Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגברי JL Audio A6450+ JBL cs 50.4 למכירה


השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6838 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

jl audio a6450:

מגבר מצויין בעל 6 ערוצים, אחד המגברים הנדירים והכי טובים שיש.

נמכר במחיר ריצפה בגלל שהחלפתי רמקולים ועכשיו הוא לא מתאים לעוצמת הרמקולים.

המחיר הנדרש עליו הוא 1500, ויש עליו עדיין אחריות. המגבר במצב תקין לחלוטין, לא עבר תיקונים ולא עשה בעיות אף פעם.

 

jbl cs50.4:

מגבר בעל 4 ערוצים, מגבר חדש עדיין, קיימת עליו אחריות ל4 חודשים.

עוצמתו היא 4X50 RMS ליציאה. מגבר חזק מחברה טובה.

במצב מצויין, לא עבר תיקונים ולא עשה בעיות!

המחיר הוא 1200.

 

 

כדאי מאוד לבוא ולראות, באמת מחירי מציאה למוצרים כאילו.

 

0524316666

אביב.

אם לא אהיה זמין, תשאירו הודעה.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עידכונים:

 

המגבר JL נמכר..

הJBL עדיין רלוונטי.

 

 

נוסף גם רמקולים של פוקל, חדשים בקופסה, לא היו בשימוש אפילו שניה. עם אחריות לשנה!! הדגם הוא K2P שעולה בזאפ הכי נמוך 3300 ש"ח. אני רוצה עליו 1800 כאשר הוא חדש לגמרי.

אחד הרמקולים הטובים שיש.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הקפצה...

מגבר JBL מעולה, ואחד הרמקולים הטובים שיש- פוקל K2P קוממפוננט!!

מחירי ריצפה לכאלה מוצרים!!

הפוקל חדש לגמרי, לא היה בשימוש אפילו דקה!!! + שנה אחריות!

×
×
  • תוכן חדש...