Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6881 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ההודעה המקורית פורסמה בPSI לפני כמה חודשים אבל רק היום היה לי זמן לסדר ולסיים הכל

picture.php?file=46662c1d91.jpg

קובץ נוסף עם תמונוח:

התמונות נמצאות בקובץ וורד פה:

http://www.israfiles.com/show/32355/חיווט_שעון_סל.docx

צריך ללחוץ על השורה: "אני מסכים לתקנון ומעוניין להוריד את הקובץ" ולאשר את הורדת הקובץ.

פורסם

זה הקונקטור שמתחבר לסליל ההצתה, שני החוטים עם האיזולירבנד הם החוטים אליהם התחברתי כדי לקבל את הסיגנל:

96391ad318.jpg

 

כאן החוטים (אדום ושחור) מולחמים לחוטים של הסלילים (הכחול והירוק)876aa9e334.jpg

 

חיבור באמצעות דיודות, (שני החוטים משמאל באים מהסליל, והחוט מימין הולך אל השעון):

3922498c72.jpg

הצד של ההלחמות:

95e0570744.jpg

 

במחשבה שנייה פירקתי ריליי וחיברתי את הדיודות בתור הקופסא הריקה שלו:54fc6ae119.jpg

87dcf69315.jpg

 

ככה זה נראה בסוף, (הריליי השמאלי לא קשור לעניין)

7434a93a49.jpg

×
×
  • תוכן חדש...