Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוא תסביר לי מה ההבדלים

 

ולגביי ההגברה יש לי 6X9 של חברת פיונר 350Watt

 

הרמקולים מקדימה אני לא בטוח מה העוצמה אבל גם פיונר + רדיו דיסק של JVC לא זוכר תדגם

 

אני מוכן להשקיע במשהו אמין ורציני, כמובן בלי הגזמה.

פורסם
בוא תסביר לי מה ההבדלים

 

ולגביי ההגברה יש לי 6X9 של חברת פיונר 350Watt

 

הרמקולים מקדימה אני לא בטוח מה העוצמה אבל גם פיונר + רדיו דיסק של JVC לא זוכר תדגם

 

אני מוכן להשקיע במשהו אמין ורציני, כמובן בלי הגזמה.

 

על פי מה החלטת מה מתאים לי ?

 

ולא ענית לי על השאלה לגביי המגברים :smile: + התיבה

 

 

חבר, אף אחד לא חייב לך כלום פה. אנחנו יכולים לעזור לך אבל אל תזלזל.

 

לגבי הגברה, מתברר שאין לך מגבר בכלל (ע"פ הבנתי), אז אתה לא חושב שכדאי להתחיל במגבר לרמקולים?

אתה גם רץ רחוק מדי, כדאי לך להתחיל במשהו יותר טוב (מרמקולים של פיוניר) לפי דעתי.

 

לגבי הסאב. אני חושב שהCOMP VR הוא סאב מצויין (במידה ואתה חובב SPL) והוא יתאים לך יותר מכיוון ויש לי את הרושם שאתה רוצה לשמוע סאב חזק ושישמעו אותו בחוץ ואין ספק שישמעו אותו, מניסיון.

הסאב הנ"ל דורש הגברה בריאה וזה לא יהיה זול (+- 1200 שקל חדש) אבל יש מציאות ביד שנייה פה בפורום אם אתה מעוניין.

 

 

עריכה - המגבר של KICKER מאוד יקר ונחשב למצויין. הוא ירים בקלות את הL7 וגם את הL5.

עדיין אני לא חושב שאתה צריך לקפוץ ישר לסאבים כאלה מכיוון שאתה לא תצליח לשמוע את המוזיקה (יהיו רק בומים) והסאב יבלע את הסאונד. בכל מקרה לפי דעתי תשפר את מערכת הכך שתקנה קומפוננט טוב ולא סאב מטורף.

 

 

בברכה, יוני.

מה זה הגלון *קבל* הזה בין המגברים ?
:shock:

המגברים האלה מממנים אירגוני טרור:onfire:

אחד החזקים! :rofl:

×
×
  • תוכן חדש...