנה. ואיתם מגבר פרו לוגיק סראונד גם מלפני 12 שנים.

יש זוג סראונד של ימהה. שעבדו בלחץ שעתיים בחיים שלהם.

סאב היה עד לפני חודש של JL אודיו מחובר למגבר של קראון של מועדונים.

מנגן לרוב רדיו. או TV.

 

מחשב.

מחובר סט של קימברדג' 2.1 ובנוסף היה מחובר גם הסאב של הJL. (כאשר הייתי שומע מערכת הייתי מחבר את הסאב לשם. לרוב למחשב.)

לפעמים אני מחליף לרמקולים אחרים שיש לי בבית.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

למחשב מערכת בת 26 שנה כן כן זקנה (הייתה של דוד שלי) של חברת silver מורכבת ממגבר (קטנציק אבל עוצמתי) וזוג רמקולים ריצפתיים( גם הם די קטנים יחסית למה שקיים היום בשוק)

קצת נתונים

מגבר :

2 יציאות

125 RMS ליציאה

כניסת פטיפון

כניסת AUX

כניסת רדיו

כניסת טייפ

התנגדות יציאה 8 אום!

 

רמקולים

בנויים משלושה אלמנטים

באס : 8 אינצ' 110 RMS

מיד: 4 אינצ' 70 RMS

טוויטר : 1.5 אינצ' 35 RMS

מד דציבל (מנורות) + קרוסאובר מובנה(כמו קרוס של קומפוננט ברכב)

 

 

לקולנוע ביתי

מערכת 5.1 של סאנסוי מערכת חמודה שבקושי עובדת

קצת נתונים

רסיבר 5.1 דולבי דיגיטל תומך DTS אמפי 3 הצגת תמונות ושאר הדברים (לא זוכר מה עוד)

סאב: 8" 65 RMS

רמקולים: 4" 35RMS (כל הרמקולים זהים)

כל זה מחובר לטלוויזיה ביחד עם ממיר YES

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

אצלי כרגע המצב בחדר הוא סטריאו , במרץ יגיעו הסנטר והסראונד (הוזמנו כבר..) .

 

 

dv575sdetailpagesp8.jpg

 

אין מה לומר בDVD פיוניר הם אחת ה-חברות , מדובר על דגם שהוא DVD ו-SACD.



אני מרוצה ממנו עד הגג , קורא כל פורמט אפשרי (כולל טוסטים עם חמאה..)

 

 

 

denon3805to0.png

 

מגבר 7.1 מדהים עם שלט נגיעה , והכי חשוב MADE IN JAPAN



אני מעביר דרכו תמונה בS-VIDEO ממספר מקורות (PS2 , DVD )

יש כוח (110W לערוץ) ותצוגה ON SCREEN בטלויזיה , לא מחליף אותו .

 

 

SPEAKERS-



KLIPSCH RF-5

 

400x400bu1.jpg

 

הדובדבן שבקצפת מבחינתי , זוג נפילי-סאונד עם מקום קדוש אצלי בחדר,



הרמקולים היחידים שעמדו בכל המבחנים שעשיתי להם , הבאתי אותם לארץ ביבוא אישי כי לא היה אותם במלאי

(וחסכתי קרוב לעשיריה בגלל זה).

צליל נקי בכל עצמה ובכל סגנון מוסיקה , יורדים מ-א-ו-ד נמוך מבחינת באס כך שכרגע אני לא מרגיש שחסר לי סאב כמעט בכלל.

 

 

בקרוב יתווספו עוד זוג סראונדים וסנטר מבית KLIPSCH .

 

 

 

תומר.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

מערכת של AIWA דגם NSX - SZ20 - זו מערכת סטריאו עם מחליף 3 דיסקים - 2X35 WRMS - כבר יש לי אותה 5 שנים, ועדיין עובדת פיקס.

מישהו מעוניין לקנות? :-D

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

ברשותי מגבר של פיוניר משנת 78' !!!!(7.6 ק"ג) בכוונה חיפשתי מגבר ישן. DUAL STEREO נתון מעניין.

ואקולייזר של SANSUI עם 10 ערוצים ,מ 31.5 HZ ממש נמוך ( יש רמקול שמשמיע תדר כזה?) עד 500 MHZ

שמגבירים שני רמקולי רצפה של חברה ישראלית "אלקול" מדגם MORTON גם הם מאוד ישנים 10" וופר 4" מיד 2.5" טוויטר,

 

לסיכום מבסוט.

3000.jpg

se2100.jpg

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

אההה עכשיו הגענו לעסק שאולי אני לוקח את כולם .

סט של מורל 5.1 . עוד מערכת 5.1 יאמהה בוקסות גדולות כמו התמונות שמעלי (superT)

כל אחד מחובר למגבר משלו 2 מגברי JVC לא עושים לי בעיות בכלל .

עוד חודש +- אני טס שוב לאמריקה , הוחלט כבר מראש לקנות את הסט החדש של מורל עם הטוויטר הנוסף והסאב היותר גדול.

לכל המערכת הזאת מצורף שני סטים של מערכת סטריאו רגילה בוקסה פשוטה , 4 רמקולים למערכת אחת .

איך הכל מחובר ? מקיסר 4 ערוצים בכבלים פשוטים .

חסר לי בחדר טלוויזה 52" LCD וזהו .

כמובן שיש באס נהדר והשכנים לא ישנים כל לילה כמעט .

יאללה עכשיו תעשו דיון על אופנועים גם בזה יש סיכוי שיהיה לי מקום טוב איפה שהוא שם .

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

×
×
  • תוכן חדש...