Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8292 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מאמין שבאמת להחרים מוצרים גרמנים בכלליות זה דיי מוגזם

אבל פולקסווגן אני לא עולם לא יקנה יסע או יסתכל אפילו עליה כי לדעתי זה כבר מוגזם

כי חברה שהוקמה ישירות על ידי היטלר עצמו ושאני יהודי דור שלישי לניצולי שואה יקנה זה כבר עובר את הקו האדום שלי... אני לא בא להיות קטנוני והגיד גם אודי לא כי פולקסווגן קנו אותם אלא רק פלקסווגן כי העבר הנאצי של החברה הוא בלתי מעורער וקשור ישירות למשטר הנאצי ולכן לעולם עד שאני ימות אני לא יסע בפלקסווגן וכל הישראלים המעפנים שנוסעים בגולף וכל החרא שהם מייצרים נראה לי לא מבינים או יודעים היסטוריה ומאיפה החברה הזאת באמת באה או שהזילות בעניין השואה כבר הגיעה לשלב שלאנשים כבר לא אכפת :mad:

 

החיפושית עצמה לפי מה ששמעתי יוצרה בשביל היטלר עצמו ובהשראתו...

 

אבל בלי קשר עכשיו מה שאתה אומר זה טיפשי כי אם כבר צריך להתגאות באיך שאנחנו התגברנו על הגרמנים, הפכנו את היוצרות, הם עכשיו במקום להתייחס אלינו כעבדים, הם צריכים אותנו בשביל שנקנה את הסחורות שלהם, אני חושב שזה יפה לראות איך היהודים אחרי כל מה שעברו יותר חזקים וטובים מהגרמנים ואיך פיתחנו חברה איכותית ומשגשגת (אולי לא כרגע אבל מה שהשגנו ב50 שנה הוא מכובד מאוד) וזה שאנחנו קונים מהם סחורות אחרי מה שהם עשו לנו מראה שהתגברנו וכמה אנחנו חזקים וזה גם מראה כמה שאנחנו שונים מהם, יותר טובים מהם, להזכירכם הם בזמן השואה החרימו מוצרים יהודים, אם אנחנו נחרים מוצרים שלהם זה התחלה של גזענות הפוכה וזה לא יגמר אנחנו צריכים להראות שאנחנו לא גזענים, שבנו יש רחמים וסליחה ושאנחנו יותר טובים מהם.

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

×
×
  • תוכן חדש...