Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6896 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני מעוניין בבניית באגי לילדים משהו עד 30 קמ''ש

יש לי שני מנועים שהמפרט הטכני שלהם זה:

נתונים טכניים:

מהירות עד 12 קמ"ש.

טווח נסיעה ללא טעינה: 10 ק"מ.

עוצמת מנוע: 100W

משקל נשיאה מקסימאלי: 80 ק"ג.

 

מישהו יכול להביא לי עזרה או מישהו יכול להביא לי מדריך משהו הכי מפורט שיש ידע טכני יש לי כאילו לאבא שלי שהוא יעזור לי הוא מנהל מוסך וזה קיצר יש לו ידע אבל מישהו יכול לעזור לי ??????

פורסם

מישהו יכול להביא לי עזרה או מישהו יכול להביא לי מדריך משהו הכי מפורט שיש ידע טכני יש לי כאילו לאבא שלי שהוא יעזור לי הוא מנהל מוסך וזה קיצר יש לו ידע אבל מישהו יכול לעזור לי ??????

אתה יודע מה אבשלום קור היה עושה אם הוא היה רואה משפט כזה?

תכל'ס במה אתה צריך עזרה? אין עדיין "מדריך לריתוך שלדה/בנית באגי" או משהו בסגנון (בג'יפולוג דווקא יש פרויקט כזה..), פשוט תבנה שילדה עם 4 גלגלים וכיסא ותדאג לחבר איכשהוא בין המנוע לגלגל. אתה יכול "להעתיק" מבנה שילדה של משהו אחר/דומה. אם תיתקל בבעיות טכניות תוך כדי בניה, תשאל כאן.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6896 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...