Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8278 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך אף אחד לא שם שהאוטו מכובה??? (כזה אורות, רעש וכו כזה כאילו כזה)

אתם אשמים לא פחות ממנה.

 

:roll:

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תשובה ג' ללא ספק! :D

 

עכשיו ברצינות... אני חושב שפעלת טוב ידידי! אני מניח שהייתי עושה את אותו הדבר!

 

עם שילוב של תשובה ג' כמובן! :twisted:

 

לברק...תפסיק להסתכל על סיטואציות (איך שרושמים את זה :D ) שונות כל הזמן. היה מקרה. ובאה שאלה. תענה על השאלה ותשתדל לא לחרוג מהנושא. אתה תמיד חושב מה היה קורב אם (!!!). אגב...את הדיון הזה אני מצפה ממך לא להמשיך על גבי הפורום.

 

רועי. :wink:

פורסם
איך אף אחד לא שם שהאוטו מכובה??? (כזה אורות, רעש וכו כזה כאילו כזה)

אתם אשמים לא פחות ממנה.

 

:roll:

 

מר. פרפקט, כולם שמו לב שהאוטו מכובה.

עכשיו, שאתה יושב עם חברים משוגעים (כולם בערך כמוני) ומוזיקה רועשת,

אתה לא ממש שם לב מה קורה.

 

בכל מקרה, איך שהיא התחילה לנסוע הסתכלתי עליה,

וחשבתי לי שהיא לא הדליקה את האוטו, אבל לא ההיתי בטוח לכמה שניות.

 

בכלל כל הסיפור היה בקושי איזה 20 שניות.

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

אני מצטרף לדבריו של ישי ...

כאשר הרכב כבוי הוא עדיין בולם, אומנם לא כמו שהוא מונע אבל עדיין בולם. אני לא מאמין שתוך 20 שניות הצלחתם להגיע לתאוצה מטורפת ולכן כל מה שהייתה צריך להסביר לפוסטמה זה ללחוץ על הדוושה חזק !!!

 

כמו כן אני גם מאמין שמה שעשית זה גם מעשה נכון, למרות שעצירה באמצע הכביש זה דבר שמאוד מכעיס אותי ...

בכל מקרה, אני בכלל לא הייתי עולה על האוטו של בחורה עם ידע כל כך "עשיר" בתורה הכל כך מסובכת של תפעול הרכב ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

א. נוגע לה בציצי (השיטה המפורסמת של אבא של ג'ורג' מסיינפלד) ואומר לה לשרוק.

ב. צורח עליה ללחוץ חזזזזק על הדוושה.

ג. ברגע שהרכב עוצר מרים הנדברקס.

ד. מוריד לה את היד מהציצי.

ה. בזמן שהיא יוצאת לעשן, תופס את מושב הנהג.

פורסם
א. נוגע לה בציצי (השיטה המפורסמת של אבא של ג'ורג' מסיינפלד) ואומר לה לשרוק.

ב. צורח עליה ללחוץ חזזזזק על הדוושה.

ג. ברגע שהרכב עוצר מרים הנדברקס.

ד. מוריד לה את היד מהציצי.

ה. בזמן שהיא יוצאת לעשן, תופס את מושב הנהג.

 

איכזבת אותי! אם כבר אז כך:

א...

ב...

ג...

ד. משאיר את היד על הציצי.

ה. בזמן שהיא יוצאת לעשן, תופס לה את הציצי.

ו. שהיא גומרת את הסיגריה, מושך אותה בציצי למושב הנווט,

ותופס את תא הטייס (לנטיס ישנה אוט') :D

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

פארקינג נועל את הציר הקידמי, שילוב להילוך פארקינג תוך כדי נסיעה (אפילו איטית)

 

יכול לגרום לטחינת הגיר ו/או שבירת הסרן הקידמי.

 

כשלמדתי נהיגה שילבתי לפארקינג שכהאוטו היה בנסיעה איטית אכן נעצרנו וקיבלתי מנה הגונה מהמורה לנהיגה שטען שאם הייני נוסעים 10 קמ"ש יותר מהר זה היה יכול לגרום להתהפכות הרכב על צידו הקדמי ( נוסף לנזק שתארתי לעיל...)

 

בקיצור לא לנסות - התוצאות יכולות להיות הרסניות.

 

אגב - הנעת רכב המצוייד בגיר אוטומטי כשהוא בהילוך סרק - אפשרית ברוב הרכבים.

 

ברכבים החדשים לא ניתן להוציא את הרכב מהילוך פארקינג אם לא לוחצים על דוושת הבלם.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
כשלמדתי נהיגה שילבתי לפארקינג שכהאוטו היה בנסיעה איטית אכן נעצרנו וקיבלתי מנה הגונה מהמורה לנהיגה שטען שאם הייני נוסעים 10 קמ"ש יותר מהר זה היה יכול לגרום להתהפכות הרכב על צידו הקדמי ( נוסף לנזק שתארתי לעיל...)

התהפכות הרכב על צידו הקדמי :lol::lol::lol::lol::lol:

 

לא הגזים ביייייכלל המורה לנהיגה שלך.

 

אמנם איבוד שליטה היה נגרם, הגיר היה נגרס, אבל כדי שרכב יעשה פליק פלאק קדימה צריך קצת קצת יותר להתאמץ...

פורסם

באמת מגוחך, פלא שהקשבת לאזהרה הזאת.

חוץ מזה נשמע כאילו הוא סתם נהנה להרביץ לך :wink:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
אתמול בלילה יצאתי עם חברים, כאשר ידידה שלי נהגה באוטו

של הוריה.

 

לאחר עצירה בצד של מספר דקות בהן דוממה מנוע,

החלה מחדש בנסיעה.

 

אך שהפעם, הפלא ופלא - לא הדליקה ידידתינו את המנוע.

מה שקרה זה שזה היה בירידה די תלולה והגענו כבר לחמישים,

ואין בלמים........אאאאההההההה, איזה צרחות היא התחילה לצרוח.

 

אמרתי לה שתרגע, תישר את ההגה, והרמתי את הארמברקס בעדינות יתרה.

עצרנו. היא עם דמעות בעיניים: תחנה את האוטו, אני יוצאת לעשן.

 

בקיצור כל זה מביא אותי לשאול: מה אתם ההיתם עושים?

א)כמוני.

 

ב)מניעים את המנוע בניוטרל ומחכים שיחזרו הבלמים -

כמובן שההיתם צריכים לשכנע בחורה היסטרית לעשות זאת.

 

ג)נוגע לה בציצי בלי שהיא תרגיש - היא בהיסטריה... :twisted:

 

ד)מניעים את המנוע בD, מה שאני לא יודע אם לא היה שובר שום דבר...?

 

ה)צועקים שמע ישראל.

 

ו)עוד משהו?

 

 

אני הייתי גורם לבחורה לעבור דירה מירושליים לתל אביב או עיר חטאים אחרת...

 

קודם כל אין שם יותר מידי ירידות , מה שאומר שאין שם יותר מידי עליות

ואם אין עליות אין זינוק בעליה ( וגם פגיעהע בפגושים של רכבים אחרים במהלך

הזינוק בעליה...)

 

אחחחחח.... היא שווה לפחות?

פורסם

נתחיל מזה שלא כמו בגיר רגיל, בגיר אוטומטי התיבה אינה משתמשת בהילוכים לשם בלימת הרכב, היא משתמש בגלגל שיניים שנקרא "גלגל בולם" בהעברה לפארקינג שן שקיימת בגיר נכנסת לתוך השיניים שקימות בגלגל בולם ובכך "תוקעת" את הגיר, שילוב פארקינג בנסיעה פשוט מאוד ל-א יכנס, ואם זה כבר נכנס זה פשוט יוביל ל : א.בלימה של הרכב, ב.בלימה של הרכב+שחיקת השן ג.השברות של השן והמשך תנועה רגיל של הרכב (כאילו ניוטראל) זה לא יוביל ל"טחינת הגיר" ולא שום דבר בסיגנון, הבעיה היחידה תהיה שמצב פארקינג יהיה כמו מצב ניוטראל - ללא נעילת הגלגלים

 

בקשר למורה נהיגה...רכב ל-א יכול להתהפך מנעילת גלגלים קדמיים, מה זה אופנוע ? כמו הבלימה שמייצרים הגלגלים לא דיה כדי לשמש ציר התרוממות למאסת הרכב...

 

בקשר לבחורה - בהחלט !! תשובה ג :D

 

ועכשיו ברצינות....התנעה בניוטראל והעברה לD...ולא צריך לעצור בכלל אפשר להמשיך לנסוע,

פורסם

:idea: מכל השרשור הזה אני הגעתי ל-3 מסקנות בלתי-נמנעות:

 

1. היא בכלל רצתה שתיגע לה בציצי, ואתה (איזה תמים... :roll: ) הלכת על ההנדברקס.

 

2. היא כנראה למדה נהיגה אצל המורה של zvit

שטען שאם הייני נוסעים 10 קמ"ש יותר מהר זה היה יכול לגרום להתהפכות הרכב על צידו הקדמי .

 

3. בפעם הבאה שהיא הולכת להשתין, תזכיר לה להוריד את המכנסיים....

ואולי גם את התחתונים... (כל הזכויות שמורות ל-pitchshifter17 )

פוקוס 2002 2.0 אוט'

פורסם

תשובה ג' בלבד וכפרה על המכונית :wink: ........

 

 

אגב,יכולת לשלב באמת בין משיכת בלם היד ללחיצת הציצי,ואז לתרץ את זה שאתה לא התכוונת לגעת לה בחזה (כמובן,כי אתה מלאך.....),אתה פשוט לא רצית שהיא תעוף וחס וחלילה תפגע בהגה או בשימשה ותקבל מכה.........

 

ואז אתה גם היית יוצא "גיבור",והיית זוכה לראות אותה מעשנת עוד סיגריה,את הסיגריה של אחרי....... :lol:

 

בקיצור אחי,אל תתבאס,הפסדת ז**ן,אבל הצלת לה את המכונית.

 

נכון שאתה מרגיש טוב עכשיו ?....... :wink:

 

 

 

 

נ.ב

 

כמובן שכל האמור הוא בצחוק,וטוב שפעלת בקור רוח ועשית את מה שעשית.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

וואו, הת'רד הזה חצה בשעטה את שלב ההזוי ונחת עמוק בשלב הדבילי... :shock:

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.


×
×
  • תוכן חדש...