Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אור רוורס לא פועל , פיג'ו 205


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6901 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

אור רוורס לא פועל בעת הכנסת הילוך אחורי, למען הסר ספק הכנסתי מספר פעמים להילוך, הפעלתי סוויץ' הדלקתי אורות, בדקתי פיוזים, וכמובן גם מנורה.

הפיוז שאחרי על "אור אחורי" כפי שמופיע בספר רכב, מפעיל גם את אורות לוחית רישוי והן פועלות.

פירקתי גם שלטר שנכנס לבית נורה בתוך הטמבון, הכל נראה תקין.

מה מפעיל את הנורה הזו חוץ ממה שבדקתי?

אני בונה על זה שרוב התקלות ב 205 סדרתיות, ומישהו כבר נתקל בזה.

 

תודה רבה.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

תסתכל בצד הימני של תא המנוע, על הגיר. שם נמצאת היוניט שאחראית על אור הרוורס.

שלוף אותה, גש לחנות חלקי החילוף הקרובה ותמורת 40 שקלים בערך, יש לך חדשה.

בהצלחה.

פורסם

הבעייה כראה במתג אור רוורס שמותקן על גבי תיבת ההילוכים, בדיקה מאוד פשוטה היא לנתק את הקונקטור מהיוניט ולבדוק עם מנורת ביקורת שיש פלוס באחד החוטים במידה ויש אז הבעיה ביוניט ויש להחליף אותה.

פורסם

אוקי , תודה רבה לשניכם, עופר אם תוכל להיזכר במיקום קצת יותר מדוייק אני אודה לך מאד, כי יש לי הרגשה שגישוש באפילה שם לא נעים.

ניסן, תודה גם לך אני אנסה לבצע את הבדיקה כאשר ההילוך האחורי מוכנס.

 

אך כמה שאני צריך פיז'ו אחרת לחלקים.(אם מישהו מכיר- ה"פ בבקשה)

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

ברגע שהקונקטור מנותק מהיוניט אין חשיבות לשילוב המיכני של ההילוך רוורס, הבדיקה היא חשמלית נטו, בדיוק כמו המתג האור בלם אחורי, normaly open (במצב רגיל פותח מעגל חשמלי ובמצב לחוץ סוגר).

פורסם

עופר ,אני לא רוצה שתטרח כל כך, אני אנסה מחר ואודיע לך מה נסגר, תודה רבה בכל אופן.!

 

ניסן לפי מה שאתה אומר, אם אני מקצר את שני כבלי הקונקטור ,אור הרוורס אומר לפעול?

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

הבנתי, אז אם זה ככה, אני חייב להודות שיש לי נטיה ליצור מפסקים ברכב במקום התוצרת הצרפתית המשובחת, כגון חיבור מתג למנוע שפריצר חלון במקום לקנות ידית, וכו'.

 

כל עוד אני אזכור ללחוץ על המתג בנסיעה לאחור:-D נראה לי שזה יעבוד.

עופר אני מקווה למצוא אותה לבד בעזרת מה שרשמת לי.

תודה רבה לשניכם עזרתם לי מאד! נקווה לתוצאה מעודדת מחר כגון חיבור רופף.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

אחלה תודה רבה, אם אתה מתעקש, יש מצב שאתה מחפש סיבות לעשות בוק למנוע ומפיל את זה על היוניט שלי?:-D

גם לי היה קטע של צילומים פעם.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

×
×
  • תוכן חדש...