Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6784 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנה הקיט:

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/95-99-Eclipse-03-05-Lancer-Evo-4G63-T3-T4-T04-Turbo-Kit_W0QQitemZ270188801657QQihZ017QQcategoryZ33742QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

 

 

הרכב זה לאנסר 2005 עם מנוע 4G63 DOCH ידני

האם יש הכל בקיט הזה?

בעיקרון זה אותו מנוע של הEVO רק לא מוגדש

 

מה אתם אומרים על כזה דבר? (תתעלמו מהמשלוח לרגע -נגיד שאביא את זה לבד)

כמה אמורה לעלות ההרכבה של הקיט?

 

מישהו מכיר רכב בארץ שעבר הסבה כזאת? (הכוונה למנוע הנ"ל)

 

תודה

פורסם

אין שם בוכנות, טלטלים שעונים, ומחשב ניהול

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
אין שם בוכנות, טלטלים שעונים, ומחשב ניהול

אז מה יקרה? המנוע שלו יישבר?:?, אני מאמין שהמנוע יעמוד בעומס אבל יגדוש נמוך יחסית למנוע מחוזק טלטלים , בוכנות וכו'.

האם לאחר החלפת בוכנות למחוזקות וטלטלים מתאימים הוא ישיג תוצאה דומה?

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

לאחר החלפת בוכנות וטלטלים הוא ישיג אמינות. גדישה בקומפרסיה גבוהה יכולה לגרור דטונציות שיכולות לגמור את המנוע תוך כמה שניות.

אז נכון, אפשר לגדוש נמוך, אבל עדיין צריך מחשב וכולם יודעים שעם האוכל בא התאבון.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

מישהו יודע איפה אני יכול להשיג קיט מלא וכמה אמור לעלות?

בעיקרון הOUTLANDER טורבו זה גם אותו מנוע בדיוק עם טורבו שמוציא 202 כ"ס

יש למישהו נסיון עם זה?

פורסם

1. עקרונית,הקיט נחמד וגם שווה יחסית למחיר,לא אל תשכח להוסיף את המכס.

2. קח בחשבון שלא תוכל להוציא הספקים כמו במנוע EVO מקורי,למה? החלקים הפנימיים לא בנויים להספק גבוהה לעומת מנוע מוגדש במקור,בוכנות,טלטלים,קאמשפטים חמים יותר.

3. חוקיות - הסבת מנוע לטורבו היא אינה חוקית! (לצערנו..)

 

אומנם יש פה חוק שאומר לא לייעץ להחליף רכב בגלל נושא השיפורים

אך אני נתתי לך את ההסבר,מה שתחליט קדימה זה עניין שלך,בכל אופן אני הייתי חוסך לEVO.

 

עומר

פורסם

תודה על תגובתך

1. ההבדל בין הלנסר שלי לEVO (במחיר ובכח) הוא ענק

בנתיים אין לי את הכסף לכך כלל.

2. השאלה כמה כח ואיזה מומנט יהיה לאוטו עם הקיט הנ"ל?

3. האם הקיט איכותי או שקיימים קיטים טובים יותר?

אני מחפש גם כח וגם שהצריכת דלק לא תיהיה מטורפת (לדעתי עם הטורבו, אם לא מושכים אפשר להיגע לצריכה יפה מאוד כי יש הרבה יותר כח זמין בסל"ד נמוך)

3. כמה אמורה לעלות התקנה בערך?

4. אני אצטרך לתדקל 98/99 או שאוכל להישאר עם ה95?

 

5. מה ההבדל בין שני הקיטים האלה?

- http://cgi.ebay.com/ebaymotors/95-99-Eclipse-03-05-Lancer-Evo-4G63-T3-T4-T70-Turbo-Kit_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33742QQihZ017QQitemZ270189629567QQrdZ1QQsspagenameZWDVW

 

- http://cgi.ebay.com/ebaymotors/95-99-Eclipse-03-05-Lancer-Evo-4G63-T3-T4-T04-Turbo-Kit_W0QQitemZ270188801657QQihZ017QQcategoryZ33742QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

 

אחד זה T3/T4 T70 Turbo Kit והשני T3/T4 T04 Turbo Kit מה ההבדל בינהם?

מצדיק הבדל של 200$?

 

והנה עוד קיט:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/95-99-MIT-ECLIPSE-DSM-2G-4G63-T3-T4-TURBO-CHARGER-KIT_W0QQitemZ260185724256QQihZ016QQcategoryZ33742QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

 

 

תודה

פורסם

1. ההבדל ענק כי האיבו מגיעה עם סט אפ שמותאם למכונית ספורט והלנסר לא.

2. הכוח והמומנט תלויים ביחס ישר לגדישה וביחס עקיף ליעילות הטורבו בתחומי סל"ד (מפות קומפרסיה) ואיבודי חום לסביבה. תגדוש יותר, יהיה יותר כוח ומומנט (עד לשלב שהאינטרקולר לא יהיה יעיל וגם העקומות יתחילו לרדת - אם תגדוש יותר מדי).

3. לא רשום איזו חברה הקיט ואיזו חברה הטורבו. אז אי אפשר לדעת. לדעתי - איכות בינונית עד נמוכה.

4. תצטרך לתדלק ב 98 עקב יחס קומפרסיה גבוה יותר בגדישה ולהחליף שמן מנוע בתדירות גבוהה יותר.

5. הקיט השני שציינת הוא עם טורבו שיותר יעיל בסל"ד גבוה עקב A/R גבוהים יותר בקומפרסור ובטורבינה.

 

חסרים גם מזרקים בקיטים הנ"ל.

 

אם יש כזה מנוע עם טורבו, נסה להשיג את המנוע הזה ולהשתיל אותו. אולי אפילו יאשרו לך אותו כי זה נפח זהה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

אני מחפש גם כח וגם שהצריכת דלק לא תיהיה מטורפת (לדעתי עם הטורבו, אם לא מושכים אפשר להיגע לצריכה יפה מאוד כי יש

 

כל עוד השרשור הזה לא הופך למציאות, הפקת כח נוסף תהיה תמיד תוצר של שריפת דלק נוספת.

 

אם ברכב עם טורבו לא מושכים, אפשר לנסוע באותו הרכב ללא גרסת הטורבו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אני מחפש גם כח וגם שהצריכת דלק לא תיהיה מטורפת (לדעתי עם הטורבו, אם לא מושכים אפשר להיגע לצריכה יפה מאוד כי יש הרבה יותר כח זמין בסל"ד נמוך)

תודה

 

 

תמיד אפשר להגביל את הגדישה בצורה אלקטרונית ל 0.3 ביום יום ואז הרכב יצרוך פחות דלק. ואם בא לך על כוח פתאום פשוט לוחצים על כפתור והופה.

בנוסף - אתה מודע לעובדה שהכוח הזה מגיע בעיקר ב WOT, סל"ד נמוך או לא? וזה אומר שהצריכה תהיה גרועה בזמן גדישה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

חבר'ה ניראה לי שאנחנו מפספסים פה פרט אחד חשוב, הוא ציין שהלאנסר שלו מודל 2005.

רוב הרכבים מהדגם הנ"ל בשנתון הזה אוטומתיים. אם הדבר כך גם אצל פותח השרשור, הגיר יחזיק מעמד עם גדישה?

 

לילה טוב.

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם
חבר'ה ניראה לי שאנחנו מפספסים פה פרט אחד חשוב, הוא ציין שהלאנסר שלו מודל 2005.

רוב הרכבים מהדגם הנ"ל בשנתון הזה אוטומתיים.

 

 

"הרכב זה לאנסר 2005 עם מנוע 4G63 DOCH ידני"

 

תעיף מבט בהודעה הראשונה.

×
×
  • תוכן חדש...