Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6837 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יתרונות וחסרונות

מה עדיף על מה ולמה?

 

JL AUDIO E4300

או.

JBL GTO 75.4

 

שני המגברים הם 4 ערוצים וגישור לסאבוופר

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

אני הולך להגביר איתם

2 קומפוננטים בדלתות הקדמיות של MB QUART RVF 216

סאב וופר של KICKER CVR12

וזוג רמקולים 6X9 אין לי מושג עדיין של מה

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

לפני שאתה ככה מחבר 800 אלמנטים על מגבר אחד, בוא תיקח אויר ותקרא קצת בפורום, על התנגדויות של סאבוופרים, קומפוננטים וחיבורם, וכו'.

 

ועכשיו ברצינות.

דבר,מה אתה רוצה לחבר למגבר 4 ערוצים אחד?

פורסם

לא לא לא..

יש לך טעות, 4 ערוצים + גישור אומר ככה (אחד מהשניים לבחירתך):

 

- זוג רמקולים + סאבוופר.

 

-2 זוגות רמקולים.

פורסם

אתה לא יכול להפעיל את כול האלמנטים אל אותו מגבר .

זות אומרת שאתה תוכל להפעיל אבל וזה אבל גדול זה לא ישמע טוב זה אפילו ישמע רע ולא נכון {לא פדר לא איזון בן הבמה הקידמית לבמה האחורית . ובכלל למה רמקולים מאחור?} אלה אם כן אתה הולך להוסיף מגבר נוסף

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=477352 המערכת שלי למכירה....
פורסם

לא הבנתי

יש אצלי בורות בעניין ואני אשמח עם תסביר לי

אני הבנתי שעם יש לי מגבר 4 ערוצים + גישור לסאב אחד מאלה שרשמתי למעלה

אני אוכל לחבר שני קומפוננטים סאב וופר ממש טוב ושתי רמקולים אחוריים

והקומפוננטים הם של MB QUART RVF216

וסאב כניראה שאני יצטרך ליהתפשר וליבחור בבחירה אחרת בוא תסביר לי איך אני בוחר

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

ובוא ננסה לנסח עוד שאלה

עם אחד מהמגברים האלו

שהם בעלי 4 ערוצים וגישור לסאב

איזה רמקולים יתאימו בצורה הטובה ביותר להגביר איתם וכמה רמקולים + סאב המגבר יוכל ליסחוב?

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

ולמה חבר שלי יכול להגביר בעזרת

מגבר של בוס 5 ערוצים ב1500 ש"ח

2 רמקולים אחוריים של דרגסטאר

סאב וופר של רוקפורד

ושני קומפוננטים של בוס

ושומעים נחמד.

והמגבר שאני חשבתי לירכוש בהרבה יותר טוב ממנו לפי סיקורים

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

תראה יש הרבה ללמוד אתה שואל שאלות נורא חובבניות, בנעוץ יש לך אשכול הסברה על הכל תיקרא קצת ויותר עדיף שתתן תקציב של מחיר ואנחנו כבר נגיד לך על איזה מגברים+רמקולים וסאב ללכת.

 

נשמח לעזור.

פורסם

אתה צריך להבין שהמגבר 4 ערוצים כלומר רק ארבע רמקולים יכולים להיות מחוברים או שני רמקולים וסאב

זאת אומרת במצב הראשון אתה יכול להגביר את הקומפוננט שלך ואת האחרויים זאת אומרת סאב בחוץ

במצב השני אתה יכול להגביר את הסאב בגישור (תופס במגבר שני ערוצים)ואת הקומפוננט או את האחוריים

אני מקווה שעכשיו זה קצת יותר ברור

בכל אופן במקרה שלך ההיתי לוקח את הjbl ומוריד את האחוריים או שמשאיר אותם אבל מחבר אותם לרדיו דיסק

שיהיה בהצלחה

אורן.

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

ודרך אגב

כשמודבר במגברים טובים כמו אלה שציינתי למעלה

ולא מגבר ב1000 ש"ח

הבנתי לפי דיעה של מומחה

שאני אוכל לחבר 2 זוגות רמקולים

וסאב וופר לחבר לגישור של המגבר לסאב פשוט לשים מיציאה של הגישור כבל והכול יעבור מצוין

אומנם המגבר יתאמץ יותר אבל לא משו שיגרום לו להרס או לבלאי גבוה

אומנם סאב וופר וזוגות רמקולים שיתאימו למגבר זה

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

×
×
  • תוכן חדש...