Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה - ביואיק ריגל 1976


gbuster
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6557 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אני מסתובב בפורום כבר כמה זמן, מי שלא מכיר אותי (כולם?) אז אני רון, חייל, כן כן..הכיס קטן השאיפות גדולות..

הגיע לידיי מה שהיה לא מזמן ביואיק ריגל שלהערכתי שנת 1976..רכב שאני מאוד אוהב את הצורה שלו (לפחות איך שאמור להראות)..כמובן היה עדיף אם הוא היה ריווירה אבל מה לעשות..

השאלה היא כמה יעלה לי להערכתכם להעמיד את הרכב למצב של נהיגה והאם יש צורך להשקיע בלשחזר את הרכב מהמצב שבתמונות או שאני יכול למצוא את הרכב במצב יותר טוב בארץ, ולא במחירי שמיים..

 

חוץ ממה שרואים בתמונות, הטענה היא שהמנוע עובד ויש סט גלגלים מקורי חדש, ואם אני ימצא רכב במצב טוב יותר מאותו דגם אני ישתמש בזה לחלפים..

 

האם שווה להכנס לסיפור הזה ולשחזר את הרכב או שיש אלטרנטיבה אטרקטיבית יותר?כמו..

רכב במצב יותר טוב שמישהו יודע עליו?

ייבוא מחו"ל?

רכב בסגנון דומה שיותר קל להשגה מבחינת זמינות ומחיר וחלפים?

והכי חשוב..הערכת מחירים :shock:..

 

תודה,רון :|

 

p1010002bk6.th.jpg

 

p1010003pn5.th.jpg

 

p1010004qw6.th.jpg

 

p1010005po9.th.jpg

 

p1010006ut7.th.jpg

 

p1010007mx8.th.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב הזה נראה רקוב לגמרי - אין שום הצדקה כלכלית לשקם אותו. אפשר אולי להשתמש בו כרכב לחלקים (אבל לא חלקי פח...).

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב הזה נראה רקוב לגמרי - אין שום הצדקה כלכלית לשקם אותו. אפשר אולי להשתמש בו כרכב לחלקים (אבל לא חלקי פח...).

 

ככה הערכתי

וזה היה הרעיון המקורי, להשתמש בו לחלפים

ניתן להשיג את הדגם הזה בארץ במצב סביר במחיר סביר?או דגם בסגנון דומה לריגל או לריווירה?אתה יכול בבקשה לפרט קצת בנושא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב הוא לא ריגל הוא לה סייבר או רווירה עם נטיה ללסייבר 77 .

 

http://img508.imageshack.us/img508/9629/p1010003pn5.jpg

:roll:

 

זה הריגל 76 במצב נורמלי,תתאמץ ותראה שזה אותו רכב:

regal 76.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה חבל איך אפשר לעולל לרכב כזה נדיר הזנחה שכזאת,לדעתי במצבו הוא לא שווה אפילו את מחיר הגרירה,עזוב רד מזה לא נראה לי שתצליח להציל ממנו חלקים.אני חושב שיש ריגל 74 למכירה באזור השרון היתה שיכת לליאור ברוך אם אני לא טועה.

GMC SAFARI 4.3 1989

CHEVROLET CORSICA 1995 2.2

לשעבר בעליה של פונטיאק לה מנס 1974 5.7 שנמכרה בצער עקב קניית דירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה חבל איך אפשר לעולל לרכב כזה נדיר הזנחה שכזאת,לדעתי במצבו הוא לא שווה אפילו את מחיר הגרירה,עזוב רד מזה לא נראה לי שתצליח להציל ממנו חלקים.אני חושב שיש ריגל 74 למכירה באזור השרון היתה שיכת לליאור ברוך אם אני לא טועה.

 

אני לא מכיר את ליאור ברוך..עדיין (=

מהפורום?

בכל מקרה אשמח לקבל פרטים על הרכב

 

זהו אני סיימתי להיום,תודה רבה, אני אחזור מחר בבוקר או עוד שבוע שבועיים מהצבא להתעדכן באשכול

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן רון,

אמרת שאתה חייל ושהתקציב מוגבל. אני חושב שההמלצה הכי טובה שאני יכול לתת לך זה להתרחק מפרויקטים שאפתניים מדי.

כל רכב שנמצא בדרגת חלודה וריקבון שכזו הוא מעבר לתקציב שאתה מדמיין.

 

אז כמה זה עולה לי? הנוסחה שאותי לימדו היא:

תאסוף את כל הנתונים (שיפוץ מנוע + פחחות + חשמל + ריפודים) תכפיל בשנים ותוסיף 10% ליתר ביטחון.

זה בהנחה שאתה מפקד את העבודה בידיהם של בעלי מלאכה ולא עושה דברים לבד.

 

מה שכמובן מוביל למסקנה שעדיף לעשות דברים לבד! והכי קל להתחיל ממכניקה לא-כבדה (לדוגמה: טיפול 10,000, תיקונים במערכת המים, החלפת בולמי זעזועים) וחשמל (נורות, פיוזים, למה דברים לא-עובדים).

לכן, מה שאני ממליץ זה למצוא רכב (אספנות כמובן - אין צורך לוותר על החלום) שהגוף שלו במצב הכי טוב שתוכל למצוא. מכונאות וחשמל תוכל ללמוד לבד ולבצע לבד הרבה מהמלאכות.

 

כשאני הייתי חייל הייתה לי מיני מיינור. קניתי אותה בגרושים מאחותי ומכרתי אותה בגרושים (כן, הייתי מטומטם). היום הייתי משווה אותה לפורד פיאסטה, גולף MK1, וולוו 144, או אפילו דודג' דארט (אם אמריקאיות עושות לך את זה). משהו שניתן לקנות בתקציב סביר. להנות מרכב די אמין ברוב הימים וללמוד הרבה בימים שהוא נעצר:wink:.

 

בהצלחה,

יניב

יניב מיכאלי

-----------

קלאסיקה: סאאב 96V4 - שנת 1969

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צוחק??!!?:shock::shock::shock: -כל דבר, שתמצא בארץ ובחו"ל, ובכל מחיר- יהיה יותר זול, מלשפץ את האוטו (וכבר אי-אפשר כ"כ לקרוא לו "אוטו" לצערי:-( ) המסכן הזה! זה לא, שזה לא שווה את ההשקעה- פשוט, כבר אין במה להשקיע בכלל! ואתה עוד חייל, בן אדם! אני לא חושב, שיש כאן אפילו חלקים, שניתן להשתמש בהם! האוטו הזה לא שווה אפילו את המחיר שלו בברזל! אתה יכול לקחת אותו, וגם זה בחינם, אך ורק, אם יש לך חבר, שיכול לגרור לך אותו חינם, ויש לך מקום לשים אותו- וגם אז, לא חושב, שיש לך יותר מדי חלקים שם! עם כל העצב על האוטו שהיה פעם יפה ומעניין- אין לך מה לשפץ שם!

אתה יכול למצוא היום רכבים דומים במצב סביר, לפחות יחסית, במחירים מצחיקים, כולל גם בארץ.

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר ראשון שנה טרמינולגיה, לא מדובר בשיפוץ או שיחזור, מדובר בשיקום ובנייה מחדש, או נס! הרבה מעבר לכדאיות כלכלית, הרבה מעבר ליכולת של משפץ מתחיל! וגם אחרי שיקום טוב יחסית, עדיין יהיו בעיות, עצתי כמו של כולם רד מזה, מצא משהו אחר במצב טוב בהרבה ורק אז התחל לעבוד...גם לדעתי שווה לך ללכת בהתחלה על משהו פשוט יותר וקל יותר לאחזקה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בבקשה עומד בי-ם בשכונת גילה, רכב מיוחד לטעמי ובעל פוטנציאל! בחו"ל יש סקשן שלם רק עבורו:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=87834&highlight=%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%96%D7%94

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...