Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך אתה אוהב לנהוג ברכב שלך ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8628 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יפה...

 

:D:D:D:D

 

אתה עושה לנו חידונים? כמה זה & וכמה זה #???

 

שאלה לבגרות במתמטיקה, בנוסח עדות "החידה השבועית לילד" -

"תומר נוסע במהירות 220 קמ"ש ב- 6900 סל"ד. הוא מאיץ עד מנתק ההצתה, אך אבוי! הסקאלה נגמרה! התוכלו אתם, ילדים, לומר לתומר באיזו מהירות הוא נסע?"

 

אגב,תומר - תמיד רציתי לשאול אותך מה דעתך על השורה הידועה -

"מאה ושלושים קילומטר בשעה בסוסיתא-כרמל אדומה..."

 

השיר לא נראה לך מסית נהגים תמימים לגרום לעיכובים מיותרים לתנוע? :D

 

איתן.

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

לגבי פרודיג'י, זה הדיסק הגדול באמת שלהם. אני משתדל *לא* לשמוע אותו בנהיגה, מסיבות ברורות... :wink:

 

ד"א, אם מדברים על המכוניות שלהם, השמועה טוענת שקית פלינט היה מהראשונים להזמין.. TVR Speed 12.. (בערך 700 כ"ס, בערך טונה). השמועה עוד מספרת, שTVR ירדו מהר מאוד מהרעיון לספק את המכונית ללקוחות "רגילים" מחשש שיפגעו בעצמם.

אבל אחרי הכל, זו רק שמועה :)

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
בשבת בבוקר הגעתי בחמישי למנתק . סוף הסקאלה (220) זה 6900 סל"ד והיו לי עוד 500 לשחק. אני חושב שזה היה 2#$ קמ"ש. ברקע - MUSIC FOR THE JILTED GENERATION של הפרודיג'י. שיר - SPEEDWAY - שיר ההתחרעויות האולטימטיבי שלי.

זה שיר שנכתב על רייסים באזור אסקס שבבריטניה (למי שלא ידע) והיה הימנון הCRUISES של שנות ה 90.

 

לליאם האולט, קלידן הפרודיג'י , יש 911 טורבו RUF, פרארי 355 וסיירה קוזוורת' RS500 עם 400 כ"ס.

 

לקית' פלינט יש אסקורט קוזוורת' משופרת ו17 אופנועי כביש כבדים.

 

וד"א - ב2#$ קמ"ש, עם חלון נהג פתוח, הרוח עושה לך בפה כזה אההההההההה ואי אפשר לסגור אותו.

8)

 

 

עקפתי אותך על 240 אם לא שמת לב באותו יום תוך כדי שאני שומע את Weather Experience

 

ובוולוו 260 כש- Nothing Else Matters מתנגן לו בצ'ינג'ר

 

ביום אחר כשנסעתי 240 בוולוו עם חלונות+סאנרוף פתוחים ביום רוח חזקה (כן זה אפשרי!), ולקחתי סטיה יחסית חדה, הרגשתי לרגע שהאוטו מנסה לעזוב את הקרקע ולהמריא :shock:, אבל מיד הוא חזר למציאות :D

 

 

יש להבהיר כי התגלו אצלי עקבות למחלת נפש שגורמת לי לדמיין דברים שלא קרו מעולם! :shock::lol:

Finger's gonna kill me.

פורסם

אני דווקא מאוד רציני.

יצאנו בחמש בבוקר לכיוון כביש הצפון.

כמו תמיד - מסכימים שעד כביש הצפון נוסעים 100 - "מינהלתית". יציאה מגשר רוקח בחמש בבוקר - בקק"ל כולם על 200...

 

אני אשם שלנהגים שמשתוללים בכביש יש זין קטן?

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

איזה גבר......

הקיצר חלון ליד נהג פתוח ( השני לא כי אין חלונות חשמל :) , פחות 50 קילו ... :) )

מוסיקה .... בבוקר לא אבל בדרך חזרה איזה children of bodom או משהוא טוב.... paradise lost למצב רוח רגוע ... ואני משאר dires streits למצב רוח של ממש רוגע של פקק.......

 

ווליום מכובד... אך לא מרעיד מדי ( מספיק בהחלט... :) )

 

ירושלים/פרויד בחיפה נתקפים עם מינימומ ביטרייט של 120 ומעלה על 16יות או חלקי 32 בדאבל :)8)8)8)8)

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...