Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6818 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי הזעקה של קליפורד יד שניה עם כל הסחמה אך אין לי את הפירוט של כל חוט. הדגם הוא syber2

אם מישהו ירשום לי כל חוט לאן הוא הולך זה מאוד יעזור...

הדבר השני הוא שיש לי רצון עז לחבר שעון טורים מקורי לרכב שלי אך אמרו לי שזקוקים לחיווט מחדש.

הרכב הוא סובארו dl סטנדארטית, השעון הוא של gl. אני מעוניין בפירוט של החוטים ללוח, או אם מישהו יודע את ההבדל בחוטים.

מקווה שמישהו יוכל לעזור.

נדב.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עזרה דחופה:

 

מישהו יכול לתת לי את הפרוספקט של הצמת חוטים של הלוח שעונים של הdl בהשוואה לgl

 

הבאתי לוח שעונים של gl אבל הלוח אוטומטי בהשוואה ללוח שלי שהוא ידני (של dl כמובן)

פורסם

אני ממש לא רוצה להישמע מעצבן,

אבל הייתה צריך לבדוק את העיניין של השעון טורים לפני שקנית,

בכל מקרה אתה יכול להתקשר לסתם חשמלאי רכב לשאול,

וחוץ מיזה בדקת את תקינותו של הלוח? כולל הנורות שבו?

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

עשיתי סקירה לפני שקניתי....הבנתי שזה לא הכי פשוט אבל אפשרי ואם זה אפשרי אני יעשה את זה...

לכן אני זקוק לעזרת הפורום שאולי יש למישהו את סחמת החוטים של הלוח של הgl? בהשוואה לdl

×
×
  • תוכן חדש...