Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6783 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

חסכתי כסף ואני מעוניין לקבל את חוות דעתכם לגבי רכישת סיאט איביזה מהשנתונים : 95-99

 

ראיתי שיש 2 סוגי מנועים 1.4 ל' , ו 1.6 ל'

 

יהיו לי נסיעות במשך כל השבוע ללימודים חצי שעה הלך חזור ויציאה פעם בשבוע מחוץ לעיר.

 

אם תוכלו לייעץ לי לגבי רכישת הרכב הנ"ל אשמח מאוד.

 

תודה רבה.

 

( נ.ב - שמתי לב שמשנת 97- 99 שינו טמבונים ורציצי לדעת כמה העלות של טמבונים , וגם צביעת כל הרכב )

פורסם

איביזות מהשנים 99 עדיפות. זאת היות והם לאחר שינוי המראה וגם הם מהדור החדש יותר - MK-3.

 

Seat_Ibiza_vr_blue.jpg

 

אני אישית הייתי ממליץ לך ללכת על ה-1.6 הזרקה, הרכב זריז וגם יחסית מהנה לנסיעה.

ה-1.4 פחות זריז אך עדיין מספק את רוב הנהגים.

האיביזה בדגמים הללו הגיעה בגרסאות של 3 ו-4 דלתות כאשר ה-4 היא נוחה יותר.

 

מבחינה מכאנית המנוע הוא של פולקסווגן ולכן הרכב גם מגלה אמינות גבוהה.

 

אם תרצה יותר פרטים תהיה יותר קונקרטי ואני ידע לאן לכוון.

 

בהצלחה!

פורסם

הרכב בסה"כ מציג רמת אמינות טובה כתוצאה מהתבססות על מכלולים מיושנים

התיבות הידניות עדיפות בכל מה שקשור לאמינות לאורך זמן.מנועי ה-1.6 עדיפים חד משמעית על ה-1.4 החלוש

כל המנועים בסה"כ אמינים ה-1.6 16 שסתומים נדיר יחסית וקשה למצוא..,מה שמשאיר אותך עם ה-1.6 8 שסתומים מוציא בסה"כ 75 כ"ס אך בעל מומנט גבוה משמעותית יחסית ל-1.4 ומגיע בסל"ד נמוך יחסית-נסעתי על גרסה זו והופתעתי לטובה.מחירי הטיפולים סבירים יחסית לסופרמיני אירופאית אך לא ברמה של "פחנועים" יפניים דוגמת:שרייד,סוויפט,ג'אסטי,מחירי הביטוח זולים.איכות החומרים ורמת ההרכבה טובה מאוד ממש כמו התאומה מבית פולקסווגן הרכב מרווח יחסית גם מאחור(לא עניין של מה בכך..).עצה שלי לך על ה-1.6 8 שסתומים משנת 98(שם קוד:"לטינו") ואילך כלומר לאחר מתיחת הפנים עדיפות לידני כמובן.

turboy

פורסם

הרכב בסה"כ מציג רמת אמינות טובה כתוצאה מהתבססות על מכלולים מיושנים

התיבות הידניות עדיפות בכל מה שקשור לאמינות לאורך זמן.מנועי ה-1.6 עדיפים חד משמעית על ה-1.4 החלוש

כל המנועים בסה"כ אמינים ה-1.6 16 שסתומים נדיר יחסית וקשה למצוא..,מה שמשאיר אותך עם ה-1.6 8 שסתומים מוציא בסה"כ 75 כ"ס אך בעל מומנט גבוה משמעותית יחסית ל-1.4 ומגיע בסל"ד נמוך יחסית-נסעתי על גרסה זו והופתעתי לטובה.מחירי הטיפולים סבירים יחסית לסופרמיני אירופאית אך לא ברמה של "פחנועים" יפניים דוגמת:שרייד,סוויפט,ג'אסטי,מחירי הביטוח זולים.איכות החומרים ורמת ההרכבה טובה מאוד ממש כמו התאומה מבית פולקסווגן הרכב מרווח יחסית גם מאחור(לא עניין של מה בכך..).עצה שלי לך על ה-1.6 8 שסתומים משנת 98(שם קוד:"לטינו") ואילך כלומר לאחר מתיחת הפנים עדיפות לידני כמובן.

turboy

פורסם
איביזות מהשנים 99 עדיפות. זאת היות והם לאחר שינוי המראה וגם הם מהדור החדש יותר - MK-3.

 

Seat_Ibiza_vr_blue.jpg

 

האיביזה בדגמים הללו הגיעה בגרסאות של 3 ו-4 דלתות כאשר ה-4 היא נוחה יותר.

 

בהצלחה!

 

הדגם הזה בארץ קיים משנת 2000, מודל 99 זה עדיין הדור היישן, MK2, כלומר זהה למודל 95.

אין איביזה עם 4 דלתות, יש עם 3 או 5.

מנועי ה-1.6 עדיפים חד משמעית על ה-1.4 החלוש

כל המנועים בסה"כ אמינים ה-1.6 16 שסתומים נדיר יחסית וקשה למצוא..,מה שמשאיר אותך עם ה-1.6 8 שסתומים מוציא בסה"כ 75 כ"ס

 

אין באיביזה מהדור המדובר מנוע 1.6 16 שסתומים בכלל. לא היה ל VW מנוע כזה באותם שנים בשום דגם.

 

 

פורסם

תודה לכולם לגבי המידע...

בדקתי כמה רכבים וכמעט לכולם היה קצה שילדה ?!

אין לי ידע כל כך גדול ורחב בנושא אם מישהו יועיל בטובו לשפוך אור על הנושא אני ישמח ..

וכמובן מה ההשלכות לרכשית רכב עם קצה שילדה..(הבנתי שזה לא כמו מכה בשילה עצמה).

תודה!

פורסם

טוב אחרי חיפוש של הרכב הנ"ל מצאתי אחת, ולאחר דיבור עם המוכר הוא הסביר שהאור בלוח מכוונים לא עובד?!

מה זה אומר ?? שהק"מ זייף?

ושהמזגן לא עובד... זה נורא כל כך או שהעלויות זולות ?

תודה רבה.

פורסם

אם הוא התכוון לאור בלוח שעונים (על מנת לראות בלילה את הלוח עצמו - סל"ד ומהירות) זה סיפור לרוב רק של נורה - זניח וזול לתיקון

אם הוא התכוון לאורות אזהרה שלא דולקים (דלק,טעינה) זה כנראה אומר שהוציאו את הפאנל ולא החזירו את החוטים (לצורך תיקון כלשהו) במקרה כזה דרושה בדיקת חשמלאי רכב

בשני המקרים זה לא מה שאמור להשפיע על הספידומטר - אם מד המהירות עובד הספידומטר יעבוד איתו - יחידה אחת

 

בעיניין המזגן - מה לא עובד? לא זורק אוויר? לא מקרר?

העלויות מתחילות במקרה זה בגרושים להחלפת פיוז וחיבור נתק קטן עד לאלפי שקלים למדחס חדש\מחודש וצנרת וכל מה שמיסביב

כמובן להתייעץ עם מזגניסט מוסמך

הדברים "הרגילים" אגב בנוגע למזגן זה מילוי גז ובדיקת וואקום אם זה המקרה ואין דליפות זה סיפור של 100-200 ש"ח

 

 

בהצלחה

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

×
×
  • תוכן חדש...