Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לסלי !

 

אתה חושב שדובי יודע משהו ?

 

אל תתייחס אליו, הוא סתם רוצה לחמם אותך !

 

מה שחשוב ששנינו יודעים מה טיבו של לאוב ביחס לאחרים, הרי הוא מעל לכולם בכמה דרגות ואם הוא לא יזכה באליפות

זה בגלל שדובי ניחס אותו, ברור !!!

 

וברצינות. הטקטיקה בלתי נמנעת כשהפאטרונים של הקבוצות מוציאים כל כך הרבה כסף והנהגים תלויים בהם לקידום מעמדם !

אין ברירה,אנו נסתפק בדו-קרב בסוף העונה באצטדיון של ה"סטאד דה פרנס" שם התנאים שווים לכולם ויכולים להנות מתחרות מותחת ומעניינת.

 

בקשר לאליפות-נקווה שהנאחס יעבור לגרונהולם הפעם לשם איזון וכך לאוב יחזור למקומו הטבעי !!

 

אני מאמין שהוא מסוגל לזה ללא "עזרתו" של דובי !! :lol::lol::lol:

 

מישל

פורסם

הנה אני שלום לכולם:lol:

 

דובי מעניין שהפסקת לדבר על מה שקורה בין האחים סולברג:twisted: אמרתי לך שתוכל את הכובע בסוף העונה נכון? תכין כובע גדול.

 

וקצת ברצינות נראה לי שבשנה הבאה תהיה תחרות קצת יות רצינית בין סובארו, פורד, וסיטרואן.( אני מקווה לפחות).

 

המשיכו לנהוג בזהירות ונתראה באימון הקרוב זלמן

פורסם

שלום לכולם

כמה דברים

1 שידור עם פינה חדשה ,כרגיל בערוץ הראשון "ראלי עולמי" מוצ"ש

2 הטקטיקה של סיטרואן עבדה בחלקה,דובל ה"מופרע" לא הצליח להתברג ולהנחית למרקוס עוד 2 נקודות.

3 מה שברור הוא שהירבונן טוב יותר מסורדו (ראו תוצאות שלו מתחילת העונה)

4 לואב נהג אולטימטיבי וכבר תפס את מקומו בהסטורייה כנהג הרב גוני הטוב ביותר.

5 מרקוס שונא שינאת מוות נהיגה באספלט, אך כספורטאי אמיתי לקח שיעורים פרטיים בנהיגת אספלט לפני קטלונייה.

6 קורסיקה, הביית השלישי של לואב (גרמניה,ספרד,קורסיקה)

7 צפו לבכורת סוזוקי 4X4 עם נהגים אלמוניים

הימור שלי

האליפות הזו תוכרע במירוץ האחרון (בסתר ליבי? כמובן לואב)

מרקוס נהג מעולה ומראה זאת בשנת הפרישה שלו

שאלה

אם היינו משווים בין נהג פורמולה לבין נהג ראלי,נסקאר,אינדי,מסלול אספלט(DTM) מי לדעתכם נהג טוב יותר?

אבל אנא עם נימוקים

דני לוי

מירוצי מכוניות

פורסם

זלמן

 

לא הפסקתי לדבר על האחים סולברג, הפסקתי יחסית להתעניין בראלי, כמו שבטח שמת לב בפורום בחודשים האחרונים וב-MOTORI וחזרתי לאהבתי הישנה ומקורותיי בפורמולה-1.

יש לי דעה מאד מגובשת לשניהם . ה-SHOW של פטר סולברג גונב הרבה מאחיו אבל אין לי כוח להתווכח על זה.

 

 

דני

דובאל ? - אתם זוכרים מה כתבתי עליו לפני זמן מה בהקשר של היכולת והנהיגה שלו ותקפו אותי פה ?

דובאל רק עוד נהג וההבלחה בראלי גרמניה היתה בהתאם לזה, סיטרואן היו צריכים לשים ליד ההגה של הקסארה השלישית נהג צרפתי (שמעתי מישהו אומר פניצי ..? ) אבל אין לי כוח כרגע להיכנ סלויכוח הזה .

 

אני לא יודע עד כמה הירבונן טוב מסורדו, הוא יותר בשל ממנו כרגע והרבה ייותר מגוון ממנו אבל תנו לסורדו שנה-שנתיים ניסיון, כמו שיש להירבונן והוא בהחלט מסוגל להוכיח את עצמו, הכי טוב שאפשר.

 

אם בקטלוניה גרונהולם התקשה יהיה לו בקורסיקה הרבה יותר קשה, הכבישים שם הרבה יותר צרים וקשים לנהיגה .

 

לגבי איזה נהג יותר טוב - מסלול או ראלי ...בוא נפתח שרשור אחר , זה ראוי למקום של כבוד ודיון מעמיק בנושא.

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

דובי

קודם כל חבל שאתה מתעניין פחות בראלי (אני שומע נימה של יאוש?)

ל"קרונוס" סיטרואן יש בעייה של חסויות

הספונסר הראשי הוא בכלל אוסטרי, לכן מנהל הבנק סטוהל נוהג שם,ועם כל הכבוד מנפרד נהג טוב וזהו!

הגישה של "קרונוס" היא:" תביא כסף ,קבל רכב" ,ראה מקרה אנדרסן שהודח מהWRC עקב שביתה באמצע מירוץ.

דובל הביא כסף ולכן הוא משתתף,האחים פניזי לא פריירים הם טוענים ובצדק שהם נהגי השורה הראשונה בעולם ולכן מי שרוצה בהם שישלם.

דובל נהג אמיץ ומטורף, כרגע הוא די מרוסן ע"י נווט וותיק ומצויין,אני עדיין מאמין בו קצת אימונים למוח וקצת בגרות והוא בטופ.

היה פעם באשקלון מטורף דומה, רוני סמדרסמן זוכר?

מר מישל בשבילך!

למה לא תפתח פינה בפורום או באירדא על אשקלון? כלומר על נהגי אשקלון? אז והיום? (לא על המירוצים, אלא על הנהגים בלבד)

היסטורייה יפה של מטורפי שנות השמונים? תמונה של אז ,של היום, קצת הגיגים.

אולי אירדא 2007 ילמדו איך רצה אז ליגה של 7 שנים רצופה?

במוצ"ש הקרוב שימו לב איך "לטבלה" סקודה פקיד הבנק החליף מלתחת משקפיים ונראה היום כגובה המחאות.

סוף שבוע נעים

דני לוי

מירוצי מכוניות

פורסם

דובי

למה אתה כל כך עייף מויכוחים? זה מה שמעניין פה, לא כך? :wink:

לדעתי דובאל כן נהג עם פוטנציאל אבל צריך יותר שליטה עצמית.

גם בקטלוניה הוא נתן ביצועים מעולים שללא ההחלקה בסטייג' הראשון היו מביאים אותו הרבה יותר גבוה בטבלה.

לדעתי המקום השני בגרמניה לא היה במקרה, מה שכן היה במקרה זה שהוא לא איבד את הריכוז ואת הדעת...:lol:

 

דני

אתה באמת חושב שפניצי (ג'יל, הוא היחיד שאני מכיר, צר לי) כל כך טוב?

אולי בעבר הרחוק, אבל בעבר הקרוב הוא לא נתן תמורה בעד האגרה...תקן אותי אם אני טועה, אבל פודיום לא היה לו בשנים האחרונות ואני לא בטוח שגם סיום בחמישיה המובילה.

את השורה האחרונה על לטבלה והפקידים לא ממש הבנתי...

 

בכל מקרה, כיף של עונה ואחלה עתיד לפנינו

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם

הכלל הידוע בחיים זה הגורל שלפעמים מתעתע,או המשפט הבנלי שאומר: האיש הנכון בזמן הנכון במקום הנכון.

פניזי נהג ברמה גבוהה מאד אבל הימר פעם על קבוצה נחשלת לרמתו ונמוג (מיצובישי),זאת כי הוא היה טיפש לא לקבל הצעה מסיטרואן להיות מספר 2.

לטבלה במראהו הוא אנטיתזה לנהג, אבל הנ"ל החליף משקפיים ופשוט זה הצחיק את כל החברים באולפן.

נהגתי פעם לצידו של פרנסואה דלקור, עוד נהג ברמה גבוהה מאד שהתאדה.בוגלסקי,ועוד

פעם דיברנו על כך שסבב הכסאות בWRC קטן למעשה (פיגו,מיצובישי,סקודה,סיאט,טויוטה,יונדאי,פרוטון,)כולם בחוץ

לכן המון נהגים ברמה אינם בסבב.

דני לוי

מירוצי מכוניות

פורסם

כמובטח, העלתי את הקטעים בהם הוזכר מקריי בתכנית ה-PREVIEW של יורוספורט-

את החלק הראשון ניתן להוריד מפה:

 

http://www.filefactory.com/file/ece33b/

 

ואת הקליפ לכבודו, שהוקרן בסוף התכנית, ניתן להוריד מפה:

 

http://www.filefactory.com/file/6c6b7e/

 

 

יגאל.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם
דובי

למה אתה כל כך עייף מויכוחים? זה מה שמעניין פה, לא כך? :wink:

לדעתי דובאל כן נהג עם פוטנציאל אבל צריך יותר שליטה עצמית.

גם בקטלוניה הוא נתן ביצועים מעולים שללא ההחלקה בסטייג' הראשון היו מביאים אותו הרבה יותר גבוה בטבלה.

לדעתי המקום השני בגרמניה לא היה במקרה, מה שכן היה במקרה זה שהוא לא איבד את הריכוז ואת הדעת...:lol:

 

דני

אתה באמת חושב שפניצי (ג'יל, הוא היחיד שאני מכיר, צר לי) כל כך טוב?

אולי בעבר הרחוק, אבל בעבר הקרוב הוא לא נתן תמורה בעד האגרה...תקן אותי אם אני טועה, אבל פודיום לא היה לו בשנים האחרונות ואני לא בטוח שגם סיום בחמישיה המובילה.

את השורה האחרונה על לטבלה והפקידים לא ממש הבנתי...

 

בכל מקרה, כיף של עונה ואחלה עתיד לפנינו

 

לסלי

 

עייפות טיבעית, לא נורא.

 

האחים פניצי הם פשוט ז'יל והרב שעובדים כצוות - אחד נוהג (ז'יל) והשני מנווט ואתה מכיר רק את ז'יל כי באופן טיבעי הנהג יותר מפורסם .

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם
עייפות טיבעית, לא נורא.

 

האחים פניצי הם פשוט ז'יל והרב שעובדים כצוות - אחד נוהג (ז'יל) והשני מנווט ואתה מכיר רק את ז'יל כי באופן טיבעי הנהג יותר מפורסם .

 

 

דובי

 

תודה דובי

והם באמת כאלה טובים כמו שדני אמר?

לדעתך כמובן...

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם

ז'יל פניצי היה תותח על אספלט והועף מקבוצת פיג'ו בגלל עקשנות שלו ושל הקבוצה וחבל...

 

על אספלט לא היתה לו תחרות ועל עפר הוא הלך והשתפר, מולו בקבוצה היה דלקור , לאחר ויכוח מטופש מול המצלמות קרנו בעיני הקבוצה ירדה.

הוא רצה בהמשך חוזה לעונה שלמה והם רצו לתת לו חוזה רק למרוצי האספלט בקבוצה הרישמית וחוזה נוסף בקבוצת-משנה למרוצי העפר, הוא כמובן לא הסכים, עבר למיצובישי , עם ה-WRC הלא מספיק טובה ושם היתה תחילת הסוף.

יחסיו עם פיג'ו חזרו להיות טובים והוא עשה את כל עבודת הפיתוח של ה-207 S-2000 .

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

×
×
  • תוכן חדש...