Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6951 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעוניין לרכוש את הצמיגים שרשומים בכותרת,האם מישהו ניסה אותם?

חשוב לי מאד שיהיו שקטים....

מאד חשוב לי לדעת האם הם מומלצים וטובים.

 

נ.ב- לפי מה שאמרו לי זאת סידרה חדשה של צמיגים.

תודה לכולם.

פורסם

זו הסידרה שמחליפה את דגמי GT2/GT3 . סה"כ צמיגים טובים, די שקטים ודי אוחזים. אצלי ברכב מורכבים GT2 אני מאוד מרוצה מהם, אני מאמין (טרם ניסיתי את הדגם החדש) שהם לא פחות טובים.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

מאד היה חשוב לי לדעת,אז כנראה אני אלך לקנות אותם

דרך אגב רשום עליהם תוצרת פולין,נורמלי????

פורסם

היום רכשתי 4 כאלה במידה 175/70/13

260 ש"ח לצמיג (לפני הנחה...:-))

אני לא יכול לנסות אפילו להשוות אותם לצמיגים הקודמים (ALLSTAR סינים)

ואם אני לא טועה הם מיוצרים בטורקיה

אני מאוד מרוצה מהם הטנדר מרגיש עכשיו יותר כמו אוטו פחות כמו באגי...

:onfire:
פורסם

מחיר מאוד מאוד יקר לצמיג מאיכות ירודה.

 

מקווה שעוד לא הלכת לקנות.

 

לשם השוואה : רביעיית צמיגים קומהו אקסטה במידה שלי 205.55.16 שנחשבים לצמיג טוב, עולים 1300 לרביעייה !

אז תעשה לעצמך טובה, אל תקנה זבל.

 

ALL STAR למיטב ידיעתי מיוצרים בארץ ע"י אליאנס.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
מחיר מאוד מאוד יקר לצמיג מאיכות ירודה.

 

מקווה שעוד לא הלכת לקנות.

 

לשם השוואה : רביעיית צמיגים קומהו אקסטה במידה שלי 205.55.16 שנחשבים לצמיג טוב, עולים 1300 לרביעייה !

אז תעשה לעצמך טובה, אל תקנה זבל.

 

ALL STAR למיטב ידיעתי מיוצרים בארץ ע"י אליאנס.

 

allstar ו top star

לא מיוצרים כאן ע"י אליאנס

הם מיובאים מסין ע"י אליאנס

 

ולא הבנתי לאילו צמיגים אתה משווה

:onfire:
פורסם

GoodYear זה לא זבל

ולדעתי הדורגריפ שלהם הם אחלה של צמיגים לרכב סטנדרטי

אני ממש ממש מרוצה מהם

 

ובנוסף אני מאמין שאתה יכול למצוא בפחות מ-1400 לרביעיה

:onfire:
×
×
  • תוכן חדש...