Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6780 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

היום חבר שלי פנה אלי במשהו שנראה לי דיי מוזר...

הוא עשה היום טיפול בצ'מפיון והם אמר ולו על כמה דברים שצריך לתקן ואחד מהם לא מובן (בעייני לפחות..)

הם טענו שהוא צריך להחליף נשם מנוע... ולא, הכוונה שלהם לא לצינור הנשם (שאותו הוא החליף איך שהוא קנה את הרכב)

 

לפי מה שהוא אמר לי הכוונה שלהם לחיישן נשם מנוע... יש דבר כזה?

ולפי ההצעת מחיר שלהם קוראים לחלק הזה: "נשם מנוע"

יש לו נזילה מהמכסה שסתומים אז הם טוענים שהחיישן הזה התלכלך...

 

לכן יש לי מספר שאלות ואני ישמח אם תוכלו לענות לי:

 

1:

מה תפקידו של החיישן הזה ואיך הוא משפיע על הרכב?

 

2:

הם יש מצב שהחיישן הזה באמת נהרס מהנזילת שמן שיש לו מהמכסה שסתומים?

 

3:

והכי חשוב מחיר החיישן הנ"ל 750 ש"ח ? (שזה לא כולל מע"מ והרכבה אצלהם כמובן...)

 

בנוגע למכסה שסתומים: הם רצו 1000 ש"ח +- והם טוענים שהם אוטמים רק עם סיליקון.

הפנתי אותו למוסך שאני מכיר ושם דורשים על אטם מכסה + סיליקון 300 ש"ח (לא כולל מע"מ)

שזה מחיר סביר והגיוני, אז בנוגע לחלק הזה הוא מסודר.

 

אם אני יוכל לקבל עזרה ממרק או ממי שיש לו ידע בנוגע לרכב/חיישן הזה אני ישמח.

תודה!

×
×
  • תוכן חדש...