Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6813 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם חברי הפורום המלומדים!

אני חדש כאן והתרשמתי מהידע הרב של חברי הפורום.

ועכשיו לשאלתי:

יש לי דיהטסו סיריון מודל 99 גיר אוטומט.

הבעיה היא שאני מניע את הרכב בבוקר לאחר הלילה או לאחר שהרכב עמד כמה שעות טובות

(האוטו קר) אני יכול לשלב להילוך אחורי בלי בעיה אבל כשאני מעביר לראשון,שני או דרייב

ההילוך לא משתלב.

אני צריך להמתין מס' דקות עד שהמנוע יתחמם ואז ההילוך נכנס.

לאחר שהמנוע חם אין בעיה בנסיעה ההילוכים עוברים "חלק" אבל כשהאוטו עומד זמן מה

יש בעיה בשילום הילוך קדמי.

ראוי לציין שהילוך אחורי משתלם בכל מצב!!

 

אז מה הבעיה לדעתכם?"הלך" הגיר"????

פורסם

מתי הוחלפו לאחרונה ברכב שמן ופילטר גיר אוטומטי ?

יש להחלפה כזו השפעה על החלפת ההילוכים.מעבר לכך יש תקלה נוספת כנראה.

הפתרון הטוב ביותר כדי לגלות את התקלה יהיה להשאיר את הרכב לחניית לילה במכון לגירים אוטומטיים מומלץ הפורום או שהינך מכיר ושם יניעו את הרכב בבוקר ויוכלו לתת חוות דעת בהתאם לממצאים שיגלו.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

הכוונה למסנן ופילטר של גיר אוטומטי לא של שמן מנוע.

אם אמנם הוחלפו שוב כמו שכתבתי לך הפתרון -במכון לגירים אוטומטיים לאבחון מקיף.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

האם למישהו יש הערכת מחיר בנושא לפני שאני נכנס למוסך שאני לא מכיר לגירים אוטו'

ו"קורעים" אותי במחיר!

פורסם

כן בדיוק.

ואז לאחר איזה דקה שאני מעביר בין ניוטרל ודרייב אז פתאום הוא נכנס לדרייב.

אבל לאחר כמה דקות שהמנוע חם אין בעיה להעביר ולהכניס לדרייב..

פורסם

הנושא מוכר וידוע, ואם הייתה עושה חיפוש היית מגלה שהידע של מומחי הפורום צרוב כאן לנצח.

 

הנה דוגמא.

 

ועוד מלא מאבא'לה, הח' מסנן ונוזל תיבת אוטו' במרבית המקרים של בעיות תיפקוד תיבה לא פותר מאומה. במיוחד עם חסר הילוך/ים או החלקה.

פורסם

ובדוגמא שניתנה, האחרון שענה שם, ספי, הנו מנהל מכון לגירים אוטומטיים בפ"ת ומומלץ לך ליצור איתו קשר ולהתייעץ איתו כי הוא ושותפו אמינים, מקצועיים והוגנים ולט' ישר שלו הנו 057-3868964 ולשותפו יניב 057-4561723.

נא עדכננו בתוצאות וממצאים.

בהצלחה ובברכה - רפי לין :-)

×
×
  • תוכן חדש...