Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6915 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש לי חבר שיש לו הונדה סיוויק סדאן (97) יש לו חלקים לא איכותים ביותר:

 

SUB: sony $%^$^$ משו לא ממש טוב בצורת מחומש אדום שיושב בבניה קטנה ביותר בצד הבגאז' אפילו לא ארגז אלה כמו קיר דמי כזה קטן לגמרי.

 

COMP: Boss 300W

 

מאחור במגש 6*9 של KENWOOD 210WAT שמחוברים לHU

 

HU : KENWOOD גם כן סידרה דיי זולה

 

ומגבר לא ברור שמורכב מתחת למושב האחורי (לא רציתי להתחיל להזיז כיסאות כדי לראות מה זה אבל זה נירא לי סיני)

 

ובנוסף לכל זה יש לו בבגאז' בלון גז ענק (האוטו מומר לגז).

 

עכשיו הבעיה היא שהסאב לא מביא בס ביכלל, אם זה בגלל מגבר חלש או בגלל בניה קטנה אבל הוא פשוט חסר כל תועלת.

 

הבחור רוצה יותר בס ואין אפשרות לשים תיבה לסאב כי אן מקום בבאגאז'. השאלה היא מה אתם ממליצים לעשות, אני נוטה יותר ל 6*9 טובים שיעבדו אם המגבר לאחר סילוק הסאב...

 

מה היתם ממליצים לעשות?

 

שמעתי על סאבים קטנים של קנווד ל 6*9 לא מזמן היה כאן כזה רישרוש או שכדאי ללכת על 6*9 איכותים?

×
×
  • תוכן חדש...