Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6971 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למי שלא זוכר פתחתי הרבה נושאים על הרעידות של האוטו בזמן האחרון בסיבובים בהתחלת נסיעה ברמזור וכו' על הקפיצות של הרכב

אמרו לי שיכולות להיות 2 בעיות

א-משאבת דלק

ב-קרבורטור

 

המשאבת דלק החליפו לי לפני חודש חדשה אך לא מקורית של הרכב היום פתחתי את המכסה מנוע וראיתי שהיא בכלל לא מקובעת היא נעה חופשי ולא סגורה כמו שצריך!

יכול להיות שזאת הבעיה שלי?האם המשאבת דלק צריכה להיות סגורה חזק או שגם שהיא חופשיה היא יכולה לבצע את העבודה?

פורסם
למי שלא זוכר פתחתי הרבה נושאים על הרעידות של האוטו בזמן האחרון בסיבובים בהתחלת נסיעה ברמזור וכו' על הקפיצות של הרכב

אמרו לי שיכולות להיות 2 בעיות

א-משאבת דלק

ב-קרבורטור

 

המשאבת דלק החליפו לי לפני חודש חדשה אך לא מקורית של הרכב היום פתחתי את המכסה מנוע וראיתי שהיא בכלל לא מקובעת היא נעה חופשי ולא סגורה כמו שצריך!

יכול להיות שזאת הבעיה שלי?האם המשאבת דלק צריכה להיות סגורה חזק או שגם שהיא חופשיה היא יכולה לבצע את העבודה?

 

אני לא חושב שמשאבת הדלק נמצאת בתא המנוע. לפי מיטב ידיעתי, היא ממוקמת בתוך מיכל הדלק, שמהדלק, היא מתקררת.

פורסם

הרכב הוא סובארו די אל 82 מצטער שלא ציינתי זאת

ואצלי המשאבת דלק היא איפה שהמנוע ולא בתוך המיכל דלק

פורסם
אני לא חושב שמשאבת הדלק נמצאת בתא המנוע. לפי מיטב ידיעתי, היא ממוקמת בתוך מיכל הדלק, שמהדלק, היא מתקררת.

אני לא יודע , אם אתה לומד ושוקד, לפני שאתה מגיב,פותח השרשור נמנע מלתת פרטים, ובזאת הוא חוטא, אך אל לך ללכת בדרכיו,

הוא אומנם לא מציין את סוג הרכב, אך גם עם ידע מועט, וקצת בלשות , ניתן בקלות, להיווכח שמדובר בסובארו שנת 82, שבו משאבת הדלק נמצאת בתא המנוע, ולא בתוך הטנק הדלק(זה רכב בעל קרבורטור וחא מוזרק, והפרט החשוב הזה צויין בפרוש), בצד הנהג ומקובע לקיר האש , בעזרת שני גוזונים, ובכך גם גורמים להארקת המשאבה, חיבור רופף של המשאבה, ללא

הארקה, פוגע בתפקוד, ופעולת יניקת המשאבה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...