Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6851 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכבים הללו הולכים חזק מתחת למחירון.

תגיד לו שיקח איתו את המערכת, ותן לו סכום נאה מתחת.

אין לרכב נתונים מיוחדים מלבד ק"מ קצת גבוה, שהוא לא גבוה לשנתון ,אבל ניתן למצוא נמוך יותר.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
היה לי 106 XS אוטומט שנת 96, הרכב פשוט לא זז, במיוחד שמסביבך לכל ה 1.6 יש בסביבות

ה-125 כ"ס להונדה סיויק ו113 לסופר לנסר\בלאנו.

 

TOMER- לפי התגובות שלך נראה כאילו אתה מוכר את הרכב, שים לב למה שרשמת במהלך הת'רד.

 

xena- פיג'ו 306 שנת 99 עם יד 3 ו145K זה גבוה מאוד, אינני מבין מדוע אתה

נמשך לרכבים כאלה שבקלות אפשר למצוא יד 1 עם 100K, מפתיע שהבעלים רוצה 4 מעל המחירון,

אני הייתי מוריד לו 4 מתחת למחירון.

דעתי שאתה לחוץ מדי למצוא רכב ובסוף תתפשר כמעט על כל מה שתמצא,

קח את הזמן ותמצא רכב שמור עם יד נמוכה וקילומטר נמוך.

 

לא מוצאים בקלות רכב שנמצא כמעט 10 שנים על הכביש שהוא יד 1 עם 100K ק"מ.

145K ק"מ לרכב שנת 99' זה לא נורא (16K לשנה) ויד 3 זה גם לא בשמים. ברכבים כאלו שעלותם אינה גבוהה הנתונים האלו פחות משמעותיים ומה שחשוב יותר זה מצב הרכב.

בכל מקרה, 4K מעל המחירון על 306 מודל 99' זה מוגזם...גם אם יש לו קולנוע בייתי בפנים.

 

לפותח השרשור- אני בעד חיפוש 306 במקום 106. יותר "אוטו" בתוספת לא גדולה של כסף, יש גם הרבה אפשרויות בשוק ולכן אתה צריך לשבת שבועיים על הלוחות ולמצוא לך אחת שמורה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

תודה רבה לכם. אתם עוזרים לי לא להתפתות לפשרה. אני מחפש בלוחות כבר חודש וה 1600 פשוט לא צץ. יש המלצות חיפוש?

פורסם

xena- אם יורשה לי, קודם כל בקניית רכב- אל תמהר ואל תתפשר! (סתם עצה כללית)

הצעה שלי- תבדוק את ה106 XS 1600 - ולא 1400..

רכב זריז (לא מהיר- זריז, יש הבדל)

בהצלחה.

פורסם

מוזר לי קצת התלבטות בין 106 ל 306 אלו שתי רכבים ששונים

משמעותית בגודלם, 106 ו 206\205 עוד דומות אבל ה-306 גדולה יותר.

מה אתה מחפש ברכב בסופו של דבר?

הגודל הוא לא פרמטר?

אגב, 306 מנוע 1.4 נשמע לי כבד מאוד במיוחד אוטומט.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם
היה לי 106 XS אוטומט שנת 96, הרכב פשוט לא זז, במיוחד שמסביבך לכל ה 1.6 יש בסביבות

ה-125 כ"ס להונדה סיויק ו113 לסופר לנסר\בלאנו.

 

TOMER- לפי התגובות שלך נראה כאילו אתה מוכר את הרכב, שים לב למה שרשמת במהלך הת'רד.

 

xena- פיג'ו 306 שנת 99 עם יד 3 ו145K זה גבוה מאוד, אינני מבין מדוע אתה

נמשך לרכבים כאלה שבקלות אפשר למצוא יד 1 עם 100K, מפתיע שהבעלים רוצה 4 מעל המחירון,

אני הייתי מוריד לו 4 מתחת למחירון.

דעתי שאתה לחוץ מדי למצוא רכב ובסוף תתפשר כמעט על כל מה שתמצא,

קח את הזמן ותמצא רכב שמור עם יד נמוכה וקילומטר נמוך.

דווקא הידנית מאוד זריזה בתוך העיר, ואני מדבר על גרסאת ה 1400.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

ה 1.6 גיר רגיל בדגם ה XS נותנת פייט טוב יחסית לרוב המתחרות.

האוטומט פשוט זוועה, קשה לי להאמין ששלי הייתה עגלה באופן מיוחד אבל אני מדבר

על תאוצה ל 100 שנפלה מול כל רכב החל ממיצובישי לנסר וקרב מעניין מול מיצובישי

מגנום אוטומט.

גיר הוחלף לחדש ועדיין לא הורגש שום שינוי.

הייתי מתרחק מאוטומט כמו מאש בדגמים האלה מה גם שגיר חדש על לי בסביבות ה- 5K.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

ידנית לא ידנית ה306 1400 פשוט לא זזה ואין כאן וויכוח בכלל, הרכב מרגיש כבד בכל מידה אולי ליד סמארט היא זריזה!

 

הייתי אומר לך למקד את החיפושים שלך על 106 XS מדור שני (97-98) בתקווה למצוא אחת שמורה, ד"א יש לי חבר שיש לו אחת 3 דלתות יד שנייה(נקנתה מיד ראשונה) אישה עם 80 אלף קילומטר אוטו בובה מעולם לא עשתה קונצים! המציאות היותר עגומה מראה שהסיכוי למצוא רכב כזה שואפים לאפס הערסים אוהבים את ה106ים והם נותים לשבור אותם בצורות ראויות הערכה

 

אם אין לך בעייה עם 306 5 דלתות תוכל למצוא המון ידניות 1600 שמורות!

 

אבי.

פורסם

אני לא מוכר שום רכב.

 

האוטו שלי שנת 97 עם 151 אלף ק"מ יד 4, לא מתלונן ולא מתכוון למכור.

 

גם ככה זה 1600, מי יקנה עגלה כזאת?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
ידנית לא ידנית ה306 1400 פשוט לא זזה ואין כאן וויכוח בכלל, הרכב מרגיש כבד בכל מידה אולי ליד סמארט היא זריזה!

הוא דיבר על 106 XS 1.4 ידנית.

אם כבר 306 אז למה לא XSI כבר להנות עד הסוף?

ההתפשרות היא 1.8 ל 1.4 אין מה לבוא בחשבון בכלל.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם
לכל אלו עם הטעות במוסך, אולי חשבתם שצריך לבדוק את הטיפולים שלפני 240 ? נאמר 230 או 220 או שזה 130 או 120 וככה בעצם להבין אם יש טעות ולפתור את הסיפור ?

בכל מקרה: 106 XS, שמורה ככל שתהיה, עם 250K ק"מ לא כדאי לקחת, אלא אם הוא מציע לך את האוטו ב60% מערכו.

יש GTI\S16 שנמצאים עם ק"מ קרוב לזה עם מנוע מקורי שנוסעים הרבה יותר טוב מרכבים שעברו 140-180 ק"מ, ואני מדבר על רכבים שעובדים לא XS ולא XR אלא דגמי הספורט של 106 , הק"מ הוא הוא רק כמה מספרים לא חשובים אם טיפלו ברכב כמו שצריך.

(ולא אני לא מדבר על הרכב שלי)

פורסם

250K על רכב שהוא לא נדיר ולא רכב ספורט? על מה ולמה?

אני לא מדבר על XSI\ראלי שקשה למצוא ואין הרבה ברירה לגביי

כמו הקילומטרז', אבל רכב שיש כמו זבל חבל לקנות ביד גבוהה

וקילומטרז' גבוה.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

אני דיי מאוהב ב 306 ואשמח לשמוע דברים רעים עליה לאיזון. את ה 106 1400 פסלתי מטעמי עגלתיות (כך גם 306). לא נסעתי על ה 106 1600, אבל אני מנחש שהשינוי מה 306, גם אם יהיה גדול במיוחד, לא ישכנע אותי שכן ה 306 יפה בעיניי, מרווחת, נוחה בהרבה מה 106.

 

לכל אלו שאומרים שיש 306 1600 שמורות בשפע, תוכלו לומר לי היכן? אני כבר חודש יושב על הלוחות וכלום. הכי שמורה שמצאתי רוצה 4K מעל המחירון ואין לכך הצדקה (לא שיש לי בעיה לשלם מעל מחירון אך לא במקרה הזה).

 

ביום א' אני נפגש עם 306 עם 215K יד 2 במצב שמור מאוד (יד ראשונה איש צבא שנסע כל יום לבסיס ועשה בערך 180K, והיד השנייה היא בחורה תל אביבית שעשתה איתו 30K שאמורים להיות עדינים). בעיקרון אינני מעוניין, אך אני נוסע בכל זאת לראות. מחירון הוא 21K. אני אומר שיש מקום לשקול אם המחיר יהיה מצחיק בגדר לקנות ולזרוק (נגיד 12-13K). שכן מי יקנה רכב כזה (אני?). אני מניח שאין סיכוי לירידה כזו אבל אסע בכל זאת.

פורסם

פורסם כאן הרכב הבא:

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=44&ModelID=34&SubModelID=309&FromYear=1996&UntilYear=1996&Hand=4&Auto=0&fromPrice=&untilPrice=&Info=%F7%E1%EC%E5%FA&ImgOnly=1

ואני תוהה... (סלחו לי על הבילבול)

פולו 96 שמורה או להמשיך לחפש. לא מדבר מתוך לחץ לסגור. קיבלתי את הסבלנות המומלצת. ובכל זאת, למרות ההתאהבות. למה שלא אחפש אקזמפלר שמור ברכבים אחרים? הרי אקזמפלר הוא אקזמפלר.


×
×
  • תוכן חדש...