Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6808 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם יותר "בריא" לנוסע על מצב 3 בגיר אוטומט בתוך העיר? ומחוצה לה על D?

 

מומחה גירים אמר שתמיד עדיף לנסוע על מצב 3 וכאשר מגיעים ל90 קמ"ש יש להעביר למצב D תוך כדי נסיעה.

הקטע הוא שאם אני נוסע במצב 3 ומגיע לסביבות ה80-90 הסל"ד נימצא כבר על 3000 האם נסיעה ממושכת בסלד הזה לא תהרוס את המנוע?

 

 

הרכב :306 לצורך העיניין

PEUGEOT 206CC 2006:arrow:

אם המצנח לא נפתח, לפחות תהנה מהנוף.

פורסם

הכי טוב זה לנסוע על הילוך כמה שיותר גבוהה, בסלד עבודה,

 

 

בגלל זה כל האוטובלעכסמטיות נוסעות בהילוך רביעי ב-40 קמ"ש.

 

 

לעניין, D וזהו.

 

 

טיפטרוניק/העברה ידנית זה לירושלים או למשיכת סלד.

----

פורסם

השאלה היא עדיף מבחינת מה?

כוח? מהירות? דלק?

בכל מקרה D עדיף מכל הבחינות.

אני בעליה לבית שלי כ1 ק"מ של עלייה רצינית עם פניות שם בטפטרוניק הילוך שני על מנת לשמור על כוח זמין וסלד גבוה.

:-) just smile
פורסם

אז תיסע כל הזמן בהילוך ראשון.

כך אתה חוסך את כל ההחלפות המיותרות ומאריך את חיי הגיר.

 

וברצינות, בנסיעה עירונית צפופה אתה לא מגיע כמעט להילוך רביעי, וגם אם כן, זה לא משנה, כי אין שום בלאי מיוחד.

 

מצב 3 מיועד לבלימת מנוע בירידות, להחזקת המנוע בסל"ד גבוה יותר בעליות, לנסיעות בשטח הררי, לגרירת נגרר ווכו',

כמוו גם המצבים 1 ו-2, בתנאים יותר קיצונים.

 

 

פורסם
לעניין, D וזהו.

 

הרי ידוע שההחלפות שוחקות את הגיר אז למה לא לנסוע בהילוך שני למשל? כך לא יהיו מעברים תכופים בין שני לשלישי ולהיפך. בהילוך ראשון ממש לא בא לי לנסוע כל הזמן.

×
×
  • תוכן חדש...